الموضوع: امام مهدی شب قدر رمضان سال 1433 هجری را برای مسلمین اعلام می نماید...

النتائج 1 إلى 3 من 3
  1. افتراضي امام مهدی شب قدر رمضان سال 1433 هجری را برای مسلمین اعلام می نماید...

    -1-

    الإمام ناصر محمد اليماني
    24 - رمضان- 1433 هـ
    12 - 08 - 2012 مـ
    ۲۲-مرداد-۱۳۹۱ه.ش.
    09:46 صبح

    [ لمتابعة رابط المشاركـــــــــــة الأصليِّة للبيـــــــــــــــان ]
    https://nasser-alyamani.org./showthread.php?p=55600
    ــــــــــــــــــــ


    امام مهدی موعد شب قدر رمضان سال ۱۴۳۳هجری [۱۳۹۱ه.ش.] را برای مسلمین اعلام می‌نماید...

    بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وآلهم الطيبين والتابعين الحق من ربهم في كل زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أما بعد..
    ای جماعت انصار پیشگام برگزیده و تمام مسلمانان، همانا که حساب اساسی [و اصلی] شب قدر، بر اساس تقویم کره‌ی ماه است یعنی بر حسب ایام بشر معادل یک ماه می‌شود و کسی که ماه رمضان را برپایه ایمان و با رغبت، برای کسب رضایت خداوند روزه بگیرد؛ خداوند گناهان گذشته او را می‌آمرزد. و اما شب قدر بر حسب ایام بشر، شبِ قدرِ «وقایع ربانیّ» است [احداثٍ ربانية] و تنها جزیی از میقات شب اساسی قدر است چون شب اساسی قدر بر حسب محاسبات و تقویم کره‌ی ماه یک شب است [به حساب بشر سی روز یا یک ماه است]. لذا خداوند تعالی می‌فرماید:

    { شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيَ أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ وَمَن كَانَ مَرِيضاً أَوْ عَلَى سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ يُرِيدُ اللّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلاَ يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُواْ الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُواْ اللّهَ عَلَى مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ (۱۸۵)} صدق الله العظيم [البقرة]
    و از آنجا که مقصود خداوند از شب قدر بر اساس طول شب در کره‌ی ماه است، این زمان برابر با یک ماه در محاسبات بشر می‌باشد و لذا خداوند تعالی می‌فرماید:
    { إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ‌ ﴿١﴾ وَمَا أَدْرَ‌اكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ‌ ﴿٢﴾ لَيْلَةُ الْقَدْرِ‌ خَيْرٌ‌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ‌ ﴿٣﴾ } صدق الله العظيم [القدر]
    چون شب قدری که معادل یک ماه زمینی است از هزار ماه بهتر است. اما بر اساس محاسبات بشر آن شب قدری که آبستن حوادثی است، بعد از پایان هزار شب بر اساس حساب فرا خواهد رسید، شبی که شب نزول عذاب است. این شب برای مستکبرانی که از ذکر روگردانند، شرّ است و برای پیروان ذکر، شب خیر و نصرت و تمکین. در آن شب هر امری بر اساس حکمت [الهی] تدبیر و جدا می‌گردد و خداوند تا زمانی که بعد از خاتم المرسلین، مهدیِ منتظر را که انذاردهنده است برنیانگیزد، بندگانش را عذاب نمی‌کند. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
    { حم (۱) وَالْكِتَابِ الْمُبِينِ (۲) إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةٍ مُبَارَكَةٍ إِنَّا كُنَّا مُنْذِرِينَ (۳) فِيهَا يُفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍ حَكِيمٍ (۴) أَمْرًا مِنْ عِنْدِنَا إِنَّا كُنَّا مُرْسِلِينَ (۵) } صدق الله العظيم [الدخان]
    به‌خاطر اینکه عذاب، در عصر برانگیخته شدن انذاردهنده [مهدی منتظر] نازل می‌شود و قبل از او، رسول خداوند به‌سوی مردم فرستاده شد، در اینجا به «النذیر» و «الرسول» اشاره شده است. چون عذاب دود آشکار[دخان المبین] در عصر انذاردهنده نازل می‌شود و قبل از آن رسولی فرستاده شده است که همانا خاتم الأنبياء والمرسلين محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم است. لذا خداوند تعالی می‌فرماید:
    { حم ﴿١﴾ وَالْكِتَابِ الْمُبِينِ ﴿٢﴾ إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةٍ مُّبَارَ‌كَةٍ إِنَّا كُنَّا مُنذِرِ‌ينَ ﴿٣﴾ فِيهَا يُفْرَ‌قُ كُلُّ أَمْرٍ‌ حَكِيمٍ ﴿٤﴾ أَمْرً‌ا مِّنْ عِندِنَا إِنَّا كُنَّا مُرْ‌سِلِينَ ﴿٥﴾ رَ‌حْمَةً مِّن رَّ‌بِّكَ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿٦﴾ رَ‌بِّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَا إِن كُنتُم مُّوقِنِينَ ﴿٧﴾ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ يُحْيِي وَيُمِيتُ رَ‌بُّكُمْ وَرَ‌بُّ آبَائِكُمُ الْأَوَّلِينَ ﴿٨﴾ بَلْ هُمْ فِي شَكٍّ يَلْعَبُونَ ﴿٩﴾ فَارْ‌تَقِبْ يَوْمَ تَأْتِي السَّمَاءُ بِدُخَانٍ مُّبِينٍ ﴿١٠﴾ يَغْشَى النَّاسَ هَـٰذَا عَذَابٌ أَلِيمٌ ﴿١١﴾ رَّ‌بَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ ﴿١٢﴾ أَنَّىٰ لَهُمُ الذِّكْرَ‌ىٰ وَقَدْ جَاءَهُمْ رَ‌سُولٌ مُّبِينٌ ﴿١٣﴾ ثُمَّ تَوَلَّوْا عَنْهُ وَقَالُوا مُعَلَّمٌ مَّجْنُونٌ ﴿١٤﴾ إِنَّا كَاشِفُو الْعَذَابِ قَلِيلًا إِنَّكُمْ عَائِدُونَ ﴿١٥﴾ يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَ‌ىٰ إِنَّا مُنتَقِمُونَ ﴿١٦﴾ } صدق الله العظيم [الدخان]
    از آنجا که شب قدر از هزار ماه بهتر است، سؤالی که مطرح می‌شود این است: «آیا در طول هزار ماه، شب‌های قدر زیادی وجود ندارد که در تمام ماه‌های رمضان فرا می‌رسند؟ و چرا شب قدر بهتر از هزار ماه است، درحالی‌که در طی هزار ماه، شب‌های قدر زیادی وجود دارند؟». پس مهدی منتظر در پاسخ می‌گوید: چون در طی چنین شبی است که خداوند حکیم فرمان جدا سازی[حق و باطل] را جاری می‌نماید، شب بزرگ‌ترین فتح [فتح اکبر] و شب ظهور مهدی منتظر بر تمام بشریت که بعد از گذشت هزار ماه رخ خواهد داد و آن شب، شب فرود عذاب بر مستکبرانی است که از ذکر روگردانده‌اند و شب پیروزی و تمکین برای پیروان ذکر است و در آن شب، خداوند حکیم امور را از یکدیگر جدا می‌سازد و [شب قدر] بر متقیان سجده‌کننده، شب سلام [سلامتی و در امان بودن] است .
    به‌راستی که مقصود این است:
    آن شب از هزار ماهی که از شب نزول قرآن گذشته بهتر است و راز «فتح اکبر» در تقویم کتاب در این امر نهفته شده است.
    و فتح در یکی از شب‌های مبارک قدر بر اساس ایام بشر فرا خواهد رسید و آن شب مبارک قدر به‌واسطه وقوع آن حادثه از ماه‌ها و شب‌های قدر بسیاری که در طول ماه‌های قبل از شب جدا شدن فرمان‌های ربانی فرا رسیده و رفته‌اند بهتر است . این شب نازل کردن کتاب نیست بلکه در مانند چنین شبی، هر امری را خداوند حکیم جدا خواهد کرد.
    شاید کسی بخواهد سؤال کند: «ای کسی که علم کتاب به او عطا شده است تا پندی باشد برای خردمندان، این شب قدر بر اساس تقویم بشر، کدام شب است؟». مهدی منتظر در پاسخ می‌گوید: همانا که شب قدر امسال [سال ۱۴۳۳] بر اساس تقویم بشر، شب بیست و نهم رمضان است و شب بیست و هشتم رمضان است و شب بیست وهفتم رمضان است.
    ای انصار پیشگام برگزیده، گاهی می‌بینید من برای برخی از افراد دام پهن می‌کنم، برای کسانی که حاضر به گفت‌وگو با ناصر محمد یمانی نمی‌شوند مگر اینکه نقطه ضعفی دربیانات او پیدا کنند تا به‌زعم خود دربرابر او حجت اقامه کنند. آنها همچنان و شبانه‌روز به دنبال نقطه ضعفی می‌گردند. برای همین در بعضی از بیانات برای آنها دام پهن می‌کنیم تا تصور کنند نقطه ضعف روشنی پیدا کرده‌اند و به این عقیده برسند که از این راه در برابر ناصر محمد یمانی حجت اقامه خواهند کرد و جرأت کنند و برای گفت‌وگو گام پیش نهند و یکی از آنان نام خود را اعلام کرده و تصویر چهره‌اش را بگذارد و خود را معرفی نماید و تصور کند که در فلان نکته می‌تواند در مقابل ناصر محمد یمانی حجت بیاورد چون ناصر محمد یمانی، پیش از این بر خود مقرر داشته که اگر کسی از علمای امت ولو در یک مسئله از آیات محکم کتاب، در مقابل او حجت بیاورد، بر اوست که از عقیده‌ی خود مبنی بر امام مهدی بودن بازگردد و انصارش نیز باید از تبعیت او دست بردارند.
    اما شما انصار، مکرِ حق مهدی منتظر را با شکست مواجه می‌کنید، چون برای بیان آن نکته عجله کرده و از آن سؤال می‌نمایید و امام مهدی را مجبور می‌کنید از ترس به فتنه افتادنتان، در بیان آن عجله کند. کاش بدانید وقتی دامی در یکی از بیانات پیدا می‌کنید، مقصود را دریافته و صبر کنید و بدانید این دامی است که برای یکی از علمای مشهوری که به علت پبدا نکردن نقطه‌ی ضعف بر علیه امام ناصر محمد یمانی از گفت‌وگو می‌گریزند، نهاده شده است.
    اگرترس این نبود که دام ما در یکی از بیانات باعث به فتنه افتادن شما و دیگر کسانی که هنوز در جست‌وجوی حق هستند شود؛ بیانی می‌نوشتیم که در آن نکاتی وجود داشت که یا در تناقض واضح با بیان دیگر بود و یا مخالف عقل و منطق و با آن یکی از علمای مشهور را به دام می‌انداختیم.
    برای مثال اگر فتوا بدهم که شب قدر بر اساس تقویم بشر در ماه رمضان سال ۱۴۳۳[۱۳۹۱ه.ش.] در تاریخ ۲۹ رمضان و تاریخ ۲۸ رمضان و تاریخ ۲۷ رمضان است؛ ممکن است یکی از علمای امت جرأت کرده و اعلام کند در برابر ناصر محمد یمانی حجت آورده و ثابت می‌کند بر حسب تقویم بشر در هر ماه رمضان فقط یک شب قدر وجود دارد و آیات و احادیثی برای اثبات اینکه در ماه رمضان تنها یک شب قدر وجود دارد خواهد آورد و تصور می‌کند [به‌زعم خود] در برابر امام مهدی ناصر محمد یمانی حجت آورده است و می‌گوید: «چگونه به رغم اینکه با تقویم ماه و روز بشر سخن می‌گویی، اما اعلان می‌کنی شب قدر سه شب است و می‌گویی شب ۲۹ رمضان شب قدر رمضان سال ۱۴۳۳ است و همچنین شب ۲۸ رمضان شب قدر رمضان سال ۱۴۳۳ است و همچنین شب ۲۷ رمضان شب قدر است!!!چطور سه شب برایش مقرر کرده‌ای؟ تازه این خطای محاسباتی‌ تو عجیب است. چطور شب ۲۹ را قبل از شب ۲۸ و شب ۲۸ را قبل از شب ۲۷ قرار داده‌ای؟! ». آن‌گاه امام ناصر محمد یمانی آمده و به عالمی که در دام افتاده می‌گوید: خدا را شاهد می‌گیرم که جز حق چیزی نگفته‌ام امسال در رمضان ۱۴۳۳ هجری شب قدر در شب قدر در شب قدر و در تاریخ پنجشنبه ۲۹ رمضان و در تاریخ پنجشنبه ۲۸ رمضان و در تاریخ پنجشنبه ۲۷رمضان خواهد بود و شاهد بودن خداوند کافی است...و سپس در برابرش حجت اقامه خواهم کرد آن هم درحالی‌که حتی یک درصد هم احتمال نمی‌داد بتوانم در مقابلش حجت بیاورم و اما بعد از توضیح، کم‌فهم‌ترین و کودن‌ترین انسان‌های عالم هم قادر به درک آن خواهند بود چه برسد به خردمندان و سپس عقل و منطق، به حق بودن بیان اعتراف خواهد کرد. بیان تفصیلی را به شبی دیگر وامی‌گذاریم تا فرصتی برای تدبر و تفکر بدهیم.
    و به انصاری که از یکی از دولت‌های اسلامی غیر عرب است و ما این راز را به او گفته‌ایم، هشدار می‌دهیم که درمورد آن با احدی از انسان‌ها سخن نگوید.
    أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.

