بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
ای المدکر که درباره «کوثر» سوال نمودهای، فتوای شیعیان درباره «کوثر» درست است. «کوثر» نه نهری است و نه دریائی در روز حشر و این بیان مهدی منتظر به شکل مختصر درباره «کوثر» است:
یکی از شیاطین منافق بشر که به ظاهر خود را مؤمن نشان میدهند، اما در باطن کافر بوده و از حق کراهت دارند، محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم را به بدی یاد کرده و و او را نکوهش کرد و گفت که او ابتر یعنی مقطوع النسل است و پسری ندارد تا ذریه او را حمل کند، پس خداوند به شیاطین بشر چنین پاسخ گفت : {إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ ﴿١﴾ فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ ﴿٢﴾ إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ ﴿٣﴾} صدق الله العظيم [الكوثر].
بنگر خداوند به دشمنش ودشمن محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم چه پاسخی میدهد: :
{ إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الأَبْتَرُ } صدق الله العظيم.
بنابراین «کوثر» ، حامل ذریه ائمة اهل بیت است، اما شیعیان اثنی عشری در باره ایشان و ذریهاش به ناحق مبالغه کردهاند. آنها فاطمه زهرا را به جای خداوند میخوانند و گمان میکنند از هدایتشدگان هستند، جز کسانی که پروردگارم به آنان رحم نموده است. و با وجود این که در این مسئله برحق هستند ولی آنان موضوع را به رخ عائشه میکشند. اما اهل سنت و جماعت نسبت به آنان شرک کمتری دارند . با وجود این که امام مهدی منتظر امام دوازدهم از آل بیت مطهر است اما شیعیان اثنی عشری در انتظارند مهدی منتظری بیاید که از تمام خواستهها و امیالشان پیروی کند و در هیچ موردی نگوید که آنها گمراه هستند بلکه از او میخواهند که بگوید حق با آنهاست و مهدی منتظری که آنان منتظر اوهستند باید آنها را حفظ نموده و مانع از این شود که دچار ضرر و زیانی شوند و از آن چه که در سینههای آنهاست آگاه باشد؛ انگار که او رب العالمین است و از رازهای پنهان آگاهی دارد، پاک و منزه است خداوند از شرک آنان. بلکه از مهدی منتظر میخواهند وقتی ظهور کرد، مردم را به مذهب شیعه اثنی عشری دعوت کند.
پیش از این، شیخ علی کورانی العاملی، برای یاری امام ناصر محمد و بر این اساس که او یمانی [ذکر شده در روایات] است به یمن هجرت نمود. حکومت ایران میخواست با میلیونها دلار به من کمک کند ولی خداوند شاهد است که من با وجود نیاز به مقداری از آن، کمک آنان را قبول نکردم و آنان شاهدند. به آنان گفتمک «من مهدی منتظر هستم ».آنها از من میخواستند برای سفر به ایران عجله کنم ولی من درنگ کردم. کنسول در طول روز بارها با من تماس میگرفت و میگفت: «شیخ ناصر، عجله کن که در ایران منتظر شما هستند». در آن روزها من عالم نبودم ولی به من فتوا شده بود که مهدی منتظرم. یک شبِ کامل ،فکر کردم که آیا به آنها پاسخ مثبت بدهم ؟ ولی محمد رسول الله - صلى الله عليه وآله وسلم به من فتوا داده بود که مهدی منتظر هستم و خداوند بیان حق قرآن را به من خواهد آموخت و کسی از قرآن با من مجادله نمیکند مگر این که بر او غلبه کنم، پس راه حل چیست ؟ من در فکر بودم .. چگونه خداوند بیان حق قرآن را به من خواهد آموخت؟ یک هفته کامل درنگ کردم و آنها با من تماس میگرفتند و کنسول هر روز با من تماس میگرفت: «شیخ ناصر، عجله کن که در ایران منتظر تو هستند» .از آنها در تنگنا قرار گرفتم، پس حقیقت را در نامهای برای آنها نوشتم و آن را تسلیم کنسول نمودم تا به آیت الله العظمی رهبر ایران برساند و این با وجود نیاز شدید من به دلارهائی بود که میخواستند با آن به من یاری برسانند. و آنها می دانند که من به آنها دروغ نبستهام و کمکشان را قبول نکردم تا این که اعتراف کنند که یمانی، همان مهدی منتظر است .
ولی من با خود میگفتم که خداوند چگونه بیان حق قرآن را آن گونه که وعده دادهاست، به من خواهد آموخت؟ تا این که در رویا به من نشان داد که من علمم را در اینترنت مینوشتم و همه چیز فورا آن گونه که خداوند میخواست، میآمد. سپس خداوند دروازهی علمش را بر من گشود و این امر همچنان ادامه دارد. پروردگارم به من وعده داد که کسی از قرآن با من محاجه نمیکند مگر بر او غلبه کنم و اگر یک عالم پیدا کنید که بتواند با علم و برهان بر امام ناصر محمد یمانی غلبه کند، در این صورت ناصر محمد یمانی دروغگویی گستاخ خواهد بود نه مهدی منتظر و میز گفتوگو بین ما حَکَم خواهد بود و ما از راستگویان هستیم .
همچنین هرگز شایسته امام مهدی نیست که از خواستهها و امیال اهل سنت و جماعت پیروی کند. من مردم را نه به سوی آنان دعوت میکنم و نه به سوی هیچ یک از دیگر فرقههای اسلامی، میدانید چرا ؟ چون مرا با هیچ کدام از فرقهها کاری نیست نه من و نه جدم محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم را با انان کاری نیست. تصدیق فرموده خداوند تعالی : {إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا لَّسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ ۚ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّـهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ ﴿١٥٩﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].