    اقتباس المشاركة 55603 من موضوع الإمام المهديّ يعلن للمسلمين ليلة القدر لشهر رمضان 1433 للهجرة ..





    -1-

    الإمام ناصر محمد اليماني
    24 - 09 - 1433 هـ
    12 - 08 - 2012 مـ
    09:46 صباحاً

    [ لمتابعة رابط المشاركـــــــــــة الأصليِّة للبيـــــــــــــــان ]
    https://nasser-alyamani.org./showthread.php?p=55600
    ــــــــــــــــــــ


    الإمام المهديّ يعلن للمسلمين ليلة القدر لشهر رمضان 1433 للهجرة ..

    بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وآلهم الطيبين والتابعين الحقّ من ربهم في كلّ زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أما بعد..
    ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار وجميع المسلمين، إنّ ليلة القدر الأساسيّة في الحساب هي في القمر وهي شهرٌ بحساب أيام البشر، ومن صام شهر رمضان إيماناً واحتساباً غفر الله له ما تقدم من ذنبه وما تأخر، وأما ليلة القدر بحسب أيام البشر فهي ليلةُ قدرٍ لأحداثٍ ربانيّة و ليست إلا جزءٌ من ميقات ليلة القدر الأساسيّة، كون ليلة القدر الأساسية هي ليلة القمر. ولذلك قال الله تعالى:
    {شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيَ أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ وَمَن كَانَ مَرِيضاً أَوْ عَلَى سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ يُرِيدُ اللّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلاَ يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُواْ الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُواْ اللّهَ عَلَى مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ (185)} صدق الله العظيم [البقرة].

    وبما أنه يقصد ليلة القدر في القمر وتعدل شهراً بأيام البشر، ولذلك قال الله تعالى:
    {إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ‌ ﴿١﴾ وَمَا أَدْرَ‌اكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ‌ ﴿٢﴾ لَيْلَةُ الْقَدْرِ‌ خَيْرٌ‌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ‌ ﴿٣﴾} صدق الله العظيم [القدر]، كون ليلة القدر شهر وهي خيرٌ من ألف شهر.

    وأما ليلة القدر ذات الحدث بحسب أيام البشر فهي بعد نهاية ألف شهرٍ في الحساب تأتي ليلة العذاب، وهي شرٌ على المستكبر المُعْرِض عن الذِّكر، وخيرٌ ونصرٌ وتمكينٌ للتابعين للذكر، فيها يُفرق كل أمرٍ حكيمٍ، وما كان الله ليعذّب عباده حتى يبعث النذير المهديّ المنتظر من بعد خاتم الرسل. تصديقاً لقول الله تعالى:
    {حم (1) وَالْكِتَابِ الْمُبِينِ (2) إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةٍ مُبَارَكَةٍ إِنَّا كُنَّا مُنْذِرِينَ (3) فِيهَا يُفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍ حَكِيمٍ (4) أَمْرًا مِنْ عِنْدِنَا إِنَّا كُنَّا مُرْسِلِينَ (5)} صدق الله العظيم [الدخان].

    وبما أنّ العذاب يأتي في عصر بعث النذير المهديّ المنتظر ومن قبله رسولٌ ولذلك ذكر النذير وذكر الرسول، كون عذاب الدخان المبين في عصر النذير ومن قبله رسولٌ وهو خاتم الأنبياء والمرسلين محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم. ولذلك قال الله تعالى:
    {حم ﴿١﴾ وَالْكِتَابِ الْمُبِينِ ﴿٢﴾ إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةٍ مُّبَارَ‌كَةٍ إِنَّا كُنَّا مُنذِرِ‌ينَ ﴿٣﴾ فِيهَا يُفْرَ‌قُ كُلُّ أَمْرٍ‌ حَكِيمٍ ﴿٤﴾ أَمْرً‌ا مِّنْ عِندِنَا إِنَّا كُنَّا مُرْ‌سِلِينَ ﴿٥﴾ رَ‌حْمَةً مِّن رَّ‌بِّكَ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ﴿٦﴾ رَ‌بِّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ وَمَا بَيْنَهُمَا إِن كُنتُم مُّوقِنِينَ ﴿٧﴾ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ يُحْيِي وَيُمِيتُ رَ‌بُّكُمْ وَرَ‌بُّ آبَائِكُمُ الْأَوَّلِينَ ﴿٨﴾ بَلْ هُمْ فِي شَكٍّ يَلْعَبُونَ ﴿٩﴾ فَارْ‌تَقِبْ يَوْمَ تَأْتِي السَّمَاءُ بِدُخَانٍ مُّبِينٍ ﴿١٠﴾ يَغْشَى النَّاسَ هَـٰذَا عَذَابٌ أَلِيمٌ ﴿١١﴾ رَّ‌بَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ ﴿١٢﴾ أَنَّىٰ لَهُمُ الذِّكْرَ‌ىٰ وَقَدْ جَاءَهُمْ رَ‌سُولٌ مُّبِينٌ ﴿١٣﴾ ثُمَّ تَوَلَّوْا عَنْهُ وَقَالُوا مُعَلَّمٌ مَّجْنُونٌ ﴿١٤﴾ إِنَّا كَاشِفُو الْعَذَابِ قَلِيلًا إِنَّكُمْ عَائِدُونَ ﴿١٥﴾ يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَ‌ىٰ إِنَّا مُنتَقِمُونَ ﴿١٦﴾} صدق الله العظيم [الدخان].

    وبما أنَّ ليلة القدر خيرٌ من ألف شهرٍ؛ فالسؤال الذي يطرح نفسه: أليس في الألف شهرٍ سوف تأتي خلاله ليالٍ قَدْرٍ كثيرةٍ في كل شهر من رمضان؟ فلماذا ليلة القدر خيرٌ من ألف شهرٍ برغم أنها سوف تمرّ ليالٍ قدْرٍ كثيرة في خلال ألف شهر؟ ومن ثم يردّ على السائلين المهديّ المنتظر وأقول: كون في مثل تلك الليلة يُفرق كل أمرٍ حكيم، ليلة الفتح الأكبر، ليلة ظهور المهديّ المنتظر في ليلةٍ على كافة البشر بعد انقضاء ألف شهر كون في تلك الليلة عذابٌ على المستكبر عن الذكّر، وليلة نصرٍ وتمكينٍ للتابعين للذكّر، فيها يُفرق كل أمرٍ حكيم، سلامٌ على المتقين الساجدين.
    وإنما يقصد: إنها خيرٌ من ألف شهر مرّ من قبلها من بعد ليلة تنزيل القرآن العظيم، وفي ذلك سرّ الفتح الأكبر في تاريخ الكتاب.

    ويأتي الفتح في إحدى ليالي القدر المباركة بحسب أيام البشر، فتكون ليلة القدر المباركة بوقوع الحدث هي خيرٌ من أشهر وليالي قدرٍ مضت وانقضت في الأشهر من قبل ليلة تفريق الأوامر الربانيّة، وليست ليلة تنزيل الكتاب؛ بل في مثل تلك الليلة فيها يُفرق كل أمر حكيمٍ.

    ولربّما يودّ أحد السائلين أن يقول: "يا من آتاه الله علم الكتاب ذكرى لأولي الألباب، فمتى ليلة القدر في هذا الشهر وبحسب أيام البشر؟" . ومن ثم يردّ عليهم المهدي المنتظر وأقول:
    إنّ ليلة القدر في هذا الشهر رمضان 1433 وبحسب أيام البشر سوف تكون في تاريخ ليلة تسعة وعشرين من رمضان، وفي تاريخ ليلة ثمانٍ وعشرين من رمضان، وفي تاريخ ليلة سبعٍ وعشرين من رمضان.

    ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار فحين ترونني أضع فخاً للذين لا يريدون أن يحاوروا ناصر محمد اليماني إلى أنْ يجدوا ثغرةً تكون مدخلاً عليه حسب زعمهم فيقيموا عليه الحجّة بالحقّ حسب زعمهم، ولا يزالون يبحثون الليل والنهار علّهم يجدون ثغرةً يدخلون منها، ولذلك نضع لهم فخاً في بعض البينات حتى يظنون أنهم قد وجدوا ثغرةً بيّنةً، ومن ثم يعتقدون أنهم سوف يقيمون الحجّة على ناصر محمد اليماني من خلالها، فيتجرَّؤون للحوار، فيعلن أحدُهم اسمه ويقوم بتنزيل صورته وتعريف شخصيّته، فيزعم أنه سوف يقيم الحجّة على ناصر محمد اليماني في النقطة الفلانية، وبما أنّ ناصر محمد اليماني حكم على نفسه مسبقاً لو أنّ أحداً علماء الأمّة أقام عليه الحجّة من محكم الكتاب في مسألةٍ واحدةٍ فقط فعليه التراجع عن عقيدة أنّه الإمام المهديّ وعلى أنصاره التراجع عن اتّباعه.

    ولكنكم يا معشر الأنصار تُفشلون مكر المهديّ المنتظر بالحقّ كونكم تبادرون بالاستفسار وتستعجلون البيان في تلك النقطة، فتجبرون الإمام المهديّ على التعجيل ببيانها خشية فتنتكم، ويا ليتكم تعلمون المقصود حين تجدون فخاً في أحد البيانات أن تصبروا وتعلموا أنّه فخٌ لنوقع فيه أحد علماء الأمّة المشهورين المتهربين من الحوار كونهم لم يجدوا ثغرةً ليدخلوا منها على الإمام ناصر محمد اليماني.
    ولولا خشية الفتنة عليكم وفتنة الذين لا يزالون باحثين عن الحقّ لأوقعت بأحد علماء الأمّة المشهورين في فخ في أحد البيانات، كوني قد أكتب بياناً إما أن يكون في إحدى نقاطه وكأنه تناقضٌ كبيرٌ بينه وبين بيانٍ آخرٍ أو مخالفٌ للعقل والمنطق.

    وعلى سبيل المثال فلو أفتي بأنّ ليلة القدر بحسب أيام البشر في شهر رمضان لعام 1433 سوف تكون في تاريخ تسعة وعشرين من رمضان وفي تاريخ ثمانية وعشرين من رمضان وفي تاريخ سبعة وعشرين من رمضان ومن ثم يتجرأ أحد علماء الأمّة فيعلن إقامة الحجّة على ناصر محمد اليماني فيُثبت إنَّ ليلة القدر بحسب أيام البشر ليست إلا ليلة قدرٍ واحدةٍ تأتي في كلّ شهر رمضان، فيأتي بالآيات والأحاديث لإثبات أنها ليلةٌ واحدةٌ تمرُّ في شهر رمضان، فيزعم أنّه سوف يقيم الحجّة على الإمام المهدي ناصر محمد اليماني فيقول: "فكيف تعلن أنّ ليلة القدر ثلاثٌ برغم أنك تقول بحساب شهر وأيام البشر؟ فتقول: إنّ ليلة القدر في ليلة تسعٍ وعشرين من رمضان لعام 1433 وكذلك تقول وفي ليلة ثمانٍ وعشرين من رمضان لنفس شهر رمضان 1433 وكذلك تقول وفي سبعٍ وعشرين من رمضان في ذات الشهر نفسه 1433 ! فكيف تجعلها ثلاث ليالٍ؟ بل الأعجب من ذلك خَطَؤك في الحساب، فكيف جعلت ليلة تسعٍ وعشرين قبل ثمانٍ وعشرين، وجعلت ليلة ثمانٍ وعشرين من رمضان قبل ليلة سبعٍ وعشرين، وهذا مخالف للعقل والمنطق كون حسابك مخالف لناموس العدد في الحساب، فكيف تجعل ليلة تسعٍ وعشرين قبل ليلة ثمانٍ وعشرين، وكيف تجعل ليلة ثمانٍ وعشرين قبل ليلة سبعٍ وعشرين!".