چگونه با فرمان خداوند مخالفت کرده و مردم را به سوی شیعیان یا اهل سنت دعوت کنم؟ پناه بر خدا که از جاهلان باشم. بلکه با بصیرت حق خداوند، قرآن عظیم و سنت حق رسولش آنان را به سوی (( لا إله إلا الله محمد رسول الله )) دعوت میکنم و جز به آن چه که در سنت نبوی مخالف محکمات کتاب خدا باشد کافر نیستم. پس شاهد باشید که من نسبت به آن چه که در سنت مخالف کتاب استبه شدت کافرم، زیرا اینها احادیث دروغی است که از خداوند و رسولش نیست. پس مردم را به کتاب الله و سنت حق رسولش دعوت میکنم و نمیگویم : من از شیعیان هستم پس از آنان باشید و نمیگویم که من از سنیان هستم پس از آنها باشید، بلکه میگویم مسلمانی حنیف هستم و از مشرکان نیستم.
و بهترین گفتار، سخنان مهدی منتظر حق پروردگار است که با بصیرتی که از نزد خداوند است و همان بصیرت محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم است، مردم را به سوی خداوند دعوت میکند. من نمیگویم: من از شیعیان هستم و نمیگویم که از اهل سنت و یا دیگر مذاهب اسلامی هستم، بلکه از مسلمین هستم تصدیق فرموده خداوند تعالی : {وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلًا مِّمَّن دَعَا إِلَى اللَّـهِ وَعَمِلَ صَالِحًا وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ ﴿٣٣﴾} صدق الله العظيم [فصلت].
خداوند شما را حامل پیام اسلام برای همه جهانیان نموده است، شما که دین خود را فرقه فرقه کردهاید، چگونه میخواهید مردم را به سوی اسلام هدایت کنید؟ چگونه از مردم میخواهید اسلام آورده و تصدیق کنند که دین شما برحق است در حالی که میبینند شما میان خود دشمن همدیگر هستید و همدیگر را لعن و تکفیر میکنید ؟ آیا نمیبینید که با تمسک به مسائل مورد اختلاف، بیش از این که به دینتان سودی برسانید ضرر رساندهاید؟ به خداوندی که جز او خدایی نیست قسم، اگر شما سنتهای موکد در کتاب خداوند و سنت حق رسول را برای جلوگیری از دودستگی ترک میکردید، خداوند شما را بخشیده و به راه راست هدایت میکرد. تصدیق فرموده خداوند تعالی : {إِن تَجْتَنِبُوا كَبَائِرَ مَا تُنْهَوْنَ عَنْهُ نُكَفِّرْ عَنكُمْ سَيِّئَاتِكُمْ وَنُدْخِلْكُم مُّدْخَلًا كَرِيمًا ﴿٣١﴾} صدق الله العظيم [النساء]. شما در مورد گناهان بزرگ اتفاق نظر دارید؛ ولی همگی حول یکی از گناهان بزرگ گرد آمده و همگی علمای مسلمین از مذاهب و فرقههای مختلف به آن پایبند هستند و آن هم این است که ندانسته به خدا نسبت دهند؛ با وجود این که خداوند فرمان داده که این کار، یکی از گناهان بزرگ و امر شیطان است؛ یعنی چیزی را که نمیدانید آیا حق آمده از نزد پروردگارتان است یا نه، از روی ظن و گمان به او نسبت دهید؛ در حالی که ظن کسی را از حق بینیاز نمیکند. خداوند تعالی میفرماید: {يَا أَيُّهَا النَّاسُ كُلُوا مِمَّا فِي الْأَرْضِ حَلَالًا طَيِّبًا وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ ۚ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ ﴿١٦٨﴾ إِنَّمَا يَأْمُرُكُم بِالسُّوءِ وَالْفَحْشَاءِ وَأَن تَقُولُوا عَلَى اللَّـهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ ﴿١٦٩﴾} صدق الله العظيم [البقرة].
ولی خداوند این که ندانسته چیزی را به او نسبت بدهید، بر شما حرام نموده و این تحریم، همراه تحریم گناهان بزرگ آمده است. خداوند تعالی میفرماید:
تا این فرموده:
{ وَأَنْ تَقُولُوا عَلَى اللَّهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ } صدق الله العظيم [الأعراف:۳۳]
ولی آنها از امر شیطان پیروی نموده و از فرمان خداوند رحمان سرپیچی کردهاند، اما نمیدانند پیرو فرمان شیطان شدهاند؛ پس برایشان فتوا میدهیم چگونه تابع دستور شیطان شدهاند. شیطان رجیم گفته است:
[المجتهدون مُصيب ومخطئ، وأن من أصاب فله أجران ومن أخطأ فله أجر]
[مجتهدان ممکن است درست بگویند یا خطا کنند؛ اگر درست گفتند اجر دارند؛ و کسی هم که خطا کند اجر دارد].
دشمن خدا دروغ میگوید و خداوند به خاطر کفرش او را تا یوم الدین لعنت کرده است.