    ومن ثم يأتي الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقيم الحجّة على العالم الذي وقع في الفخ فأقول: أشهد لله أني لم أنطق إلا بالحقّ ولم أُفْتٍ إلا بالحقّ، وإنّ ليلة القدر في ليلة القدر في ليلة القدر لشهر رمضان لعامكم هذا 1433 للهجرة سوف تكون في تاريخ ليلة الخميس تسعٍ وعشرين من رمضان وفي تاريخ ليلة الخميس ثمانٍ وعشرين من رمضان وفي تاريخ ليلة الخميس سبعٍ وعشرين من رمضان، وكفى بالله شهيداً. ومن ثم أقيم عليه الحجّة بالحقّ برغم أنه لا يوجد عنده حتى نسبة %1 أني أستطيع أن أقيم عليه الحجّة، ولكن من بعد التفصيل وتالله ليفقهنّ البيان أقلُّ الناس فهماً وغباءً في العالمين فما بالكم بأولي الألباب كونه سوف يرضخ العقل والمنطق للبيان الحقّ، ولسوف نترك البيان التفصيلي إلى ليلةٍ أخرى بإذن الله من باب ترك الفرصة للتفكّر والتدبر.

    وأحذّر من أحطناه بالسرِّ من الأنصار في دولة إسلاميّة وليست عربيّة أن يخبر أحداً من البشر.

    وسلامٌ على المرسلين والحمد لله رب العالمين..
    أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
    ــــــــــــــــــــــ

    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


  2. افتراضي بیان تفصیلی درباره شب قدر، شبی که از هزار ماه بهتر است....


    [ لمتابعة رابط المشاركـــــــــــة الأصليِّة للبيـــــــــــــــان ]
    الإمام ناصر محمد اليماني
    25 - رمضان - 1433 هـ
    13 - 08 - 2012 مـ
    ۲۳-مرداد-۱۳۹۱ه.ش.
    11:17 صباحاً
    ـــــــــــــــــــــ


    بیان تفصیلی درباره شب قدر، شبی که از هزار ماه بهتر است....

    بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وآلهم الأطهار وجميع المسلمين في كل زمان ومكان إلى يوم الدين، أما بعد..
    سلام الله عليكم ورحمة الله وبركاته أحبتي الأنصار السابقين الأخيار وجميع الباحثين عن الحق في طاولة الحوار للمهدي المنتظر من قبل الظهور، السلام علينا وعلى عباد الله الصالحين أما بعد..
    انصار پیشگام برگزیده عزیزم در عصر "گفتگو قبل از ظهور" همانا که شب قدر یک ماه است وهر یک از کوکب‌ها رازی از آن را در خود دارند و ما بعضی از اسرار درباره‌ی حساب شب قدر را برایتان بیان خواهیم کرد. ولی برای روشن کردن شب قدر"کبری"، شبی که در آن چرخش زمين معكوس می‌شود و خداوند شب را با شب می‌پوشاند و روز را با روز؛ مهدی منتظر در برابر حرج بزرگی است؛ چون در آن شب قدر، شب به همان جایی که از آن آمده است بازمی‌گردد و روز نیز به جایی که آمده باز می‌گردد؛ شب "گرفتن آسان در روزی سخت" است؛ روزی هولناک برای روگردانان از ذکر[اشاره به آیه کریمه
    سوره الإنسان: إِنَّا نَخَافُ مِن رَّ‌بِّنَا يَوْمًا عَبُوسًا قَمْطَرِ‌يرً‌ا ﴿١٠﴾ ] روزی که آسان نیست،[اشاره به آیات کریمه سوره المدثر:فَذَٰلِكَ يَوْمَئِذٍ يَوْمٌ عَسِيرٌ‌ ﴿٩﴾ عَلَى الْكَافِرِ‌ينَ غَيْرُ‌ يَسِيرٍ‌ ﴿١٠﴾] این روز سخت و سنگینی است؛ شبی که شب ظهور مهدی منتظر است، چون شب قدری که خداوند ظهور مهدی منتظر را در آن قرار داده است؛ بهتر از هزار ماه رمضان بر حسب تقویم زمینی است که خداوند پدر انسان‌ها و پدر من آدم علیه الصلاة و السلام و علی آله را خلیفه آن قرار داده است( زمين دروني ) .
    و بین خلیفه خداوند آدم ابوالبشر و آخرین خلیفه خداوند مهدی منتظر هزار سال بر اساس تقویم زمینی که خداوند مسکن آدم و همسرش-جنت بابل-را در آن قرار داده بود، فاصله وجود دارد. ما پیش از این درباره آن توضیح داده‌ایم و به شما آموختیم که تقویم سال و محاسبات آن در زمین مفروشه(زمین موجود در باطن این زمین) چگونه است و یک روز آن برابر یک سال بر اساس محاسبات و تقویم شماست؛ پس یک ماه آن برابر سی سال ویک سال آن برابر ۳۶۰ سال شماست.

    سؤالی که مطرح می‌شود این است که: هزار سال در زمینی که خداوند پدرم آدم را خلیفه آن کرده است؛ معادل چقدر می‌شود؟ و جواب اینکه: از آن جایی که یک روز آن معادل یک سال شماست و یک ماه آن معادل سی ماه شما و یک سال آن معادل ۳۶۰ سال شما؛ پس هزار سال آن می شود ۳۶۰ ضرب در۱۰۰۰ پس بر حسب تقویم شما می شود ۳۶۰ هزار سال. این فاصله زمانی بین خلافت پدر بشر تا شب خلافت و تمکین آخرین خلیفه خداوند مهدی منتظر است یعنی ۳۶۰ هزار سال بر حسب تقویم شما.
    سؤال که مطرح می‌شود این است که: بر حسب سال خداوند در کتاب، چقدر خواهد بود. جواب را در آیات محکم کتاب و در این فرموده خداوند تعالی می‌یابید:

    { وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( ۴۷ ) }
    صدق الله العظيم [الحج]

    به این ترتیب حساب هزار سال بر اساس تقویم جنت بابل برابر تنها یک سال بر اساس تقویم خداوند در آیات محکم کتاب است. حال به سراغ تعداد شب‌های قدر بر حسب شب قدر اصلی و اساسی که شب در کره ماه است، می‌آییم که به حساب بشر برابر یک ماه است. سؤالی که مطرح می‌شود این است: چند شب مبارک قدر در یک روز وجود دارد؟ ممکن است تمام انصار بخواهند بگویند:" امام ما، چگونه است که فتوا می‌دهی که شب قدر اساسی، شب برحسب تقویم کره ماه و معادل یک ماه بشر است؛ بعد سؤال می‌کنید در یک روز؛ چند شب مبارک قدر وجود دارد؟" مهدی منتظر در پاسخ به آنان می‌گوید: مقصود ما یک روز بر حسب ایام الله در آیات محکم کتاب است:
    { وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( ۴۷ ) }
    صدق الله العظيم

    حال مجدد ازانصار سؤال می‌کنیم که :در طول یک روز چند شب مبارک قدر وجود دارد؟ انصار مکرم در پاسخمان می‌گویند:"باید تعداد شب‌های قدر برابر هزار باشد چون شب قدر تنها در ماه رمضان می‌آید و از آنجا که راز آن به کره ماه مربوط است و از آنجا که یک روز برحسب ایام خداوند برابر است با:
    { وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( ۴۷ ) }
    صدق الله العظيم
    پس یک روز برحسب ایام الله هزار ماه رمضان دارد؛ یعنی هزار شب قدر بر اساس تقویم کره ماه".ای عزیزان خردمند و از جمله "الأواب" درست گفتید.

    حال از انصار سؤال دیگری می‌کنیم: یک ماه در حساب خداوند معادل چقدر است؟ صاحب" وصاب" ( الوصابي ) در جواب ما می‌گوید:
    " از آنجا که خداوند درمورد اندازه روز در حساب خداوند به ما فتوا داده است :

    { وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ }

    پس ماه در حساب خداوند حتماً معادل سی هزار سال است "
    سؤال دیگر ما این است: بر حسب محاسبات کتاب چند شب قدر در ماه خدا وجود دار
    د؟ پدر من محمد ابوخالد در جواب می گوید :" چون یک روز در حساب خداوند برابر
    { كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ}است و یک ماه در حساب خداوند معادل سی هزارسال بشر، پس سی هزار شب مبارک قدر بر اساس تقویم ماه؛ باید داشته باشیم چون سی هزار ماه رمضان داریم". آن گاه امام مهدی سؤال دیگری را مطرح می‌کند: بر حسب ایام الله یک سال، چند شب قدر دارد؟ وتمام انصار پیشگام برگزیده در دوران"گفتگو قبل از ظهور" یک صدا پاسخ خواهند داد که: بنا بر فرموده خداوند تعالی: { وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( ۴۷ ) } صدق الله العظيم ؛یک سال خداوند برابر ۳۶۰ هزار سال ماست، پس باید ۳۶۰ هزار ماه رمضان داشته باشد؛ چون هر سال یک ماه رمضان دارد و چون يك سال در نزد خداوند معادل ۳۶۰ هزار سال ماست و از آنجا که شب قدر در تقویم ماه هر سال وجود دارد؛ پس بین خلافت آدم علیه السلام و الصلاة تا شب ظهور مهدی منتظر ۳۶۰ هزار شب قدر وجود دارد .
    ولی ای امامی که ما را از نعیم بهشت به سوی نعیم اعظم هدایت می‌کنی؛ آیا سخنی را که در ابتدای بیانتان فرمودید را برای ما تفسیر می‌نمایید؟ شما فرمودید
    :
    اقتباس المشاركة :
    ولی برای روشن کردن شب قدر"کبری"، شبی که در آن چرخش زمين معكوس می‌شود و خداوند شب را با شب می‌پوشاند و روز را با روز؛ مهدی منتظر در برابر حرج بزرگی است؛ چون در آن شب قدر، شب به همان جایی که از آن آمده است بازمی‌گردد و روز نیز به جایی که آمده باز می‌گردد؛ شب "گرفتن آسان در روزی سخت" است؛ روزی هولناک برای روگردانان از ذکر[اشاره به آیه کریمه سوره الإنسان: إِنَّا نَخَافُ مِن رَّ‌بِّنَا يَوْمًا عَبُوسًا قَمْطَرِ‌يرً‌ا ﴿١٠﴾ ] روزی که آسان نیست،[اشاره به آیات کریمه سوره المدثر:فَذَٰلِكَ يَوْمَئِذٍ يَوْمٌ عَسِيرٌ‌ ﴿٩﴾ عَلَى الْكَافِرِ‌ينَ غَيْرُ‌ يَسِيرٍ‌ ﴿١٠﴾] این روز سخت و سنگینی است؛ شبی که شب ظهور مهدی منتظر است، چون شب قدری که خداوند ظهور مهدی منتظر را در آن قرار داده است؛ بهتر از هزار ماه رمضان بر حسب تقویم زمینی است که خداوند پدر انسان‌ها و پدر من آدم علیه الصلاة و السلام و علی آله را خلیفه آن قرار داده است( زمين دروني ) .
    انتهى الاقتباس
    پس امام مهدی ناصر محمد یمانی در جواب شان می گوید: در نزد خداوند در کتاب برای هر سال چند ماه در نظر گرفته شده است؟ انصار جواب مرا از آیات محکم کتاب می‌آورند؛ خداوند تعالی‌ می‌فرماید:
    { إِنَّ عِدَّةَ الشُّهُورِ عِنْدَ اللَّهِ اثْنَا عَشَرَ شَهْراً فِي كِتَابِ اللَّهِ يَوْمَ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ(۳۶) }
    صدق الله العظيم [التوبة]

    می‌گویم خداوند و رسول او و مهدی منتظر و شما درست گفتید. خوب یک سال بر اساس تقویم بابل که در بهشت زمینی قرار دارد؛ چند ماه دارد؟ حتماً باید دوازده ماه باشد چون روزش یک سال است و ماهش یک سال است. ممکن است انصار یک صدا بخواهند بگویند:"صبرکن اماما؛ به ما امر نموده‌ای که بدون علم و دلیل قوی و روشن و به صورت کورکورانه از شما تبعیت نکنیم؛ حال چگونه این سخن شما را در باره حساب و تقویم در جنت بابل را درک کنیم؛ فرمودید روزش یک سال و ماهش یک
    سال است! اين دو چگونه باهم جور می‌شود؟" مهدی منتظر در جوابشان می‌گوید: و اما روزش معادل یک سال تقویم شماست و اما ماهش معادل یک سال بر اساس تقویم ماه است، چون یک روز در تقویم ماه برابر یک ماه بر طبق تقویم بشر است. پس به این ترتیب یک سال در تقویم کره ماه حتماً برابر سی سال بر حسب تقویم بشر می‌شود. از آنجا که روز در تقویم بابلی در زمین بابل(زمین مفروشه در باطن این زمین) برابر یک سال بشر است؛ پس یک ماه آن معادل سی سال بشر می‌شود که این معادل یک سال در تقویم کره ماه است، پس سخن ما حق است و یک روز آن یک سال زمین و یک ماه آن یک سال در تقویم کره ماه است و من از راست گویان هستم.

    سوالی که مطرح می‌شود این است که: از آنجا که بین خلافت اولین خلیفه بشر تا آخرین خلیفه خداوند مهدی منتظر هزار سال بر حسب تقویم جنت بابل فاصله هست، چند ماه رمضان به حساب جنت بابل خواهد شد؟ و جواب هزار ماه است چون یک ماه آن معادل یک سال تقویم کره ماه است؛ به همین ترتیب شب قدر بهتر از هزار ماه است؛ یعنی بهتراز هزار سال از سال‌های زمین بابل؛ چون هزار سال بابلی معادل ۳۶۰ هزار سال شماست، پس شب قدر بر اساس تقویم بشر؛ بعد از گذشت هزار ماه رمضان بر اساس تقویم بابلی می‌آيد و اين يعنی هزار سال بابلی.
    و همانا که
    هزار سال بابلی معادل یک سال نزد خداوند است که در حسابِ آیات محکم کتاب آمده است و همانا یک روز از ایام الله بر حسب آیات محکم کتاب است، خداوند تعالی می‌فرماید:
    { وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( ۴۷ ) }
    صدق الله العظيم

    همانا که شب قدر قمری(برحسب تقویم ماه) در یک شب واحد از شب‌های پروردگار تکرار می‌شود؛ هزار شب قدر قمری یعنی هزار ماه
    ممکن است "غادة نوران" بخواهد بگوید":ای امام من؛ سخت‌ترین مطلب برای من فهمیدن حساب است، برایم بسیار پیچیده است! من مدرس زبان عربی هستم و ریاضیات جزوعلاقه‌مندی من نیست، اماما چگونه چنین می‌گویی: همانا که شب قدر قمری(برحسب تقویم ماه) در یک شب واحد از شب‌های پروردگار تکرار می‌شود؛ هزار شب قدر قمری یعنی هزار ماه." مهدی منتظر ناصر محمد یمانی در پاسخ او می‌گوید: ای بنده خدا کاری می‌کنیم تا خودت به این سؤال پاسخ دهی، اگر از تو سؤال کنم طول یک روز درنزد خداوند چقدر است؟ حتما جواب تو این خواهد بود که: این سؤال آسان است چون جواب آن در آیات محکم کتاب و در این فرموده خداوند تعالی است:
    { وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( ۴۷ ) }
    صدق الله العظيم