شاید یکی از علمای بلندپایه امت بخواهد سخن مرا قطع کرده و بگوید: «ناصر محمد یمانی از غضب خدا بترس؛ این تویی که گستاخانه دروغ میگویی. تو مهدی منتظر نیستی. این حدیث از جانب افرادی مورد وثوق و از النبي - صلى الله عليه وآله وسلم - نقل شده نه از شیطان». مهدی منتظر در پاسخ او میگوید: ای کسی که نسبت به آیات محکم و بینه خداوند کافر شده و به احادیث افراد مورد وثوق تمسک میجویی؛ به دعوت مهدی منتظر برای حکمیت براساس کتاب خدا قرآن عظیم پاسخ بده تا ببینیم آیا سخن گفتن در امر دین به صورت نسبی و با احتمال صحت یا خطا، درست است؟ اگر چنین است؛ پس چرا خداوند کتاب خود قرآن عظیم را برای شما نازل فرموده است؟ آیا برای این نیست که از آن پیروی کرده و نسبت به هرچه که مخالف آن است کافر شوید و برای همین هم، آن را از تحریف محفوظ نگه داشته است؟ این کار برای آن است که در برابر خدا حجت نداشته باشید که کتابی برایتان نازل نشده است. خداوند تعالی میفرماید:
{ وَهَـٰذَا كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ مُبَارَكٌ فَاتَّبِعُوهُ وَاتَّقُوا لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ ﴿١٥٥﴾ أَن تَقُولُوا إِنَّمَا أُنزِلَ الْكِتَابُ عَلَىٰ طَائِفَتَيْنِ مِن قَبْلِنَا وَإِن كُنَّا عَن دِرَاسَتِهِمْ لَغَافِلِينَ ﴿١٥٦﴾ أَوْ تَقُولُوا لَوْ أَنَّا أُنزِلَ عَلَيْنَا الْكِتَابُ لَكُنَّا أَهْدَىٰ مِنْهُمْ فَقَدْ جَاءَكُم بَيِّنَةٌ مِّن ربّكم وَهُدًى وَرَحْمَةٌ فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن كَذَّبَ بِآيَاتِ اللَّـهِ وَصَدَفَ عَنْهَا سَنَجْزِي الَّذِينَ يَصْدِفُونَ عَنْ آيَاتِنَا سُوءَ الْعَذَابِ بِمَا كَانُوا يَصْدِفُونَ ﴿١٥٧﴾ هَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا أَن تَأْتِيَهُمُ الْمَلَائِكَةُ أَوْ يَأْتِيَ ربّك أَوْ يَأْتِيَ بَعْضُ آيَاتِ ربّك يَوْمَ يَأْتِي بَعْضُ آيَاتِ ربّك لَا يَنفَعُ نَفْسًا إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِن قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْرًا قُلِ انتَظِرُوا إِنَّا مُنتَظِرُونَ ﴿١٥٨﴾ إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا لَّسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّـهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ ﴿١٥٩﴾ } صدق الله العظيم [الأنعام]
یا میگویید از تحریف محفوظ نمانده و در برابر خداوند خواهید گفت پروردگار عالمیان؛ ما را ببخش که از ناحق پیروی کردیم چون کتاب خدا تحریف شده بود و شما درست و غلط را نمیشناختید و مجبور شدید در دین خدا از روی ظن و گمان سخن بگویید در حالی که ظن کسی را از حق بینیاز نمیکند و احتمال درست یا غلط بودن دارد؛ برای همین خداوند کتابش را از تحریف محفوظ نگاه داشته تا حجتی نداشته باشید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ﴿٩﴾} صدق الله العظيم [الحجر].
اما مهدی منتظر همهی شما را بدون استثنا به چالش میکشد. او، شیعیان و اهل سنت و تمام مذاهب اسلامی و تمام علمای یهود و نصاری را به حکمیت بر اساس کتاب خداوند قرآن عظیم فرا میخواند و اگر این دعوت حق را اجابت کردند و من دهان تمام علمای مسلمین و یهود و نصاری را با آیات محکم قرآن نبستم و اگر نتوانستم؛ برشما جایز است تا یوم الدین ناصر محمد یمانی را لعنت کنید. آیا باور نمیکنید این خداوند رحمان است که بیان حق قرآن عظیم را با وحی تفهیمی به مهدی منتظر میآموزد و وسوسه شیطان رجیم نیست؟ بلکه معلمِ مهدی منتظر، خداوند و پرودگار عالمیان است و چه معلمی داناتر از پروردگار عالمیان میتواند به بندهاش آموزش دهد سبحانه وتعالى علواً كبيراً! اگر به دعوت به حکمیت بر اساس قرآن عظیم پاسخ دهید؛ چگونه قادر خواهید بود بر امام مهدی ناصر محمد یمانی-که معلمش خداوند است- غلبه کنید؟ هیهات هیهات..
ای علمای مسلمین و یهود و نصاری، به دعوت کسی که شما را به حکمیت بر اساس کتاب خدا فرا میخواند پاسخ دهید تا تمام ارکان دینتان را منحصراً، از روی کتاب خداوند برایتان روشن کرده و تشریح نماییم. به خداوندی که خدایی جز او نیست قسم، اگر تمام ارکان اسلام را منحصراً از کتاب خدا قرآن عظیم برایتان روشن کنیم و آن گاه شما از حق آمده از نزد پروردگارتان پیروی و تبعیت نکنید؛ خداوند شما علمای امت و پیروانتان را همراه مجرمان هلاک خواهد کرد؛ با شما چه باید کرد و حجتتان برای پاسخ ندادن به دعوت ناصر محمد یمانی برای حکمیت کتاب خدا چیست؟ ای مردم! آیا به ما میگویید حجتتان چیست؟ چرا از دعوت امام مهدی ناصر محمد یمانی که از شما میخواهد در موارد اختلاف، حکمیت را به کتاب خداوند بسپارید؛ خوشتان نمیآید؟ ای مردم؛ من مهدی منتظرم، احمق یا دیوانه نیستم که با به چالش کشیدن شما، خودم را درموقعیتی دشوار قرار دهم و سپس میانتان حکمیت نکنم؛ هیهات هیهات...بلکه به شما میگویم اگر نتوانستم فقط و فقط از کتاب خدا با حکم حق میانتان داوری کرده و دهانتان را ببندم؛ مهدی منتظر نیستم و در مورد خودم حکم میدهم که لعنت شما تا روز قیامت بر من باد اگر به حق در حد و اندازه این چالش و تحدی نباشم .