    سپس امام مهدی از "غادة نوران" سؤال دیگری می‌کند: در این روز(برحسب ایام الله) چند ماه رمضان وجود دارد؟ نور در پاسخ می گوید: از آنجا که روز در حساب خداوند{ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( ۴۷ ) } صدق الله العظيم است پس هزار ماه رمضان خواهیم داشت یعنی هزار ماه بر اساس تقویم بشر، یعنی هزار شب برحسب تقویم ماه که هزار بار تکرار می‌شود؛ یعنی بی شک و تردید هزار ماه در خلال یک شب برحسب محاسبات نزد خداوند خواهیم داشت. بیان درباره بعضي اسرار شب قدر تمام شد؛ ممکن است تمام انصار بخواهند سؤال کنند"ای خلیفه خدا مهدی؛ وعده داده بودید که بگویید شب قدر رمضان امسال۱۴۳۳چه شبی است؛ و فتوای حق خود را که شب قدر شب پنج شنبه ۲۹ رمضان و شب پنج شنبه ۲۸ رمضان و شب پنج شنبه ۲۷ رمضان خواهد بود را برای ما روشن سازید. به ما وعده داده بودید که شب قدر امسال یعنی ۱۴۳۳ هجری را برای ما مفصل بیان نمایید تا کودن‌ترین افراد عالم نیز آن را درک کنند؛ بیان مبسوطی درباره شب قدر سال ۱۴۳۳که همه عالمیان آن را درک کنند کجاست؟" آن گاه صاحب علم کتاب به تمام انصار امام مهدی پاسخ می‌دهد:" اواب "به حق فتوا داد؛ برخی از انصار هم به حق می‌دانستند ولی ننوشتند، از جمله کسی که سخن "اواب" را تایید کرد. برایتان بیشتر توضیح می‌دهیم تا جواب سؤال"امین الأمة" از امام مهدی باشد و به صورت خاص درباره شب قدر رمضان سال ۱۴۳۳ است و به حق می‌گویم:
    و اما شب قدر رمضان ۱۴۳۳(۱۳۹۱ه.ش.)شب پنج شنبه ۲۹ رمضان است براساس آغاز درست ماه رمضان در شب پنج شنبه که خورشید ماه را درک کرده است و همانا که شب قدر شب پنج شنبه شب ۲۹ رمضان است. اما بر حسب اعلان رسمی آغاز ماه رمضان شب قدر ۲۸ رمضان خواهد بود ولی به حساب کسانی که از شنبه روزه را آغاز کرده‌اند شب قدر پنج شنبه ۲۷ رمضان خواهد بود. مهدی منتظر نه می‌گوید که در این شب اتفاقی می‌افتد و نه می‌گوید چیزی رخ نمی‌دهد؛ بلکه به فرموده خداوند مقید هستم:
    { قُلْ إِنْ أَدْرِي أَقَرِيب مَا تُوعَدُونَ أَمْ يَجْعَل لَهُ رَبِّي أَمَدًا } صدق الله العظيم [الجن:۲۵]
    و خداوند تعالی می‌فرماید:
    { هُوَ الَّذِي جَعَلَ الشَّمْسَ ضِيَاءً وَالْقَمَرَ نُورًا وَقَدَّرَهُ مَنَازِلَ لِتَعْلَمُوا عَدَدَ السِّنِينَ وَالْحِسَابَ مَا خَلَقَ اللَّهُ ذَلِكَ إِلَّا بِالْحَقِّ يُفَصِّلُ الْآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ }صدق الله العظيم [يونس:۵]
    وسلامٌ على المرسلين والحمد لله رب العالمين..
    أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني


    اقتباس المشاركة 55764 من موضوع الإمام المهديّ يعلن للمسلمين ليلة القدر لشهر رمضان 1433 للهجرة ..




    -2-

    الإمام ناصر محمد اليماني
    25 - 09 - 1433 هـ
    13 - 08 - 2012 مـ
    11:17 صباحاً

    [ لمتابعة رابط المشاركـــــــــــة الأصليِّة للبيـــــــــــــــان ]
    https://nasser-alyamani.org./showthread.php?p=55744
    ـــــــــــــــــــــ


    البيان التفصيلي عن ليلة القدر، خيرٌ من ألف شهر ..

    بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وآلهم الأطهار وجميع المسلمين في كلّ زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد..

    سلامُ الله عليكم ورحمة الله وبركاته أحبتي الأنصار السابقين الأخيار وجميع الباحثين عن الحقّ في طاولة الحوار للمهديّ المنتظَر من قبل الظهور، السلامُ علينا وعلى عباد الله الصالحين أمّا بعد..

    ويا أحبتي الأنصار السابقين الأخيار في عصر الحوار من قبل الظهور،
    إنّ ليلة القدر هي شهرٌ ولها في كلّ كوكبٍ من كواكب الحساب سرٌّ، ونوضح لكم بعض أسرار حساب ليلة القدر ولكنّ المهديّ المنتظَر يواجه حرجاً كبيراً في تبيان ليلة القدر الكبرى العكسيّة ليلة يكوّر الله الليل على الليل ويكوّر النهار على النهار، كون الليل سيعود من حيث أتى والنهار سيعود من حيث أتى في ليلة القدر ذات القبض اليسير في اليوم العسير القمطرير على المعرضين عن الذِّكر غير يسير، ذلكم يومٌ ثقيلٌ ليلة ظهور المهديّ المنتظَر، كون ليلة القدر التي يُظهر الله فيها المهديّ المنتظَر هي خيرٌ من ألف شهر من رمضان بحساب سنين الأرض التي جعل الله فيها الخليفة أبا البشر أبتي آدم عليه الصلاة والسلام وعلى آله.
    و بَيْنَ خليفة الله آدم أبو البشر وخاتم خلفاء الله المهديّ المنتظَر ألف سنة بحساب سنين الأرض التي أسكن الله فيها آدم وزوجته جنّة بابل
    كما سبق بيانها من قبل، وعلّمناكم عن عدد السنين والحساب لتلك الأرض المفروشة أنّ يومها كسنة من سنين الحساب مما تعدّون، إذاً فشهرها حتماً ثلاثون سنة وسنتها ثلاثمائة وستون سنة.

    والسؤال الذي يطرح نفسه: فكم تعدل ألف سنة من سنين الأرض التي استخلف الله فيها أبتي آدم؟ والجواب: فبما أنّ يومها يعدل سنة مما تعدّون وشهرها يعدل ثلاثون سنة مما تعدّون وسنتها تعدل ثلاثمائة وستون سنة مما تعدّون. إذاً فلحساب ألف سنة نقوم بضرب 360 في 1000 سنة فيصبح الناتج بحساب أيامكم هو ثلاثمائة وستون ألف سنة مما تعدّون، وذلك الفارق الزمني منذ استخلاف أبي البشر إلى ليلة استخلاف وتمكين خاتم خلفاء الله المهديّ المنتظَر ثلاثمائة وستون ألف سنة مما تعدّون.

    والسؤال الذي يطرح نفسه: فكم ذلك بحساب سنين الله في الكتاب؟ والجواب تجدونه في محكم الكتاب في قول الله تعالى:
    {وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( 47 )} صدق الله العظيم [الحج]، إذاً فحساب ألف سنة من سنين جنّة بابل تساوي سنةً واحدةً فقط من سنين الله في الحساب في محكم الكتاب.

    ومن ثم نأتي لتعداد ليالي القدر بحسب ليلة القدر الأساسية ليلة القمر والتي هي شهر بحساب البشر، فالسؤال الذي يطرح نفسه: فكم تعداد ليالي القدر المباركة في اليوم الواحد؟ وربما يودُّ كافة الأنصار جميعاً أن يقولوا: "فكيف يا إمامنا تفتينا أنّ ليلة القدر الأساسيّة إنما هي ليلة القمر وهي تعدل شهراً بأيامنا، فكيف تقول فكم تعداد ليالي القدر المباركة في اليوم الواحد؟". ومن ثم يردّ عليهم المهديّ المنتظر وأقول: إنما نقصد اليوم الواحد من أيام الله في محكم الكتاب للحساب:
    {وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( 47 )} صدق الله العظيم. ومن ثم نعيد السؤال على الأنصار مرة أخرى: (( فكم تعداد ليالي القدر المباركة في اليوم الواحد؟ )). ومن ثم يردُّ علينا الأنصار المكرمون فيقولون: " حتماً يحتوي على ألف ليلة قدرٍ مباركة كون ليلة القدر لا تأتي إلا في رمضان، وبما أن سرّها يتعلق بليلة القمر وبما أنّ اليوم الواحد من أيّام الله في الحساب {وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( 47 )} صدق الله العظيم، إذاً يوم الله في الحساب يحتوي على ألف شهرٍ من رمضان، أي ألف ليلة قَدْرٍ بحساب ليلة القمر". ومن ثم يقول المهدي المنتظر: صدقتم أيها الأحباب أولو الألباب ومنهم الأوّاب.