پس چرا به دعوت به حکمیت براساس کتاب خدا پاسخ نداده و نمیگویید ناصر محمد ببینیم راست میگویی یا دروغ؟ پس بگویید:
{ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُكْمًا لِقَوْمٍ يُوقِنُونَ } صدق الله العظيم [المائده :۵۰]
ای علمای مسلمین و یهود و نصاری! ناصر محمد یمانی برای حکمیت دراختلافات، شما را به سوی خودش دعوت نمیکند. ابداً، ابداً؛ پاک و منزه است پروردگارم که در حکم شریکی ندارد! من شما را به سوی حکم خداوند واحد و بی شریک میخوانم و همانا که عبد خدا، امام مهدی مکلف است که حکم خدا را از آیات محکم کتابی که به صورت مفصل برایتان نازل شدهاست؛ استنباط کند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
ای امت اسلام؛ ای حجاج بیت الله الحرام؛ به خداوندی که خدا و معبودی جز او نیست قسم، سیاره عذاب نزدیکتر از قبل شده و به سوی زمینتان میآید و جز خدا ولی و نصیری پیدا نخواهید کرد؛ به خدا قسم این سیاره در زمانی ظاهر خواهد شد که مهدی منتظر در میان شماست ولی خداوند با رحمتش من و حبیبانش را که از قبایل مختلف و دراقصی نقاط زمین پراکنده هستند و تنها به خاطر حب خدا گرد هم آمدهاند، نجات خواهد داد. از شما دعوت میکنم برای حب و قرب خدا رقابت کنید و از خدا میخواهیم تمام مسلمانان را نجات دهد. پس چرا ما را باطل میدانید درحالی که ما با آیات پروردگارتان که در محکمات کتابش آمدهاست با شما محاجه میکنیم؛ آیا از خدا نمیترسید؟ خداوند تعالی میفرماید:
و خداوند تعالی میفرماید: {وَمَا أَنتَ بِهَادِي الْعُمْيِ عَن ضَلَالَتِهِمْ ۖ إِن تُسْمِعُ إِلَّا مَن يُؤْمِنُ بِآيَاتِنَا فَهُم مُّسْلِمُونَ ﴿٨١﴾} صدق الله العظيم [النمل].
وخداوند تعالی میفرماید: {كَذَٰلِكَ يَطْبَعُ اللَّـهُ عَلَىٰ قُلُوبِ الَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ ﴿٥٩﴾} صدق الله العظيم [الروم].
وخداوند تعالی میفرماید:
{فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّـهِ حَقٌّ ۖ وَلَا يَسْتَخِفَّنَّكَ الَّذِينَ لَا يُوقِنُونَ ﴿٦٠﴾} صدق الله العظيم [الروم].
شاید یکی از علمای بزرگ دین و مسلمین بخواهد سخن مرا را قطع کرده و بگوید: «ناصر محمد یمانی تو را چه میشود با آیاتی از قرآن عظیم [که ذکر ما و تمام عالمیان و جن و انس است] با ما سخن میگویی که خداوند برای کافران نازل کرده است در حالی که ما مسلمان هستیم و به قرآن ایمان داریم؟». پس امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ میگوید: اگر این طور است؛ پس به دعوت به حکمیت براساس کتاب خدا قرآن عظیم پاسخ دهید اگر راست میگویید.
ويا أيها المدّكر السّائل عن الكوثر، فصدِّقْ الشّيعة الاثني عشر في فتوى الكوثر، فإنّ الكوثر ليس بنهرٍ ولا بحرٍ في يوم الحشر، وإليك بيان المهديّ المنتظَر بالبيان المختصر لسورة الكوثر:
فقد ذمّ أحدُ شياطين البشر المنافقين الذين يُظهِرون الإيمان ويُبطِنون الكفر - وهم للحقّ كارهون - محمدًا رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - أنّه أبترُ الذُّريّة فلم يرزقه اللهُ بولدٍ ليحمل ذريته، فردَّ اللهُ على شياطين البشر بقول اللهِ الواحد القهار: {إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ ﴿١﴾ فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ ﴿٢﴾ إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ ﴿٣﴾} صدق الله العظيم [الكوثر].
فانظر لردِّ اللهِ على عدوّه وعدوّ محمدٍ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم: {إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ ﴿٣﴾} صدق الله العظيم؛ إذًا الكوثر هي حاملة ذُريَّة الأئمّة من آل البيت، ولكن الشّيعة الاثني عشر قد بالغوا فيها وفي ذريتها بغير الحقّ فتجدهم يدعون فاطمة الزهراء من دون اللهِ ويحسبون أنّهم مهتدون إلّا مَن رحم ربّي، وبرغم أنّ الحقّ معهم في هذه المسألة ولكنّهم يردّونها على عائشة، ولكن أهل السُّنة والجماعة أقلّ شركًا منهم، وبرغم أنّ الإمام المهديّ هو الإمام الثاني عشر من آل البيت المطهّر ولكنّ الشّيعة الاثني عشر يريدون مهديًّا منتظَرًا يأتي مُتّبعًا لأهوائهم جميعًا فلا يقول إنّهم على ضلالٍ في شيء؛ بل يريدونه أن يقول أنّ الحقّ هو معهم، وإنّ على المهديّ المنتظَر الذي له ينتظرون أن يحفظهم ويمنعهم، ويعلمُ ما تُخفيه صدورهم وكأنّهُ ربّ العالمين يعلم السرّ وأخفى، سبحانه عمّا يشركون وتعالى علوًّا كبيرًا! بل ويريدون المهديّ المنتظَر إذا حضر أن يدعو النّاس إلى طائفة الشّيعة الاثني عشر.
وقد سافر إلينا الشيخ علي الكوراني العاملي إلى اليمن مهاجرًا لنصرة الإمام ناصر محمد اليماني على أساس أنّهُ اليماني وكانوا يريدون نصرتي بملايين الدولارات من الحكومة الإيرانيّة، ولكنّ اللهَ يعلم أنّي رفضتها برغم حاجتي إلى شيءٍ منها وهم على ذلك لَمِن الشّاهدين، فقلت لهم: " بل أنا المهديّ المنتظَر ". وقد كانوا يستعجلونني للسّفر إلى إيران فتماديت وكان يتّصل بي القنصل في اليوم عدّة مرات فيقول: " يا شيخ ناصر عجِّل فالجماعة ينتظرونك في إيران "، ولكنّي في تلك الأيام لستُ بعالمٍ ولكنّي قد تلقيتُ الفتوى أنّي المهديّ المنتظَر، وفكّرت ليلةً كاملةً: فهل أجيبهم؟ ولكنّ محمد رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - أفتاني أنّني أنا المهديّ المنتظَر، وأفتاني أنّ ربّي سوف يعلّمني البيان الحقّ للقرآن، وأنّهُ لن يجادلني أحدٌ إلَّا غلبتُه، فكيف!؟ ولكنّي كنت أفكّر... وكيف سوف يُعلِّمني ربّي البيان الحقّ للقرآن؟! فمكثتُ أسبوعًا كاملًا وهم يتّصلون بي والقنصل يتّصل بي يوميًّا: " يا شيخ ناصر عجّل فالجماعة ينتظرونك في إيران "، فأُحرجت منهم ومن ثم كتبتُ لهم الحقيقة في رسالة وتمّ تسليمها إلى القنصل ليُبلِّغها لآية اللهِ العظمى مفتي إيران برغم حاجتي الماسّة لِما كانوا يريدون أن ينصروني به من الدولارات، فهم يعلمون أنّي لم أفترِ عليهم وأنّي رفضتُ نُصرتهم حتى يعترفوا أنّ اليماني هو المهديّ المنتظَر.
ولكنّي كنت أُحدّث نفسي وأقول: وكيف سوف يُعلّمني اللهُ علم البيان للقرآن كما وعدني؟! حتى أراني أن أكتب علمي في الإنترنت وكلّ شيءٍ يأتي مِن فوره كما يشاء اللهُ، ومن ثم فتح اللهُ عليّ مِن علمه ولا يزال، فوعدني ربّي أنّه لا يُحاجِجني أحدٌ من القرآن إلا غلبتُه بالحقّ، إلَّا أن تجدوا ولو عالِمًا واحدًا فقط هيمن بعلمٍ وسلطانٍ على الإمام ناصر محمد اليماني فقد أصبح ناصر محمد اليماني كذّابًا أشِرًا وليس المهديّ المنتظَر، وطاولة الحوار هي الحَكَم بسلطان العلم وإنّا لصادقون.
وكذلك لا ينبغي للمهديّ المنتظَر أن يتّبع أهواء أهل السُّنة والجماعة أبدًا فلا أدعو إليهم ولا لأيٍّ من الفرق الإسلاميّة، فهل تدرون لماذا؟ وذلك لأنّي لستُ منهم جميعًا في شيءٍ لا أنا ولا جدّي محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، تصديقًا لقول الله تعالى: {إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا لَّسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ ۚ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّـهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ ﴿١٥٩﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].
فكيف أخالِف أمر اللهِ فأدعو النّاس إلى الشّيعة أو إلى السُّنة؟! وأعوذُ بالله أن أكون من الجاهلين، بل أدعوهم إلى ((لا إله إلا الله محمد رسول الله)) على بصيرةٍ من ربّي القرآن العظيم وسُنّة رسوله الحقّ، فلا أكفر إلَّا بِما خالَف منها لمُحكَم كتاب الله، فاشهدوا بأنّني من أشدّ النّاس كفرًا لِما خالَف لمُحكَم كتاب الله في السُّنة النّبويّة لأنّه حديث مُفترًى من عند غير اللهِ ورسله، بل أدعو النّاس إلى كتاب الله وسُنّة رسوله الحقّ ولا أقول: وأنا من الشّيعة فكونوا منهم، ولا أقول: وأنا من السُّنة فكونوا منهم، بل حنيفٌ مسلمٌ وما أنا من المُشركين.
وأحسن القول قول المهديّ المنتظَر الحقّ من ربّكم الذي يدعو إلى سبيل اللهِ على بصيرةٍ من ربّه وهي ذاتها بصيرة جدِّه محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، ولا أقول: وأنا من الشّيعة، ولا أقول: وأنا من السُّنة ولا من أيّ المذاهب الإسلاميّة؛ بل وأنا من المسلمين، تصديقًا لقول الله تعالى: {وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلًا مِّمَّن دَعَا إِلَى اللَّـهِ وَعَمِلَ صَالِحًا وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ ﴿٣٣﴾} صدق الله العظيم [فصلت].