    ومن ثم نُلقي إلى الأنصار سؤالاً آخراً: فكم يعدل شهر الله في الحساب؟ ومن ثم يردّ علينا صاحب وصاب فيقول: "فبما أنّ الله أفتانا عن قدر يومه في الحساب
    {وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ} إذاً شهر الله حتماً يعدل (ثلاثين ألف سنة)".

    ومن ثم نلقي بسؤالٍ آخر: فكم يحتوي على ليالٍ قدرٍ شهر الله في الكتاب؟ ومن ثم يردّ علينا أبتي محمد أبو خالد فيقول: "فبما أنّ اليوم الواحد من أيام الله
    {كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ} فإن شهر الله يعدل ثلاثين ألف سنة مما تعدّون، إذاً فحتماً يحتوي على ثلاثين ألف ليلة قدرٍ قمريّةٍ مباركةٍ، كونه يحتوي على ثلاثين ألف شهر من رمضان".

    ومن ثم يلقي الإمام المهديّ بسؤالٍ آخر: فكم تحتوي سنة الله في الكتاب على ليالٍ قدر؟ ومن ثم يردّ علينا كافة الأنصار السابقين الأخيار في عصر الحوار من قبل الظهور فيقولون بلسانٍ واحدٍ: "فبناء على قول الله تعالى:
    {وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( 47 )} صدق الله العظيم، إذاً سنة الله الواحدة حتماً سوف تعدل ثلاثمائة وستون ألف سنة مما تعدّون، وإذاً حتماً سوف تحتوي على ثلاثمائة وستين ألف رمضان، كون شهر رمضان سوف يمرّ على البشر في كل عام شهراً، وبما أنّ سنة الله في الحساب تعدل ثلاثمائة وستين ألف سنة مما تعدّون، وبما أنّ ليلة القدر في القمر سوف تمرّ في كل عامٍ إذاً حتماً بين استخلاف آدم عليه الصلاة والسلام إلى ليلة ظهور المهدي المنتظر ثلاثمائة وستين ألف ليلة قدر.
    ولكن يا إمامنا المهديّ إلى النعيم الأعظم من نعيم الجنة، أفلا تفسّر لنا القول في أول بيانك هذا؟ قلتَ مايلي:
    اقتباس المشاركة :
    ( ولكن المهدي المنتظر يواجه حرجاً كبيراً في تبيان ليلة القدر الكبرى العكسية ليلة يكوّر الله الليل على الليل ويكوّر النهار على النهار، كون الليل سيعود من حيث أتى والنهار سيعود من حيث أتى في ليلة القدر ذات القبض اليسير في اليوم العسير القمطرير على المعرضين عن الذكر غير يسير ذلكم يومٌ ثقيلٌ ليلة ظهور المهدي المنتظر، كون ليلة القدر التي يُظهر الله فيها المهدي المنتظر هي خيرٌ من ألف شهر من رمضان بحساب سنين الأرض التي جعل الله فيها خليفةً أبا البشر أبتي آدم عليه الصلاة والسلام ).
    انتهى الاقتباس
    ومن ثم يردّ عليهم المهديّ المنتظر ناصر محمد اليماني وأقول: فكم عدد الأشهر عند الله في الكتاب؟ ومن ثم يأتيني الأنصار بالجواب من محكم الكتاب. قال الله: {إِنَّ عِدَّةَ الشُّهُورِ عِنْدَ اللَّهِ اثْنَا عَشَرَ شَهْراً فِي كِتَابِ اللَّهِ يَوْمَ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ} صدق الله العظيم [التوبة:36].

    ومن ثم أقول صدق الله ورسوله والمهديّ المنتظر وصدقتم. إذاً فكم عدد أشهر السنة البابليّة لأرض بابل جنّة الله في الأرض؟ فحتماً تكون اثني عشر شهراً كون يومها سنةً وشهرها سنةً. وربّما يودّ الأنصار أن يقولوا بلسانٍ واحدٍ: "مهلاً مهلاً يا إمامنا فقد أمرتنا أن لا نتبعك الاتّباع الأعمى من قبل أن نعلم بسلطان العلم المبين، فكيف يركب قولك هذا في ذكر حساب جنّة بابل، فتقول يومها سنة وشهرها سنة! فكيف تركب هذه يا إمامنا؟" ومن ثم يردُّ عليهم المهديّ المنتظر وأقول: فأمّا يومها فهو يعدل سنة مما تعدّون، وأما شهرها فهو يعدل سنة قمريّة بحساب القمر، كون يوم القمر شهر بحسب أيام البشر. إذاً سنة القمر حتماً ثلاثين سنة مما يعدّه البشر. وبما أنّ اليوم البابلي في أرض بابل سنة من سنين البشر إذاً شهرها حتماً ثلاثين سنة من سنين البشر، وهو يعادل سنة قمريّة واحدة، إذاً فلم ننطق إلا بالحقّ إنّ يومها سنة أرضيّة وشهرها سنة قمريّة، وإنا لصادقون.

    والسؤال الذي يطرح نفسه: فبما أنّ بين استخلاف أوّل خليفة من البشر وخاتم خلفاء الله المهديّ المنتظر بينهما ألف سنةٍ بحسب سنين جنّة بابل، فكم عدد أشهر رمضان بحساب أشهر جنّة بابل؟ والجواب ألف شهر من رمضان كون شهرها يعدل سنة بحساب سنين القمر، إذاً ليلة القدر خيرٌ من ألف شهر، أي خيرٌ من ألف سنة من سنين أرض بابل، كون الألف السنة البابليّة تعدل ثلاثمائة وستين ألف سنة مما تعدّون، ومن ثم يلي ذلك ليلة القدر بحسب أيام البشر بعد مُضي ألف شهر من رمضان بحساب أشهر أرض بابل، ويأتي الألف الشهر الرمضاني البابلي بعد مُضي ألف سنة بابليّة، ألا وإنّ
    ألف سنة بابليّة تعدل سنةً واحدةً من سنين الله في الحساب في محكم الكتاب، ألا وإنّ اليوم الواحد من أيام الله للحساب في محكم الكتاب، قال الله تعالى: {وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَنْ يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( 47 )} صدق الله العظيم، ألا وإنّ ليلة القدر القمريّة تتكرر في الليلة الواحدة من ليالي الربّ ألف ليلة قمريّة أي ألف شهر.

    وربما تودّ غادة نوران أن تقول: "يا إمامي إنّ أصعب شيء عليّ فهمه هو الحساب، يعقدني كثيراً! وأنا مدرسة لغة عربيّة وليس لي هواية في الرياضيات، فكيف تقول يا إمامي ما يلي: ( ألا وإنّ ليلة القدر القمريّة تتكرر في الليلة الواحدة من ليالي الربّ ألف ليلة قمريّة أي ألف شهر) !" ومن ثم يردّ عليها المهديّ المنتظر ناصر محمد اليماني وأقول: يا أمَة الله لسوف أجعلك أنتِ تجيبين نفسك عن سؤالك، فلو سألتك فكم طول اليوم الواحد من أيام الله؟ وحتماً يكون جوابك فتقولين: "أما هذا فسؤال بسيط كون جوابه مُحْكَمٌ في كتاب الله في قول الله تعالى:
    {وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ (47)} صدق الله العظيم". ومن ثم يلقي الإمام المهدي إلى غادة نوران بسؤال آخر وأقول: فكم يأتي خلاله عدد أشهرٍ من رمضان؟ ومن ثم تردّ علينا نور فتقول: بما أنّ يوم الله في الحساب {وَإِنَّ يَوْمًا عِنْدَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ ( 47 )} إذاً فسوف يأتي فيه شهر رمضان ألف مرة، أي ألف شهر بحساب أيام البشر، أي ألف ليلةٍ قمريّةٍ بحساب ليالي القمر تتكرر ألف ليلة، أي ألف شهر تأتي في خلاله ليلة من ليالي الربّ لا شك ولا ريب.