وقد حمّلكم اللهُ رسالة الإسلام إلى العالَم بأسره، فكيف تريدون أن تهدوا العالم إلى الإسلام يا مَن فرّقتم دينكم شيعًا؟ فكيف تريدونهم أن يُسلِموا فيصدّقوا بدينكم أنّه الحقّ وهم يرونكم مُتناحرين فيما بينكم ويلعن بعضكم بعضًا ويُكفِّر بعضكم بعضًا؟ أفلا ترون أنّكم قد ضَرَرتُم دينكم أكثر مِمَّا نفعتموه بتمسِّككُم بالمسائل التي اختلفتم فيها؟ ألا والله الذي لا إله غيره أنّه لو أنّكم تركتم سُنَنًا مؤكدةً في كتاب الله وسُنّة رسوله الحقّ في سبيل عدم اختلافكم لغفر الله لكم ولهداكم صراطًا مستقيمًا. تصديقاً لقول الله تعالى: {إِن تَجْتَنِبُوا كَبَائِرَ مَا تُنْهَوْنَ عَنْهُ نُكَفِّرْ عَنكُمْ سَيِّئَاتِكُمْ وَنُدْخِلْكُم مُّدْخَلًا كَرِيمًا ﴿٣١﴾} صدق الله العظيم [النساء].
فأنتم متّفقون في الكبائر ولكنّكم اجتمعتم في إحدى الكبائر فاعتصم بها جميع علماء المسلمين على مختلف فرقهم ومذاهبهم وهي أن يقولوا على اللهِ ما لا يعلمون، برغم أنّ اللهَ أفتاهم أنّ ذلك مِن الكبائر الذي يأمر بها الشيطان وهو أن تقول على اللهِ ما لم تعلم أنّهُ الحقّ من ربّك بل بالظنّ الذي لا يُغني من الحقّ شيئًا، وقال الله تعالى: {يَا أَيُّهَا النَّاسُ كُلُوا مِمَّا فِي الْأَرْضِ حَلَالًا طَيِّبًا وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ ۚ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ ﴿١٦٨﴾ إِنَّمَا يَأْمُرُكُم بِالسُّوءِ وَالْفَحْشَاءِ وَأَن تَقُولُوا عَلَى اللَّـهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ ﴿١٦٩﴾} صدق الله العظيم [البقرة].
ولكنّ اللهَ حرّم عليكم أن تقولوا على الله ما لا تعلمون وجاء تحريم ذلك من ضِمن الكبائر، وقال الله تعالى: {قُلْ إِنَّمَا حَرَّمَ رَبِّيَ الْفَوَاحِشَ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَمَا بَطَنَ} إلى قوله: {وَأَن تَقُولُوا عَلَى اللَّـهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ} صدق الله العظيم [الأعراف:33].
ولكنّهم أطاعوا أمر الشيطان وعصوا أمر الرحمن غير أنّهم لا يعلمون أنّهم أطاعوا أمر الشيطان، ثم نفتيهم كيف أطاعوا أمر الشيطان، وقال الشيطان الرجيم: [المجتهدون مُصيب ومخطئ، وأن من أصاب فله أجران ومن أخطأ فله أجر] كذب عدوّ الله ولعنه الله بكفره إلى يوم الدين.
ولربّما يودّ أحد فطاحلة علماء الأمَّة أن يقاطعني فيقول: " اتّقِ الله مِن غضب الله يا ناصر محمد اليماني بل أنت كذّاب أشِر ولست المهديّ المنتظَر؛ بل هذا حديث ورد عن النبيّ - صلّى الله عليه وآله وسلّم - وليس من عند الشيطان بل ورد عن أناسٍ ثقاتٍ ". ثم يردّ عليه المهديّ المنتظَر فأقول: يا مَن كَفَر بآيات الله المُحكَمات البيّنات فيستمسك بأحاديث الثّقات، إذًا أجبْ دعوة المهديّ المنتظَر إلى الاحتكام إلى كتاب الله القرآن العظيم حتى ننظر هل القول في الدين قول نسبيّ يحتمل الصّح والخطأ؟ إذًا لماذا أنزل اللهُ إليكم كتابه القرآن العظيم إلَّا لتتّبعوه فتكفروا بِما خالَفه ثم حفِظ اللهُ لكم القرآن العظيم من التّحريف؟ وذلك حتى لا تكون لكم الحجّة على اللهِ أنّه لم يُنزِّل إليكم الكتاب، وقال الله تعالى: {وَهَـٰذَا كِتَابٌ أَنزَلْنَاهُ مُبَارَكٌ فَاتَّبِعُوهُ وَاتَّقُوا لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ ﴿١٥٥﴾ أَن تَقُولُوا إِنَّمَا أُنزِلَ الْكِتَابُ عَلَىٰ طَائِفَتَيْنِ مِن قَبْلِنَا وَإِن كُنَّا عَن دِرَاسَتِهِمْ لَغَافِلِينَ ﴿١٥٦﴾ أَوْ تَقُولُوا لَوْ أَنَّا أُنزِلَ عَلَيْنَا الْكِتَابُ لَكُنَّا أَهْدَىٰ مِنْهُمْ ۚ فَقَدْ جَاءَكُم بَيِّنَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ ۚ فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن كَذَّبَ بِآيَاتِ اللَّـهِ وَصَدَفَ عَنْهَا ۗ سَنَجْزِي الَّذِينَ يَصْدِفُونَ عَنْ آيَاتِنَا سُوءَ الْعَذَابِ بِمَا كَانُوا يَصْدِفُونَ ﴿١٥٧﴾ هَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا أَن تَأْتِيَهُمُ الْمَلَائِكَةُ أَوْ يَأْتِيَ رَبُّكَ أَوْ يَأْتِيَ بَعْضُ آيَاتِ رَبِّكَ ۗ يَوْمَ يَأْتِي بَعْضُ آيَاتِ رَبِّكَ لَا يَنفَعُ نَفْسًا إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِن قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْرًا ۗ قُلِ انتَظِرُوا إِنَّا مُنتَظِرُونَ ﴿١٥٨﴾ إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا لَّسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ ۚ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّـهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُم بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ ﴿١٥٩﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].
أو تقولون لم يحفظه من التّحريف؛ فتقولون: " يا إله العالمين اعذرنا إن اتّبعنا غير الحقّ فقد تمّ تحريف كتاب الله"، فلم تعلموا الصّح من الخطأ فاضطررتم أن تقولوا في دين اللهِ بالظنّ الذي لا يغني من الحقّ شيئًا؛ يحتمل الصّح ويحتمل الخطأ، ولذلك حفظ اللهُ لكم كتابه من التّحريف حتى لا تكون لكم الحجّة، تصديقًا لقول الله تعالى: {إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ﴿٩﴾} صدق الله العظيم [الحجر].
ولكنّي المهديّ المنتظَر أتحدّاكم عن بكرة أبيكم شيعةً وسُنةً وكافّةَ المذاهب الإسلاميّة وكافّةَ علماء اليهود والنّصارى أن نحتكم إلى كتاب اللهِ القرآن العظيم، فإذا لم أُخرس ألسِنة جميع علماء المسلمين واليهود والنّصارى من مُحكَم القرآن لئن أجابوا دعوة الحقّ ولم أفعل فقد حلّت لكم لعنة ناصر محمد اليماني إلى يوم الدين، أفلا تُصدّقون أنّ الذي يُعلِّم المهديّ المنتظَر البيان الحقّ للقرآن أنّهُ الرحمن بوحي التّفهيم وليس وسوسة شيطان رجيم؟ بل مُعلِّم المهديّ المنتظَر هو اللهُ ربّ العالمين، فمن ذا الذي هو أعلمُ من الله مُعلِّم عبده؟ سبحانه وتعالى علوًّا كبيرًا! فكيف تستطيعون أن تغلبوا الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني لئن أجبتم دعوة الاحتكام إلى القرآن العظيم؟ هيهات هيهات..
ويا علماء المسلمين واليهود والنّصارى، أجيبوا داعي الاحتكام إلى كتاب اللهِ لنفصّل لكم كافّة أركان دينكم جميعًا حصريًّا من كتاب اللهِ، ألا واللهِ الذي لا إلهَ غيره لو أفصّل لكم جميع أركان الإسلام حصريًا من القرآن العظيم ثم لا تتّبعوا الحقّ من ربّكم فإنّ اللهَ سوف يُهلككم يا علماء الأمَّة وأتباعهم مع المجرمين، فما هو الحلّ معكم؟ وما هي حُجّتكم من عدم الإجابة لدعوة ناصر محمد اليماني إلى كتاب اللهِ؟ فما هي حجّتكم؟ أفيدونا يا قوم! لماذا لم تعجبكم دعوة الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلى الاحتكام إلى كتاب اللهِ فيما كنتم فيه تختلفون؟ ويا قوم إنّي المهديّ المنتظَر لستُ غبيًّا أو مجنونًا فأضع نفسي في موقف مُحرجٍ لا أُحسَد عليه بتحدّيكم ثم لا أحكُم بينكم، هيهات هيهات.. ثم هيهات هيهات.. بل أقول لكم إذا لم أستطع ان أخرس ألسنتكم بالحكم الحقّ بينكم فيما كنتم فيه تختلفون وحصريًّا من كتاب اللهِ فلستُ المهديّ المنتظَر وقد حكمتُ على نفسي بلعنتكم إلى يوم الدين إذا لم أكن (قد التحدي بالحقّ)، فلماذا لا تجيبون دعوة الاحتكام إلى كتاب اللهِ فتقولون سننظر يا ناصر محمد اليماني أصدقت أم كنت من الكاذبين؟ فتقولون: {وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّـهِ حُكْمًا لِّقَوْمٍ يُوقِنُونَ} صدق الله العظيم [المائدة:50].
ويا علماء المسلمين واليهود والنّصارى، إنّ ناصر محمد اليماني لا يدعوكم إلى نفسه ليحكُم بينكم فيما كنتم فيه تختلفون كلّا ثم كلّا؛ سبحان ربّي الذي لا يشرك في حُكمه أحدًا! بل أدعوكم إلى اللهِ وحده لا شريك له ليحكُم بينكم، وإنّما عبده الإمام المهديّ مُكلّفٌ أن يستنبط لكم حُكم اللهِ من مُحكَم كتابه الذي أنزله إليكم مُفصلًا، تصديقًا لقول الله تعالى: {أَفَغَيْرَ اللَّهِ أَبْتَغِي حَكَمًا وَهُوَ الَّذِي أَنزَلَ إِلَيْكُمُ الْكِتَابَ مُفَصَّلًا ۚ وَالَّذِينَ آتَيْنَاهُمُ الْكِتَابَ يَعْلَمُونَ أَنَّهُ مُنَزَّلٌ مِّن رَّبِّكَ بِالْحَقِّ ۖ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ ﴿١١٤﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].
ويا أمَّة الإسلام يا حُجاج بيت اللهِ الحرام، واللهِ الذي لا إله غيره ولا معبود سواه إنّ كوكب العذاب قد أصبح أقرب من ذي قبل واقترب من أرضكم ولن تجدوا لكم من دون اللهِ وليًّا ولا نصيرًا، ألا واللهِ إنّهُ سوف يظهر لكم والمهديّ المنتظَر فيكم ولكن سوف يُنجّيني اللهُ برحمته أنا وأحبابه مِن بقاع الأرض مِن مناطق شتّى وقبائل شتّى لن يجمعنا إلّا حُبّ الله، وندعوكم إلى التّنافس في حُبّ اللهِ وقربه، وكذلك نريد من اللهِ أن يُنجّي جميع المسلمين، فلماذا تروننا مُبطلين ونحن نُحاجِجكم بآيات ربّكم في مُحكَم كتابه؟ أفلا تتّقون؟! وقال الله تعالى: {وَلَقَدْ ضَرَبْنَا لِلنَّاسِ فِي هَـٰذَا الْقُرْآنِ مِن كُلِّ مَثَلٍ ۚ وَلَئِن جِئْتَهُم بِآيَةٍ لَّيَقُولَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا إِنْ أَنتُمْ إِلَّا مُبْطِلُونَ ﴿٥٨﴾} صدق الله العظيم [الروم].
وقال الله تعالى: {وَمَا أَنتَ بِهَادِي الْعُمْيِ عَن ضَلَالَتِهِمْ ۖ إِن تُسْمِعُ إِلَّا مَن يُؤْمِنُ بِآيَاتِنَا فَهُم مُّسْلِمُونَ ﴿٨١﴾} صدق الله العظيم [النمل].
وقال الله تعالى: {كَذَٰلِكَ يَطْبَعُ اللَّـهُ عَلَىٰ قُلُوبِ الَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ ﴿٥٩﴾} صدق الله العظيم [الروم].
وقال الله تعالى: {فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّـهِ حَقٌّ ۖ وَلَا يَسْتَخِفَّنَّكَ الَّذِينَ لَا يُوقِنُونَ ﴿٦٠﴾} صدق الله العظيم [الروم].
ولربّما يودّ أن يُقاطعني أحد فطاحلة علماء الدين والمسلمين فيقول: " ما خطبك يا ناصر محمد اليماني تحاجِجْنا بآياتٍ أُنزِلَت في الكافرين بكتاب اللهِ القرآن العظيم ذِكرنا وذكر العالمين وذِكر الإنس والجنّ أجمعين، فنحن المسلمون بالقرآن مؤمنون؟! ". ومن ثم يردّ عليه الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: إذًا أجيبوا دعوة الاحتكام إلى كتاب اللهِ القرآن العظيم إن كنتم صادقين.
وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربِّ العالمين..
خليفة الله الإمام المهديّ؛ ناصر محمد اليماني.
______________
- 2 -
الإمام المهدي ناصر محمد اليماني
24 - شعبان - 1429 هـ
25 - 08 - 2008 مـ
۴-شهریور-۱۳۸۷ه.ش.
09:10 بعد از ظهر
(بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى)
____________
آن کسی که از تو اکراه دارد و بیزار است ابتر و مقطوع النسل است.
بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين، وبعد.. ای اعضای پایگاه! من نیازی ندارم برایم عذر بتراشید، تا زمانی که از کتاب سؤال مطرح میشود؛ باید به حق به آن جواب دهیم چون اعلان کردهایم خداوند با علم کتاب مرا یاری کرده است. ای پرسشگر بنگر که خداوند با «کاف» چه کسی را مورد خطاب قرار میدهد، خداوند به او فتوا میدهد که او را مقطوع نسل [ابتر] نکرده و به او حاملِ ذریهی امامت از آل بیتش-علیه الصلاة و السلام- را عطا کردهاست و آن کسی که از تو اکراه دارد و بیزار است ابتر و مقطوع النسل است.
در باره این موضوع؛ به همین اندازه اکتفا میکنیم تا وارد جدال بیحاصل با کسانی نشویم که بدون علم و هدایت و کتاب منیر مجادله میکنند... وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
الإمام ناصر محمد اليماني.
يا معشر الأعضاء إنّي لا أحتاج بأن تلتمسوا لي الأعذار، وما دام السّؤال متعلقًا بالكتاب فحقًّا علينا أن نجيب بالحقّ ما دمتُ أعلنتُ بأنّ اللهَ أيّدني بعلم الكتاب، فانظر أيّها السّائل إلى (كافِ) الخطاب الموجّه إلى مَن يقصده اللهُ ويُفتيه بأنّه لم يجعله أبترًا مقطوعَ الذّرية، وأنّه أعطاه حاملة ذريَّة الإمامة من آل بيته عليه الصلاة والسلام، وأنّ كارهك هو الأبتر المنقطع الذريّة.
وأكتفي بهذا البيان في هذا الشّأن حتى لا ندخل في جدلٍ عقيمٍ مِن الذين يجادلون بغير علمٍ ولا هدًى ولا كتابٍ منيرٍ.
وسلامٌ على المُرسَلين، والحمد لله ربّ العالمين..
الإمام ناصر محمد اليماني.
_____________