    انتهى بعض بيان أسرار ليلة القدر، وربّما يودّ كافة الأنصار أن يقولوا: "يا خليفة الله المهديّ لقد وعدتنا ببيان عن ليلة القدر لعامنا هذا 1433 بأن تفصّل فتواك بالحقّ أنّ ليلة القدر سوف تكون في ليلة الخميس تسعٍ وعشرين رمضان وفي ليلة الخميس ثمانٍ وعشرين رمضان وفي ليلة الخميس ليلة سبعٍ وعشرين رمضان، فوعدتنا ببيان ليلة القدر لعامنا هذا 1433 بياناً مبسطاً حتى يفقهه أغبى العالمين، فأين البيان المبسّط الذي سيفقهه عامة العالمين عن بيان ليلة القدر لشهر رمضان 1433؟". ومن ثم يردّ على كافة الأنصار الإمام المهدي صاحب علم الكتاب وأقول: لقد أفتاكم الأوّاب بالحقّ، ومن الأنصار من علم الحقّ ولم يكتب، ومنهم من ضمّ صوته إلى صوت الأوّاب في الحساب. ونزيدكم تفصيلاً ليكون جواباً لسؤال أمين أمّة الإمام المهديّ على الخاص عن ليلة القدر لشهر رمضان هذا 1433 وأنطق بالحقّ فأقول:
    فأما ليلة القدر لشهر رمضان هذا 1433 فهي ليلة الخميس تسعٍ وعشرين من رمضان بدءاً من حساب غرّة رمضان الأصليّة التي أدركت فيها الشمسُ القمرَ ليلة الخميس، وعليه فإنّ ليلة القدر هي ليلة الخميس ليلة تسعٍ وعشرين من رمضان. وأما بحساب إعلان غرّة صيام رمضان الجمعة فليلة القدر سوف تكون ليلة الخميس ثمانٍ وعشرين من رمضان، وأما بحساب الذين صاموا غرّة رمضان السبت فإن ليلة القدر سوف تكون ليلة الخميس سبعٍ وعشرين من رمضان. ولا يُقِرُّ المهديّ المنتظر إنّه سوف يحدث فيها شيئاً ولا أنكر، بل ملتزم بقول الله تعالى:
    {قُلْ إِنْ أَدْرِي أَقَرِيب مَا تُوعَدُونَ أَمْ يَجْعَل لَهُ رَبِّي أَمَدًا} صدق الله العظيم [الجن:25].

    وقال الله تعالى:
    {هُوَ الَّذِي جَعَلَ الشَّمْسَ ضِيَاءً وَالْقَمَرَ نُورًا وَقَدَّرَهُ مَنَازِلَ لِتَعْلَمُوا عَدَدَ السِّنِينَ وَالْحِسَابَ مَا خَلَقَ اللَّهُ ذَلِكَ إِلَّا بِالْحَقِّ يُفَصِّلُ الْآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ} صدق الله العظيم [يونس:5].

    وسلامٌ على المرسلين ، والحمد لله رب العالمين..
    أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
    ـــــــــــــــــــــ

    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..



  3. افتراضي همانا که بیان شب قدر از اسرار است؛ گاهی در دهه اول و گاهی در دهه آخر و گاهی شب نیمه ماه است ...

    -3-
    [ لمتابعة رابط المشاركـــــــــــة الأصليِّة للبيـــــــــــــــان ]
    الإمام ناصر محمد اليماني
    26 - 09 - 1433 هـ
    14 - 08 - 2012 مـ
    ۲۴-مرداد-۱۳۹۱ه.ش.
    01:37 مساءً

    ـــــــــــــــــــــ

    همانا که بیان شب قدر از اسرار است؛ گاهی در دهه اول و گاهی در دهه آخر و گاهی شب نیمه ماه است ...

    بسم الله الرحمن الرحيم، وسلام على المرسلين، والحمد لله رب العالمين، أما بعد..
    ای انصارپیشگام برگزیده، همانا که بیان شب قدر از اسرار است؛ گاهی در ده روز اول؛ گاهی در ده روز آخر و گاهی شب نیمه ماه است و به صورت مستمر یک شب خاص-از ماه- نیست؛ مانند منازل ماه که از تابستان به زمستان و از بهار به پاییز جا به جا می‌شوند، شب قدرهم ثابت نبوده و یک شب مشخص نیست. بلکه از ابتدا تا وسط و آخر ماه جا به جا می‌شود و باز می‌گردد، اما بنابر حکمت بالغه‌ی ربانی از ماه رمضان خارج نمی‌شود. اين است زمان شب قدر كه وقايع مهمي در آن اتفاق می‌افتد و آن شبی بر أساس تقویم بشر است و در طول ماه رمضان از یک شب به شب دیگر منتقل می‌شود. مگر ابتدای ماه رمضان همیشه در یک روز خاص است؟
    شب قدر بر حسب تقویم بشر شبي است كه اسرار وقايع مهمي در آن نهفته است ،ولی مهم شب قدر برحسب تقویم کره ماه است ( منظور سی روز ماه رمضان ) که محاسبه شب قدر اصلی بر اساس آن است، اما شما می‌خواهید برای‌تان مشخص کنیم که چگونه آن را بر اساس تقویم بشر محاسبه کنید؛ این سؤال منطقی نیست، چگونه آن را مشخص کنیم؟ در این صورت انسان در طول ماه رمضان در ذکر خداوند اهمال می‌کند و شب دیگری را به جز شب قدر بر حسب تقویم بشری احیا نمی‌دارد، نه در دوران "گفتگو قبل از ظهور" و نه بعد از ظهور چگونگی مشخص کردن شب قدر برحسب تقویم بشر را بیان نخواهم کرد و اگرمی‌دانستم که شب قدر براساس تقویم بشر همیشه شب ۲۹ رمضان است؛ پس امام مهدی منتظر شب قدر رمضان سال ۱۴۳۳ را برایتان بیان نمی‌كرد؛ پس از شکرگزاران باشید.

    وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله رب العالمين..
    أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.

    اقتباس المشاركة 55908 من موضوع الإمام المهديّ يعلن للمسلمين ليلة القدر لشهر رمضان 1433 للهجرة ..



    -3-

    الإمام ناصر محمد اليماني
    26 - 09 - 1433 هـ
    14 - 08 - 2012 مـ
    01:37 مساءً

    [ لمتابعة رابط المشاركـــــــــــة الأصليِّة للبيـــــــــــــــان ]
    https://nasser-alyamani.org./showthread.php?p=55902
    ـــــــــــــــــــــ


    إنّ بيان ليلة القدر من الأسرار، وهي أحياناً تأتي في العشر الأوائل وأحياناً الأواخر وأحياناً ليلة النصف ..

    بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله رب العالمين، أمّا بعد..
    ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار،
    إنّ بيان ليلة القدر من الأسرار، وهي أحياناً تأتي في العشر الأوائل وأحياناً الأواخر وأحياناً ليلة النصف، فهي ليست ثابتة في ليلة معلومةٍ بشكلٍ مستمرٍ، فهي متحركة كمثل تحرك منازل القمر من الصيف إلى الشتاء إلى الربيع إلى الخريف، وكذلك ليلة القدر فهي ليست ثابتة في ليلة معينة بشكل مستمر بل متحركة من أوّله إلى وسطه إلى آخره والعودة، غير إنّها لا تغادر شهر رمضان لحكمة ربانيّة. وهذا بالنسبة لليلة القدر للأحداث والتي هي من ليالي البشر في الحساب فهي متنقلة في شهر رمضان من ليلة إلى أخرى. أم إنّكم تجدون غرّة رمضان ثابتة بيوم معلومٍ بشكل مستمرٍ؟

    وليلة القدر حسب أيام البشر ذات أسرارِ الأحداث، بل الأهم ليلة القدر في القمر فهي الأساس لحساب ليلة القدر، وأما إنّكم تريدون أن نبيّنها كيف تعلمونها بحسب أيام البشر فذلك ليس بسؤالٍ منطقي، فكيف نبيّنها؟ إذاً لأهمل البشر ذكر الله خلال شهر رمضان، ولما أحييتم فيه غير ليلة القدر حسب ليالي البشر، فلن أبيّن كيف تعلمون أيّان ليلة القدر حسب ليالي البشر في كل شهر رمضان لا في عصر الحوار من قبل الظهور ولا من بعد الظهور، ولو كنت أعلم أنّ ليلة القدر حسب أيام البشر سوف تكون ليلة تسعٍ وعشرين من رمضان بشكل مستمرٍ إذاً لما بيّنها لكم المهديّ المنتظر في شهر رمضان 1433، فكونوا من الشاكرين.

    وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله رب العالمين..
    أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
    ـــــــــــــــــــــ

    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


المواضيع المتشابهه
  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-01-2017, 05:16 PM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-10-2016, 05:32 AM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-11-2015, 10:12 AM
  4. مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 25-01-2015, 05:40 AM
  5. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-09-2013, 12:44 AM
ضوابط المشاركة
  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •