ئیمام ناصر محمد یەمانی
08 - 06 - 1434 کۆچی
18 - 04 - 2013 زایینی
04:25 بەیانی
[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://nasser-alyamani.org./showthread.php?t=12300
ــــــــــــــــــــــ
ئیمام مەھدی بانگی موسڵمانان و ھەموو مرۆڤ و جن دەکات شەیتان بە دوژمنی خۆیان بگرن وەک جێبەجێکردنێک بۆ فەرمانەکەی اللە لە مەحکەمی کتێبەکەی
{ إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا }
بەناوی الله ی لە ھەموو میھرەبان و بە بەزەییەکان میھرەبانترو بە بەزەییتر، وە دروودو سڵاو لەسەر سەرجەم نێردراوو پێغەمبەرەکانی اللە و پێشەواکانی کتێب و کەس و کارەکانیان لە یەکەمیانەوە تا دواهەمینیان محمد نێردراوی اللە دروودو سڵاوی اللە لەسەر هەموویان جیاوازی ناکەین لە نێوان هیچ یەکێک لە نێردراەکانی و ئێمەش تەسلیم دەبین بۆی، لەدوای ئەمە..
لە ئیمام مەھدی بۆ سەرجەم موسڵمانان بە اللە ی پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهان، لەڕاستیدا اللە لە مەحکەمی کتێبەکەی فەرمانی پێکردوون شەیتان بە دوژمن بگرن. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [فاطر].
لەوەیە یەکێک لە پرسیارکاران بیەوێت بڵێت: "جا چۆن شەیتان بە دوژمن بگرین لەکاتێکدا ئێمە نایبینین؟".لەپاش ئەوە ئیمام مەھدی وەڵامی دەداتەوەو دەڵێم: تەنانەت ئەگەر شەیتانیش ببینن ئەوا ھەرگیز ناتوانن بیکوژن لەپێش ھاتنی ڕۆژی زیندووبوونەوەی یەکەم لەبەرئەوەی لە مۆڵەت دراوانە تا ڕۆژی زیندووبوونەوەی یەکەم، وەکو اللە ی ڕەحمان پشتڕاستی دەکاتەوە لە میانەی وەڵامدانەوەکەی بۆ داوایەکەی شەیتان:
{قَالَ رَبِّ فَأَنظِرْنِي إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ ﴿٣٦﴾قَالَ فَإِنَّكَ مِنَ الْمُنظَرِينَ ﴿٣٧﴾إِلَىٰ يَوْمِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ ﴿٣٨﴾} صدق الله العظيم [الحجر].
وە ئەو پرسیارەی ئاڕاستەدەکرێت ئەوەیە: جا چۆن شەیتان بە دوژمن بگیرێت وەک جێبەجێکردنێک بۆ فەرمانەکەی اللە ی ڕەحمان؟ وەڵامەکەی بریتیە لەوەی: یەکتر بگرن بە ھەوڵدان بۆ نەھاتنەجێی ئامانجەکەی شەیتان لە نەفسی اللە ی ڕەحمان لەبەرئەوەی شەیتان بە ھەموو حیلەو ھۆکارێک هەوڵدەدات بۆ ئەوەی بەندەکانی اللە بکات بە یەک ئوممەت لەسەر بێباوەڕی تا ڕازیبوونی اللە لەسەر بەندەکانی نەیەتەجێ، لەبەرئەوەی شەیتان دەزانێت اللە بە بێباوەڕی بەندەکانی ڕازینابێت بەڵکو بەم شێوەیە ڕازیدەبێت کە ڕێبازی سوپاسگوزاری بگرنە بەر، ھەر بۆیەش شەیتان بە ھەموو ڕێگایەک هەوڵدەدات تا بەندەکانی اللە لە سوپاسگوزاران نەبن تا ڕازیبوونی اللە لەسەر بەندەکانی نەیەتەجێ، وە بۆیەش شەیتان بە اللە ی ڕەحمانی وتووە:
{لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿١٦﴾ثُمَّ لَآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ﴿١٧﴾} صدق الله العظيم [الأعراف].
جا لەسەرئەمە منی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی شەیتانم بە دوژمنی خۆم گرتووە، ھەرلەبەرئەمەش بە ھەموو حیلەو ھۆکارێک هەوڵدەدەم بۆ ھاتنەجێی ئەو ئامانجەی دژی ئامانجەکەی شەیتانە، وە دەمەوێت بە مۆڵەتی اللە خەڵکی بکەم بە یەک ئوممەت لەسەر ڕێگای ڕاست تا سوپاسگوزاربن جا اللە ی تاک و تەنھا بپەرستن و ھیچ شەریک و ھاوەڵێکی بۆ بڕیانەدەن لەبەر ئەوەی اللە بە بێباوەڕی بەندەکانی ڕازینابێت بەڵکو بەوە ڕازیدەبێت بۆ بەندەکانی کە ڕێگای سوپاسگوزاری بگرنەبەر، هەرلەبەرئەمەش ئیمام مەھدی بەدوای ڕازیبوونی نەفسی اللە کەوتووە وەکو ئامانج وە ھەرگیزیش ڕازیبوونی نەفسی پەروەردگار لەسەر بەندەکانی نایەتەجێ تا ئەوکاتەی دەبن بە یەک ئوممەت لەسەر ڕێگای ڕاست کە اللە بپەرستن و ھیچ شەریک و ھاوەڵێكی بۆ بڕیارنەدەن.
وە ئەی گەلی موسڵمانان ھەرکەسێک لەم گەلە بێت کە اللە خۆشیدەوێن و ئەوانیش ئەویان خۆشدەوێت، ئەوا با بەدوای ڕازیبوونەکەی اللە بکەوێت وەکو ئامانج نەک وەکو ھۆکارو وەسیلە بۆ ھاتنەجێی بەھەشت لەبەرئەوەی نیعمەتی ڕازیبوونی نەفسی پەروەردگار لەسەر بەندەکانی بریتیە لە نیعمەتێکی گەورەتر لە نیعمەتی بەھەشتەکەی. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{وَعَدَ اللَّـهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّـهِ أَكْبَرُ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ﴿٧٢﴾} صدق الله العظيم [التوبة].
وە ئەی گەلی موسڵمانان و ھەموو خەڵکی، ئەگەر ئێوە اللە تان خۆشدەوێت ئەوا شوێنم بکەون اللە ش ئێوەی خۆشدەوێت جا با ھەموومان شەیتان بە دوژمنێکی ئاشکرا بگرین پاشانیش ھەڵسین بە ھەوڵ و کۆشش کردن بۆ ھاتنەجێی ئەو ئامانجەی دژی ئامانجەکەی دوژمنی اللە و دوژمنی ئێمە شەیتانی نەفرەتلێکراوە، جا لەڕاستیدا زانیوتانە شەیتان و یاوەرەکانی لە شەیتانە جن و مرۆڤەکان بە ھاتنەجێی توڕەییەکەی اللە لەسەرخۆیان وازناهێنن و ئەوەندەشیان بەسبێت؛ بەڵکو ھەوڵ دەدەن بۆ نەھاتنەجێی ڕازی بوونی نەفسی اللە ی ڕەحمان لەسەر بەندەکانیشی، بۆیە ھەوڵدەدەن و تێدەکۆشن تا بەندەکانی اللە بکەن بە یەک ئوممەت لەسەر بێباوەڕی وە ھەموو حیلەو ڕێگایەک بەکاردەهێنن تا پیلان بگێڕن لە دژی ھاتنەجێی ئامانجەکەی پێغەمبەران و مەھدی چاوەڕوانکراو ناصر محمد یەمانی، لەبەرئەوەی ئیمام مەھدی و پێغەمبەرو نێردراوەکانی اللە ھەوڵ و کۆشش دەکەین بۆ ھاتنەجێی ڕازیبوونی اللە لەسەر بەندەکانی جا بانگەوازیان دەکەین تا ببن بە یەک ئوممەت لەسەر ڕێگای ڕاست، ھەرچی دوژمنەکانمان شەیتانە جن و مرۆڤەکانن کۆشش دەکەن بۆ شکستهێنانی ئامانجی نێردراوو پێغەمبەرەکان و مەھدی چاوەڕوانکراو چونکە دەیانەوێت خەڵکی بکەن بە یەک ئوممەت لەسەر بێباوەڕی لەبەرئەوەی ڕقیان لە ڕازیبوونی اللە یە جا کاروکردەوەکانیان پوچ و بەتاڵەو اللە ش نەفرەتی لێکردوون وە سزایەکی گەورەی بۆ ئامادەکردوون، جا شوێنی شەیتان و تاقم و دارودەستەکەی مەکەون جا ئەو بانگی تاقم و دارودەستەکەی دەکات بۆ ئهوهی ببنه نیشتهجێ و ھاوەڵی دۆزهخ. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [فاطر].
وە اللە ش شەیتانە جن و مرۆڤەکانی کردۆتە دوژمنی سەرجەم نێردراوو پێغەمبەرەکان لەبەرئەوەی شەیتانە جن و مرۆڤەکان ھەندێکیان وەحی بۆ ھەندێکیان دەکەن جا ھەوڵ و کۆششەکەیان بە شەوو ڕۆژ بە یەکتری دەگەیەنن بۆ شکستهێنانی ئامانجی نێردراوو پێغەمبەرەکان و مەھدی چاوەڕوانکراو تا بەربەست دابنێن بۆ بەشەر لەبەرامبەر شوێنکەوتنی بانگەوازی حەقی لای پەروەردگارەکەیان، وە دەیانەوێت نورەکەی اللە بکوژێننەوە بە قسە ھەڵبەستان بە دەمیانەوە لەسەر اللە و نێردراوەکەی لەکاتێکدا اللە ھیج زانستێکی دەربارە دانەبازاندبێت، وە لە ئەھلی کتێب دەستەیەک ھەن کە بریتین لە شەیتانە مرۆڤەکان و شەوو ڕۆژ ھەوڵدەدەن بۆ گومڕاکردنی بەشەر بە ھەموو حیلەو ھۆکارێک لە ھەموو نەوەو سەردەمێکدا ھەر لەوکاتەی بانگەوازەکەی محمدی دابەزێنراوە بۆ بەندەکانی؛ کە پەرستنی اللە ی تاک و تەنهای بێ شەریک و ھاوەڵە بە تەنھا. اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی:
{وَدَّت طَّائِفَةٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ لَوْ يُضِلُّونَكُمْ وَمَا يُضِلُّونَ إِلَّا أَنفُسَهُمْ وَمَا يَشْعُرُونَ ﴿٦٩﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
هەربۆیە لەڕواڵەتدا باوەڕیان دەھێناو لە ناخیشەوە فێڵبازبوون و بێباوەڕیەکەیان دەشاردەوە تا بەم شێوەیە ڕێگابگرن لە شوێنکەوتنی زیکری لای پەروەردگارەکەیان، جا شەیتانە مرۆڤەکان بەدوای باوەڕھێنان کەوتبوون لە ڕواڵەتدا تا بەم شێوەیە ڕێگا لە خەڵکی بگرن بە نھێنی و شاراوەیی تا پیلان بگێڕن بۆ موسڵمانان جا گومڕاو سەرلێشێواویان بکەن لە بەدواکەوتنی مەحکەمی قورئانی گەورە. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{إِذَا جَاءَكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّـهِ وَاللَّـهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّـهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ ﴿١﴾اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّـهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ﴿٢﴾} صدق الله العظيم [المنافقون].
لەوەیە یەکێک لە پرسیارکاران بیەوێت بڵێت: "ئەی ناصر محمد، جا چۆن ئەوان دەتوانن ڕێگا لە موسڵمانان بگرن لە شوێنکەوتنی قورئانی گەورە لەکاتێکدا لەنێو موسڵمانانن؟ ئایا فێرمان ناکەیت دەربارەی ڕێگای بەربەستدانانەکەیان لە ڕێگای اللە؟". جا لەپاش ئەمە ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی وەڵامی ئەم پرسیارکارانە دەداتەوەو دەڵێم: وەڵامەکەی لە مەحکەمی کتێبی قورئانی گەورەدا دەبینن، جا اللە ڕێگای بەربەست دانانەکەیانی لە شوێنکەوتنی مەحکەمی قورئانی گەورە فێرکردوون کە بریتیە لە ڕێگای ھەڵبەستانی چەند فەرموودەیەکی نەبەوی لەکاتێکدا محمد نێردراوی اللە دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی نەیوتوون، وە اللە فێری زانایانی موسڵمانانی کردووە بەوەی مەحکەمی قورئانی گەورە بکەن بە سەرچاوەو دادوەر بۆ ئەوەی لەسەری جیاوازو ناکۆکن لە فەرموودەکانی سوننەتی نەبەوی کە ئەویش بەھەمان شێوە بەیانی زیاترە لەلایەن اللە ی ڕەحمانەوە. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{إِنَّ عَلَيْنَا جَمْعَهُ وَقُرْآنَهُ ﴿١٧﴾فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ ﴿١٨﴾ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].
وە اللە ش فێری کردوون بەوەی ئەگەر بێتو ھەریەکێک لە فەرموودەکانی بەیانی نەبەوی لەلایەن جگە لە اللە وە بێت واتە لەلایەن شەیتان و یاوەرەکانیەوە بێت ئەوا دواتر زانایانی موسڵمانان لە نێوانی ئەم فەرموودەیەو نێوانی مەحکەمی قورئان دژایەتی و جیاوازیەکی زۆر دەبینن، ئەمەش وەک بەڕاستدانانێک بۆ حوکمەکەی اللە لە مەحکەمی کتێبەکەی لە نێوان زانایانی موسڵمانان لەوەی اللە ی پایەبەرز دەفەرموێت:
{مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّـهَ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ﴿٨٠﴾وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّـهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ وَكَفَىٰ بِاللَّـهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّـهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا﴿٨٢﴾} صدق الله العظيم [النساء].
بۆیە پشتھەڵکەران لە سوننەتی نەبەوی حەق و ڕاست و دروست پشتیان لە حەقی لای پەروەردگارەکەیان کردووە لەبەرئەوەی بۆتان ڕوونبوویەوە بەوەی فەرموودە ڕاست و دروستەکانی سوننەتی نەبەویش لەلایەن اللە وەیە جگە لەوەی وەکو قورئانی گەورەی پارێزراو لە دەستکاریکردن و شێواندن پارێزراو نیە لە دەستکاریکردن و شێواندن، بۆیەش اللە مەحکەمی قورئانی گەورەی کردووە بە سەرچاوە بۆ ئەوەی زانایانی فەرموودە لەسەری جیاوازو ناکۆکن، جا ئەوەی بینیان لە فەرموودەکاندا بە دژو پێچەوانە ھاتبوو لەگەڵ مەحکەمی ئایەتە پتەوو ڕوون و ئاشکراکانی کتێب بۆ زانایانی ئوممەت و موسڵمانان بە گشتی ئەوا بزانن ئەم فەرموودەیە ھەڵبەستراوە لە سوننەتی نەبەوی و لەلایەن جگە لە اللە وەیەو نێردراوەکەشی قسەی پێ نەکردووە ئەو نێردراوەی بە ھەواو ئارەزوو لە ئایینەکەی اللە قسەی نەکردووە تەنھا بە وەحی و نیگا نەبێت لەلایەن پەروەردگارەکەیەوە. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{وَالنَّجْمِ إِذَا هَوَىٰ ﴿١﴾مَا ضَلَّ صَاحِبُكُمْ وَمَا غَوَىٰ ﴿٢﴾وَمَا يَنطِقُ عَنِ الْهَوَىٰ﴿٣﴾إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحَىٰ ﴿٤﴾عَلَّمَهُ شَدِيدُ الْقُوَىٰ ﴿٥﴾} صدق الله العظيم [النجم].
جا لە اللە بترسن ئەی گەلی زانایانی موسڵمانان و ئوممەتەکانیان وە کوفر بکەن بە تەعەدودی مەزھەبی لە ئایینەکەی اللە و دەست بگرن بە پەتەکەی اللە قورئانی گەورەوەو بەش بەش و جیاواز مەبن بۆ چەند دەستەو گرۆو حزبێک ھەر حزبێکیش بەوەی خۆی لەلایەتی خۆشحاڵە، لەوەیە یەکێک لە پرسیارکاران بیەوێت بڵێت: "ئەی ناصر محمد ئایا وەکو خۆی ئەم پەتی اللە یە چیە کە اللە فەرمانی پێکردووین دەستی پێوە بگرین و کوفر بەوەش بکەین کە دژو پێچەوانەیەتی؟". لەپاش ئەمە ناصر محمد یەمانی وەڵامەکەی بۆ خەڵکی ڕاستەوخۆ بۆ پەروەردگار لە مەحکەمی کتێبدا جێدەھێڵێت. اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿١٧٤﴾فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم [النساء].
لەوەیە یەکێک لە زانایانی مەزھەبی قورئانی بیەوێت بڵێت: "ئایا نامانبینیت ئەی ناصر محمد بەوەی اللە پێمان ڕادەگەیەنێت بە تەنها دەست بە قورئانەوە بگرین و فەرمانمان پێناکات دەست بە سوننەتی پێغەمبەرەکەیەوە بگرین بەڵکو تەنھا باسی دەستگرتن بە قورئانی کردووە لەوەی اللە ی پایەبەرز دەفەرموێت:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿١٧٤﴾فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم؟.
لەپاش ئەمە ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی وەڵامی دەداتەوەو دەڵێم: گوێبگرە ئایا عەقڵت ئەوە قبوڵ دەکات اللە پاک و بێگەردی بۆی فەرمانی بە خەڵکی کردبێت دەست بە قورئانەوە بگرن و وازیش لە بەیانەکەی بهێنن؟ ئەی ئایا اللە ی پایەبەرز نەیفەرمووە:
{فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ ﴿١٨﴾ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].
جا گوێ لە حوکمەکەی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی بگرن وە حوکمیش دەکەم لە نێوانتان دەربارەی ئەوەی لەسەری جیاوازو ناکۆکن لە ئایینەکەتاندا لەوەی اللە دایبەزاندووەو دەڵێم: بە دڵنیایی یەوە اللە فەرمانی پێکردوون شوێنی مەحکەمی قورئانەکەی و سوننەتی بەیانە ڕاست و دروستەکەشی بکەون تەنھا ئەوە نەبێت کە دژو پێچەوانەیە لە سوننەت لەگەڵ مەحکەمی قورئانی گەورە وە فەرمانیشی پێکردوون بە کوفر کردن بەوەی دژو پێچەوانەیە لەگەڵ مەحکەمی قورئانی گەورە جا ئەگەر ئەم دژو پێچەوانەیە لە تەوراتدا بێت یان لە ئینجیل یان لە فەرموودەکانی سوننەتی نەبەوی.
وە هەرئەمەشە بەیانی ڕاست و دروستی ئەوەی اللە ی پایەبەرز دەفەرموێت:
{وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّـهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا} صدق الله العظيم [آل عمران :103].
ئەمەش لەکاتێکدا ئەگەر بێتو ھەر قسەیەک ھات کە دژو پێچەوانە بوو لەگەڵ مەحکەمی قورئانی گەورە ئەوا لێرەدا اللە فەرمانی پێکردوون بە دەستگرتن بە مەحکەمی قورئانی گەورەو کوفر کردن بەوەی دژو پێچەوانەیە لەگەڵ مەحکەمی قورئانی گەورە، جا ئەوەیە حوکمەکەی اللە لە نێوانتان ئەی گەلی موسڵمانان ئەوانەی بەدوای پێڕەوو بەرنامەی ئەھلی کتێب کەوتوون جا ئایینەکەیان کردۆتە پارچە پارچە و حزبی جیاجیاو ھەموو دەستەو حزبێکیش بەوەی خۆی لەلایەتی خۆشحاڵە جا لە اللە بترسن و گوێڕایەڵم بن ھیدایەت وەردەگرن، وە کوفرکردن ڕابگەیەنن بە تەعەدودی مەزھەبی لە ئایینی ئیسلام جا شوێنی ئەھلی کتێب مەکەون ئەوانەی ئایینەکەیان بەش بەش و پارچە پارچە کردووە بۆ چەندین دەستەو حزب، ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز بە بیرخۆتاندا بھێننەوە:
{وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَأُولَـٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿١٠٥﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
بەڵام بە داخەوە بەڕاستی زانایانی موسڵمانان شوێنی ڕێگای بەشێک لەوانەی کتێبیان پێدراوە کەوتوون ئەوانەی پشتیان کردۆتە بانگەوازی حوکم کردن بۆ لای مەحکەمی قورئانی گەورە، لەبەرئەوەی اللە فەرمانی بە نەصاراو یەھودە ناکۆکەکان کردووە لە تەورات و ئینجیل حوکم بکەن بۆ لای قورئانی گەورە. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{إِنَّ هَـٰذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ﴿٧٦﴾وَإِنَّهُ لَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ﴿٧٧﴾إِنَّ رَبَّكَ يَقْضِي بَيْنَهُم بِحُكْمِهِ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْعَلِيمُ﴿٧٨﴾فَتَوَكَّل ْ عَلَى اللَّـهِ إِنَّكَ عَلَى الْحَقِّ الْمُبِينِ﴿٧٩﴾} صدق الله العظيم [النمل].
جا لەپاش ئەوە محمد نێردراوی اللە - دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی- بانگی زاناکانی ئەھلی کتێبی کرد بۆ حوکم کردن بۆ لای کتێبەکەی اللە قورئانی گەورە. وە پێی ڕاگەیاندن ئەوەی دژو پێچەوانە بێت لە تەورات و ئینجیل لەگەڵ مەحکەمی قورئانی گەورە ئەوا بەتاڵ و ھەڵبەستراوە لەسەر اللە و نێردراوەکانی، جا ئایا ئەنجامەکە چی بوو ئەی قەوم؟ بەداخەوە بەڕاستی بەشێک لە ئەھلی کتێب پشتیان ھەڵکرد لە بانگەوازی حوکم کردن بۆ لای مەحکەمی قورئانی گەورە بۆ لە بێژنگدانی تەورات و ئینجیل. اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی:
{أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيبًا مِّنَ الْكِتَابِ يُدْعَوْنَ إِلَىٰ كِتَابِ اللَّـهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ يَتَوَلَّىٰ فَرِيقٌ مِّنْهُمْ وَهُم مُّعْرِضُونَ ﴿٢٣﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
لەوەیە یەکێک لە پرسیارکاران بیەوێت بڵێت: "ئەی ناصر محمد یەمانی، مادام اللە فەرمانی بە ئەھلی کتێب نەکردووە بە حوکم کردن بۆ لای تەورات و ئینجیل بۆ لە بێژنگدانی تەورات و ئینجیل جا اللە بێگومان دەزانێت بەوەی شەیتانە مرۆڤەکان دەستکاری تەورات و ئینجیلیان کردووەو شێواندوویانە بۆیەش اللە فەرمانی پێکردوون بە حوکم کردن بۆ لای قورئانی گەورە، بەڵکو ئەوە ھەر عەقڵ وادەڵێت و دانی پێدا دەنێت، جا ئایا تۆ دەسەڵاتێکی بەڕاستدانەرت ھەیە بۆ ئەوەی عەقڵ و مەنتق دەیبینێت؟". جا لەپاش ئەوە وەڵامەکە ڕاستەخۆ بۆ پەروەردگار جێدەھێڵین لە مەحکەمی کتێبەکەی دەربارەی ھۆکاری ئەم فەرمانە بۆ ئەھلی کتێب بەوەی حوکم بکەن بۆ لای قورئانی گەورە، ئەمەش لەبەرئەوەی تەورات و ئینجیل زۆرێکی لێ دەستکاری کراوەو شێوێندراوە لەوەی اللە دایبەزاندووە تێیاندا. اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی:
{وَإِنَّ مِنْهُمْ لَفَرِيقًا يَلْوُونَ أَلْسِنَتَهُم بِالْكِتَابِ لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْكِتَابِ وَمَا هُوَ مِنَ الْكِتَابِ وَيَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِندِ اللَّـهِ وَمَا هُوَ مِنْ عِندِ اللَّـهِ وَيَقُولُونَ عَلَى اللَّـهِ الْكَذِبَ وَهُمْ يَعْلَمُونَ ﴿٧٨﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
وە ئەو پرسیارەی ئەم بەیانەی پێ بەکۆتا دەھێنین بۆ سەرجەم زانایانی موسڵمانان و ئوممەتەکانیان بریتیە لەوەی لەبەرچی پشتھەڵدەکەن لەوەی وەڵامی بانگەوازی ئیمام مەھدی بدەنەوە بۆ لای حوکم کردن بە قورئانی گەورە؟ ئایا ئێوە یەھودین یان موسڵمانن؟ جا وا تەمەنی بانگەوازی مەھدیەتی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی گەیشتە نزیکی نیوەی ساڵی نۆیەمی بانگەوازی مەھدیەت لە سەردەمی گفتوگۆ زانایانی موسڵمانان و نەصاراو یەھودیش وەڵامی بانگەوازی حوکم کردن بۆ لای قورئانی گەورەیان نەدایەوە، جا گومانی چی دەکەن اللە پێتانی بکات؟ جا کێ پەناتان دەدات لە سزای ڕۆژە سەخت و ناخۆشەکە؟
لەوەیە یەکێک لە پشتیوانە خۆشەویستەکانم بیەوێت بڵێت: "ئاە ئاە ئەی ئیمامەکەم بۆ کوێ دواکەوتی لەلامان جا چەندە توشی دڵەڕاوکێ و نا ئارامی و نیگەرانیمان دەکەیت بە ئامادە نەبوونەکەت لە مێزی گفتوگۆ؟". لەپاش ئەمە ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی وەڵامی ئەم پرسیارکارانە دەداتەوەو دەڵێم: دەمانەوێت خاوەن عەزمەکان لە پشتیوانەکان تاقی بکەینەوە بەوەی ئایا بێ تاقەت و لاواز دەبن و سڵ دەکەنەوە لەبەردەوام بوونی بانگەوازی مەھدیەت بۆ خەڵکی جیھان بۆ پەرستنی اللە بە تەنھا بێ ئەوەی ھیچ شەریک و ھاوەڵێکی بۆ دابنێن لەسەر بەڵگەو بەرچاو ڕوونی لای پەروەردگارەکەیانەوە بە بەھانەی ئامادەنەبوونەکەی ئیمام ناصر محمد یەمانی و پچڕانی لە نوسینی بەیانەکان؟ وە بەھەمان شێوە دەمانەوێت هەلێک بڕەخسێنین بۆ دوودڵ و ڕاڕاو پڕوپاگەندەچیەکان و دوژمنەکانی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی جا ھەوڵبدەن بۆ ئەوەی پشتیوانەکان تووشی ئاشوب بکەن جا پێیان بڵێن: "ھا ئەوە ئەو ون بوو لە مەیدانی ئینتەرنێتی جیھانی ئەوکەسەی واتان دادەنا ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی یە جا لەوانەیە ھەر کوژراشبێت یان دەستگیرکرابێت". جا لەپاش ئەمە ئیمام مەھدی وەڵامی ئەم دوودڵ ڕاڕاو پڕوپاگەندەچیانەو سەرجەم دوژمنەکانمان و دوژمنانی ئایین دەداتەوەو دەڵێم: بەڕاستی من ھێشتا ئەم قسەیە دەکەم کە یەکێک لە پێغەمبەرەکان بۆ دوژمنەکانی اللە و نێردراوەکانی دەیکرد:
{قَالَ إِنِّي أُشْهِدُ اللَّـهَ وَاشْهَدُوا أَنِّي بَرِيءٌ مِّمَّا تُشْرِكُونَ ﴿٥٤﴾مِن دُونِهِ فَكِيدُونِي جَمِيعًا ثُمَّ لَا تُنظِرُونِ ﴿٥٥﴾إِنِّي تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّـهِ رَبِّي وَرَبِّكُم} صدق الله العظيم [هود:54-55].
وە اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی:
{وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّـهَ بَالِغُ أَمْرِهِ} صدق الله العظيم [الطلاق:3].
جا سوێند بە اللە ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی لە ئاساییش و پارێزراوی دایە لەبەرئەوەی ئەوو پاسەوانەکەی لە ژێر چاودێری اللە ی ڕەحمان دان کە چاکترین و باشترین یاوەرو پشت و پەنایە وە چاکترین و باشترین بەسەرخەریشە، وە ھەرگیزیش ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی دوژمنایەتی کەس ناکات تەنھا ئەوەی لە شەیتانە مرۆفەکان بێت لەوانەی ڕقیان لە ڕازیبوونەکەی اللە یە جا کاروکردەوەکانیان بەتاڵ و پوچ بۆتەوە ئێمەش بەسەریاندا زاڵ و بە دەسەڵات و بە تواناین وە بەسەریشیاندا سەردەکەوین بە مۆڵەتی اللە ی پەروەردگاری ھەموو خەڵکی جیھان.
وە ئەی گەلی پشتیوانە گەیەنەرەکان لە خەڵکی جیھان، لەڕاستیدا مۆڵەتمان داوە بە ڕاگەیاندنی بەیانەکان بە دەنگەکانتان لە ڕێی یوتیوب و ڤیدیۆیەکان بەڵام بەو مەرجەی بەیانە حەقەکەی قورئانی گەورە بخوێننەوە بەبێ ئەوەی لەلایەن خۆتانەوە شتێکی بۆ زیاد بکەن، وە بەھەمان شێوە لەسەر پشتیوانەکانمە پێش ئەوەی بەیانەکە بخوێننەوە بڵێن (((ئەمە بەیانێکی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی یە کە یەکێک لە پشتیوانەکانی بەسەر بیستنەکانتاندا دەیخوێنێتەوە)))
وە ئەی گەلی پشتیوانەکان، ئایا ئێوە مەھدی چاوەڕوانکراو دەپەرستن یان اللە ی تاک و تەنهای بە دەسەڵات دەپەرستن؟ جا وەڵامە ڕاستەکەتان زانراوە بەوەی دواتر دەڵێن: " بەڵکو بە تەنها اللە ی تاک و تەنهای بە دەسەڵات دەپەرستین کە هیچ شەریک و هاوبەش و ھاوەڵێکی نیە وە لەگەڵ اللە داوا لە هیچ یەکێک ناکەین، وە بانگ دەکەین بۆ لای اللە لەسەر بەڵگەو بەرچاوڕوونی لای اللە ی ڕەحمان بە بەیانی ڕاست و دروستی قورئانی گەورە". پاشان ئیمام مەھدی حەقی لای پەروەردگارەکەتان وەڵامتان دەداتەوەو دەڵێم:
{أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِكُمْ وَمَن يَنقَلِبْ عَلَىٰ عَقِبَيْهِ فَلَن يَضُرَّ اللَّـهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّـهُ الشَّاكِرِينَ ﴿١٤٤﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
ھەرچەندە من بە قەد تۆزقاڵێکیش شک و گومانم نیە لەوەی بمرم لەپێش دەرکەوتن و جێگیربوون و فەتحە ئاشکراکە بەڵام من زانیومە ھەندێک لە پشتیوانەکان ھەن توشی ترس و تۆقین و دڵەڕاوکێ دەبنەوە لە ئامادەنەبوونەکەی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی وە تووشی تهنگانەو سهختیهکی زۆر توندو بههێزو دڵه لهرزهیهکی زۆر توند دەبنەوە. لەوەیە یەکێک لە پشتیوانە ئافرەتە پاکەکان بیەوێت بڵێت: "ئەی ئیمامەکەم ئایا حەق نیە بۆ ئێمە توشی تەنگانەو تۆقین ببینەوە لەسەرت کاتێک ئامادەنابیت لەلای پشتیوانەکانت؟". لەپاش ئەمە وەڵامی پشتیوانە ڕێزلێگیراوەکان دەدەینەوەو دەڵێم: بەڵێ ئەی خۆشەویستەکانی اللە ی ڕەحمان، وە تا دڵتان ئۆقرە بگرێت بڕیاری ئەوە بدەن دەستبگرن بە پەتەکەی اللە قورئانی گەورە، وە کوفر بکەن بە تەعەدودی مەزھەبی لە ئایینی پەروەردگاری ھەموو خەڵکی جیھان، وە ھەوڵبدەن بۆ کۆکردنەوەی شان و شکۆی موسڵمانان، وە بانگی بەشەر بکەن بۆ پەرستنی اللە ی تاک و تەنهای زاڵ بە تەنھا بێ ئەوەی ھیچ شەریک و ھاوەڵێکی بۆ بڕیار بدەن لەسەر بەڵگەو بەرچاوڕوونی لای پەروەردگارەکەتان بە بەیانی ڕاست و دروستی قورئانی گەورە، وە بە دواکەوتنی ڕازیبوونی نەفسی اللە بکەنە ئامانج، جا ھەوڵبدەن بۆ ھاتنەجێی ئامانجەکەتان تا خەڵکی بکەن بە یەک ئوممەت لەسەر ڕێگای ڕاست جا ڕازیبێت پاک و بێگەردی و پایەبەرزی و گەورەیی بۆی لەوەی دەیکەن بە شەریک و ھاوەڵی، جا ئەمە با بەرنامەو پەیڕەوتان بێت تا ئەوکاتەی ڕوحەکانتان لە جەستەکانتاندا مابێت تا ژیانتان مابێت با ئەمە بڕیاری کۆتاییتان بێت جا ئەگەر ھاتوو اللە ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی دەرخست یان مراندی، جا ئێوە خۆ ئیمام مەھدی ناپەرستن تا پشتی لێبکەن بەڵکو ئەو اللە یە دەپەرستن کە ھەمیشە زیندووەو نامرێت، جا ئەگەر ئەمە بیروباوەڕی ڕاست و دروستان بێت ئەوا لێرەدا دڵتان ئۆقرەو ئارام دەگرێت.
جا قسەی ئەم پشتیوانە چاکەکارە پێشکەوتووە چەندە سەرسامی کردم کاتێک وتی: "سوێند بەو اللە یەی ھیچ پەرستراوێکی تر نیە جگە لە ئەو نەبێت ئەی ئیمامەکەم ئەگەر بێتو اللە بشتمرێنێت لەپێش دەرکەوتنەکەتدا ئەوا ھەرگیز دانابەزم لە پەرستنی ئەو نیعمەتەی گەورەترە لە نیعمەتەکەی بەھەشت کە بریتیە لە نیعمەتی ڕازیبوونی نەفسی پەروەردگارەکەم جا تۆ شاھێد بە لەسەر ئەوە ئەی ئیمام مەھدی، وە بەھەمان شێوە ھەرگیزیش واز لە پێشبڕکێ کردن ناھێنم بۆ تۆ لەسەر خۆشەویستی اللە و نزیکبوونەوە لێی ئەی ئیمامەکەم، بەڵکو سوێند دەخۆم بە اللە ی گەورە دەمبینیت لە توندترینی ئەو کەسانەم کە پێشبڕکێ دەکەن لەگەڵت لەسەر خۆشەویستی اللە و نزیکبوونەوە لێی وە حەزی ئەوەش دەکەم خۆم خۆشەویسترو نزیکتر بم لە تۆ لەلای اللە". پاشان ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی زەردەخەنە گرتی بە قسەی ئەم پشتیوانە جا وتی: سوپاس و ستایش بۆ اللە ی پەروەردگاری ھەموو خەڵکی جیھان ئەو اللە یەی هەمان ئەوەی فێرکردن کە فێری منی کرد جا ئەوەیە ڕێزو چاکەی گەورە ئەی کۆمەڵی ئەو گەلەی اللە خۆشیدەوێن و ئەوانیش ئەویان خۆشدەوێت، جا مژدەتان لێبێت بە سەرکەوتن و فەتح و ڕزگاریەکی نزیک لەلایەن اللە وە، جا بێتاقەت و بێتوانا مەبن و سڵ مەکەنەوەو مەکەون و ماندوومەبن لە بانگەوازکردنی خەڵکی جیھان بۆ پەرستنی اللە ی لە ھەموو میھرەبان و بە بەزەییەکان میھرەبانترو بە بەزەییتر لەسەر بەڵگەو بەرچاوڕوونی لای پەروەردگارەکەتان، وە فەرمانتان پێدەکەم و پاشانیش فەرمانتان پێدەکەم بەوەی اللە فەرمانی پێکردوون بە حیکمەت و دانایی لە بانگەوازکردن بۆ لای اللە. بە پشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{ادْعُ إِلَىٰ سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ} صدق الله العظيم [النحل:125].
وە ئەی گەلی پشتیوانە چاکەکارە پێشکەوتووەکان لە سەردەمی گفتوگۆ بەر لە دەرکەوتن، سوێند بە اللە ئێوە خەڵکی هیدایەت نادەن بە چەکەکانتان وە بە توندی ھێزو تواناکانتان یان بە تیژی زمانەکانتان؛ بەڵکو ھیدایەتی خەڵکی دەدەن بە خوڕەوشتەکانتان وە بە بێفیزی و خۆبەکەم زانی و خواردنەوەی توڕەیی و ڕق و قینەکەتان وە بە ئارام گرتن لەسەر ئازارەکان وە بە لێبوردن لە نەزانان.
وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان، سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو خەڵکی جیهان..ئەی اللە ئەوە من ڕامگەیاند ئەی اللە شاھێد بە..
براتان؛ ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی.
ـــــــــــــــــــ
الإمام المهدي يدعو المسلمين والإنس والجنّ أجمعين أن يتخذوا الشيطان عدواً تنفيذاً لأمر الله في محكم كتابه:
{ إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا }
بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وأئِمّة الكتاب وآلهم من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله صلّى الله عليهم جميعاً لا نفرّق بين أحدٍ من رسله ونحن له مسلمون، أمّا بعد..
من الإمام المهديّ إلى كافة المسلمين لربّ العالمين، لقد أمركم الله في محكم كتابه أن تتّخذوا الشيطان عدواً. تصديقاً لقول الله تعالى: {إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [فاطر].
وربما يودّ أحد السائلين أن يقول: "فكيف نتخذُ الشيطان عدواً ونحن لم نرَهُ؟". ومن ثم يردّ عليه الإمام المهديّ وأقول: وحتى ولو رأيتم الشيطان فلن تستطيعوا قتله من قبل مجيء يوم البعث الأول كونه من المُنْظَرين إلى يوم البعث الأول، تصديقاً لإجابة الرحمن لطلب الشيطان: {قَالَ رَبِّ فَأَنظِرْنِي إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ ﴿٣٦﴾قَالَ فَإِنَّكَ مِنَ الْمُنظَرِينَ ﴿٣٧﴾إِلَىٰ يَوْمِ الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ ﴿٣٨﴾} صدق الله العظيم [الحجر].
والسؤال الذي يطرح نفسه هو: فكيف نتخذ الشيطان عدواً تنفيذاً لأمر الرحمن؟ والجواب هو: أن تشمروا إلى السعي إلى عدم تحقيق هدف الشيطان في نفس الرحمن كون الشيطان يسعى بكل حيلةٍ ووسيلةٍ إلى أن يجعل عباد الله أمّة واحدةً على الكفر حتى لا يتحقق رضوان الله على عباده، كون الشيطان يعلم أنّ الله لا يرضى لعباده الكفر بل يرضى لعباده الشكر، ولذلك يسعى الشيطان بكل طريقةٍ أن لا يكون عباد الله شاكرين حتى لا يتحقّق رضوان الله على عباده، ولذلك قال الشيطان مخاطباً الرحمن: {لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ ﴿١٦﴾ثُمَّ لَآتِيَنَّهُم مِّن بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَن شَمَائِلِهِمْ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ﴿١٧﴾} صدق الله العظيم [الأعراف].
وعليه فإني الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني اتّخذت الشيطان عدواً، ولذلك أسعى بكل حيلةٍ ووسيلةٍ إلى تحقيق الهدف المضاد لهدف الشيطان، وأريد أن أجعل النّاس بإذن الله أمةً واحدةً على صراطٍ مستقيمٍ ليكونوا شاكرين فيعبدوا الله وحده لا يشركوا به شيئاً لكون الله لا يرضى لعباده الكفر بل يرضى لعباده الشكر، ولذلك اتّخذ الإمام المهديّ رضوان الله نفس الله غايةً ولن يتحقق رضوان نفس الربّ على عباده حتى يكونوا أمةً واحدةً على صراطٍ مستقيمٍ يعبدون الله لا يشركون به شيئاً.
ويا معشر المسلمين من كان من قومٍ يحبهم الله ويحبونه، فليتخذ رضوان نفس ربّه غايةً وليس وسيلةً لتحقيق الجنة كون نعيم رضوان نفس الربّ هو النّعيم الأعظم على عباده من نعيم جنّته. تصديقاً لقول الله تعالى: {وَعَدَ اللَّـهُ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَمَسَاكِنَ طَيِّبَةً فِي جَنَّاتِ عَدْنٍ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللَّـهِ أَكْبَرُ ذَٰلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ﴿٧٢﴾} صدق الله العظيم [التوبة].
ويا معشر المسلمين والنّاس أجمعين، إن كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله فلنتخذ جميعاً الشيطان عدواً مبيناً ومن ثم نقوم بالسعي لتحقيق الهدف المضاد لهدف عدوّ الله وعدوّنا الشيطان الرجيم، فقد علمتم أنّ الشيطان وأولياءه من شياطين الجنّ والإنس لم يكتفوا بتحقيق غضب الله عليهم وحسبهم ذلك؛ بل يسعون إلى عدم تحقيق رضوان نفس الرحمن على عباده، ولذلك يناضلون ليجعلوا عباد الله أمّةً واحدةً على الكفر ويستخدموا كلّ حيلةٍ وطريقةٍ ليمكروا ضدّ تحقيق هدف الأنبياء والمهديّ المنتظر ناصر محمد اليماني، كون الإمام المهديّ وأنبياء الله نسعى إلى تحقيق رضوان الله على عباده فندعوهم ليكونوا أمّةً واحدةً على صراطٍ مستقيمٍ، وأما أعداؤنا الشياطين من الجنّ والإنس فيسعون إلى فشل هدف الأنبياء والمهديّ المنتظر لكونهم يريدون أن يجعلوا النّاس أمةً واحدةً على الكفر لكونهم كرهوا رضوان الله فأحبط أعمالهم ولعنهم وأعدّ لهم عذاباً عظيماً، فلا تتّبعوا الشيطان وحزبه فإنه يدعو حزبه ليكونوا من أصحاب السعير. تصديقاً لقول الله تعالى: {إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ ﴿٦﴾} صدق الله العظيم [فاطر].
وجعل الله شياطينَ الجنّ والإنس أعداءً لكافة الأنبياء كون شياطين الجنّ والإنس يوحون إلى بعضهم بعضاً فيتواصون في السعي الليل والنهار إلى إفشال هدف الأنبياء والمهديّ المنتظر ليصدّوا البشرَ عن اتّباع الدعوة الحقّ من ربّهم، ويريدون أن يطفِئوا نور الله بافتراء أفواههم على الله ورسله ما لم ينزل الله به من سلطان، ومن شياطين الإنس طائفةٌ من أهل الكتاب يسعون الليل والنهار إلى إضلال البشر بكل حيلةٍ ووسيلةٍ في كل جيلٍ وعصرٍ منذ أنزل الدعوةَ المحمديّة إلى عباده؛ اللهُ وحده لا شريك له. وقال الله تعالى: {وَدَّت طَّائِفَةٌ مِّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ لَوْ يُضِلُّونَكُمْ وَمَا يُضِلُّونَ إِلَّا أَنفُسَهُمْ وَمَا يَشْعُرُونَ ﴿٦٩﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
ولذلك آمنوا ظاهر الأمر وأبطنوا الكفر والمكر ليصدّوا البشر عن اتّباع الذكر من ربِّهم، فاتّخذ شياطينُ البشر الإيمان ظاهر الأمر جُنّة وستاراً ليمكروا بالمسلمين فيُضلّونهم عن اتّباع محكم القرآن العظيم. تصديقاً لقول الله تعالى: {إِذَا جَاءَكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّـهِ وَاللَّـهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّـهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ ﴿١﴾اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّـهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ﴿٢﴾} صدق الله العظيم [المنافقون].
وربما يودّ أحد السائلين أن يقول: "يا ناصر محمد، فكيف يستطيعون أن يصدّوا المسلمين عن اتّباع القرآن العظيم وهم قد صاروا بين المسلمين؟ أفلا تعلمنا عن طريقة صدّهم عن سبيل الله؟". ومن ثم يردّ الإمام المهديّ ناصر محمد على السائلين وأقول: سوف تجدون الجواب في محكم الكتاب القرآن العظيم، فقد علّمكم الله بطريقة صدِّهم عن اتّباع محكم القرآن العظيم وذلك عن طريق افتراء أحاديث نبويّة غير التي يقولها محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، وعلّم اللهُ علماءَ المسلمين أن يجعلوا محكم القرآن العظيم هو المرجع والحكم فيما اختلفوا فيه من أحاديث السّنة النّبويّة كون أحاديث السّنة النّبويّة هي كذلك مزيداً من البيان من عند الرحمن. تصديقاً لقول الله تعالى: {إِنَّ عَلَيْنَا جَمْعَهُ وَقُرْآنَهُ ﴿١٧﴾فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ ﴿١٨﴾ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].
وعلّمهم الله أنّ أحاديث البيان النبويّ إذا كان أحدها من عند غير الله أي من عند الشيطان وأوليائه فسوف يجدُ علماءُ المسلمين أنّ بين ذلك الحديث ومحكم القرآن اختلافاً كثيراً، وذلكم تصديقاً لحكم الله في محكم كتابه بين علماء المسلمين في قول الله تعالى: {مَّن يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطَاعَ اللَّـهَ وَمَن تَوَلَّىٰ فَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظًا ﴿٨٠﴾وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ وَاللَّـهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ وَكَفَىٰ بِاللَّـهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِندِ غَيْرِ اللَّـهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلَافًا كَثِيرًا﴿٨٢﴾} صدق الله العظيم [النساء].
وعليه فإنّ المعرضين عن السّنة النّبويّة الحقّ قد أعرضوا عن الحقّ من ربّهم كونه تبيّن لكم أنّ أحاديث السّنة النّبويّة الحقّ إنّما هي من عند الله غير أنّها ليست محفوظةً من التحريف كمثل القرآن العظيم المحفوظ من التحريف، ولذلك جعل الله محكم القرآن العظيم هو المرجع لما اختلف فيه علماء الحديث، فما وجدوه من الأحاديث جاء مخالفاً لمحكم آيات الكتاب البيّنات لعلماء الأمّة وعامة المسلمين فليعلموا أنّ ذلك حديثٌ مفترًى في السّنة النّبويّة من عند غير الله ولم ينطق به رسوله الذي لا ينطق عن الهوى في دين الله إلا بوحي من ربّه. تصديقاً لقول الله تعالى: {وَالنَّجْمِ إِذَا هَوَىٰ ﴿١﴾مَا ضَلَّ صَاحِبُكُمْ وَمَا غَوَىٰ ﴿٢﴾وَمَا يَنطِقُ عَنِ الْهَوَىٰ﴿٣﴾إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحَىٰ ﴿٤﴾عَلَّمَهُ شَدِيدُ الْقُوَىٰ ﴿٥﴾} صدق الله العظيم [النجم].
فاتّقوا الله يا معشر علماء المسلمين وأمّتهم واكفروا بالتعدديّة المذهبيّة في دين الله واعتصموا بحبل الله القرآن العظيم ولا تُفَرِّقوا دينكم شيعاً وأحزاباً وكلُّ حزبٍ بما لديهم فرحون. وربما يودّ أحد السائلين أن يقول: "يا ناصر محمد، ما هو بالضبط حبل الله الذي أمرنا الله بالاعتصام به والكفر بما يخالفه؟". ومن ثم يترك ناصر محمد اليماني الجواب على النّاس من الربّ مباشرةً في محكم الكتاب. قال الله تعالى: {يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿١٧٤﴾فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم [النساء].
وربما يودّ أحد علماء المذهب القرآني أن يقول: "أفلا ترى يا ناصر محمد أنّ الله أوصانا بالاعتصام بالقرآن وحده ولم يأمرنا أن نعتصم بسنّة نبيّه بل ذكر الاعتصام بالقرآن وحده في قول الله تعالى: {يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا ﴿١٧٤﴾فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم؟ ". ومن ثم يردّ عليه الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: فاسمع يا هذا فهل يقبل عقلك أنّ الله سبحانه أمر النّاس أن يعتصموا بقرآنه ويذروا بيانه؟ ألم يقل الله تعالى: {فَإِذَا قَرَأْنَاهُ فَاتَّبِعْ قُرْآنَهُ ﴿١٨﴾ثُمَّ إِنَّ عَلَيْنَا بَيَانَهُ ﴿١٩﴾} صدق الله العظيم [القيامة].
فاسمعوا إلى حكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، وأحكم بينكم فيما كنتم فيه تختلفون في دينكم بما أنزل الله وأقول:
لقد أمركم أن تتّبعوا محكمَ قرآنه وسُنّة بيانه الحقّ إلا ما خالف في السُّنة لمحكم قرآنه، فهنا أمركم الله بالاعتصام بمحكم القرآن العظيم والكفر بما يخالف لمحكم القرآن العظيم سواء يكون في التوراة أو الإنجيل أو في أحاديث السّنة النّبويّة.
وذلك هو البيان الحقّ لقول الله تعالى: {وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّـهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا} صدق الله العظيم [آل عمران :103].
وذلك حين يأتي ما يخالف لمحكم القرآن العظيم فهنا أمركم الله بالاعتصام بمحكم القرآن العظيم والكفر بما يخالف لمحكم القرآن العظيم، فذلك حكم الله بينكم يا معشر المسلمين الذين اتّبعوا نهج أهل الكتاب فجعلوا دينهم شيعاً وأحزاباً وكلّ حزبٍ بما لديهم فرحون. فاتّقوا الله وأطيعوني تهتدوا، وأعلنوا الكفر بالتعدديّة المذهبيّة في دين الإسلام فلا تتّبعوا أهل الكتاب الذين فرّقوا دينهم شِيَعاً وأحزاباً، وتذكروا قول الله تعالى: {وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَأُولَـٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ ﴿١٠٥﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
ولكن للأسف لقد اقتدى علماء المسلمين بطريقة فريقٍ من الذين أوتوا الكتاب الذين أعرضوا عن دعوة الاحتكام إلى محكم القرآن العظيم، كون الله أمر النّصارى واليهود المختلفين في التوراة والإنجيل أن يحتكموا إلى القرآن العظيم. تصديقاً لقول الله تعالى: {إِنَّ هَـٰذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ﴿٧٦﴾وَإِنَّهُ لَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ﴿٧٧﴾إِنَّ رَبَّكَ يَقْضِي بَيْنَهُم بِحُكْمِهِ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْعَلِيمُ﴿٧٨﴾فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ إِنَّكَ عَلَى الْحَقِّ الْمُبِينِ﴿٧٩﴾} صدق الله العظيم [النمل].
ومن ثم دعا محمدٌ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلم- علماءَ أهل الكتاب للاحتكام إلى كتاب الله القرآن العظيم وعلّمهم إنّ ما جاء مخالفاً في التوراة والإنجيل لمحكم القرآن العظيم فإنه باطلٌ مفترًى على الله ورسله، فما هي النتيجة يا قوم؟ وللأسف فقد أعرض فريقٌ من أهل الكتاب عن دعوة الاحتكام إلى محكم القرآن العظيم لغربلة التوراة والإنجيل. وقال الله تعالى: {أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيبًا مِّنَ الْكِتَابِ يُدْعَوْنَ إِلَىٰ كِتَابِ اللَّـهِ لِيَحْكُمَ بَيْنَهُمْ ثُمَّ يَتَوَلَّىٰ فَرِيقٌ مِّنْهُمْ وَهُم مُّعْرِضُونَ ﴿٢٣﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
وربما يودّ أن يقول أحد السائلين: "يا ناصر محمد اليماني، ما دام الله لم يأمر أهل الكتاب بالاحتكام إلى التوراة والإنجيل لغربلة التوراة والإنجيل فلا بد أنّ الله يعلم أنّه قد أحدث شياطينُ البشر تحريفاً في التوراة والإنجيل ولذلك أمرهم الله بالاحتكام إلى القرآن العظيم، وإنما يستنتج ذلك العقل، فهل عندك سلطانٌ مصدّقٌ لما يستنتجه العقل والمنطق؟". ومن ثم نترك الجواب من الربّ في محكم الكتاب عن السبب في الأمر لأهل الكتاب أن يحتكموا إلى القرآن العظيم، وذلك كون التوراة والإنجيل تمّ تحريف كثيرٍ مما أنزل الله فيهما. وقال الله تعالى: {وَإِنَّ مِنْهُمْ لَفَرِيقًا يَلْوُونَ أَلْسِنَتَهُم بِالْكِتَابِ لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْكِتَابِ وَمَا هُوَ مِنَ الْكِتَابِ وَيَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِندِ اللَّـهِ وَمَا هُوَ مِنْ عِندِ اللَّـهِ وَيَقُولُونَ عَلَى اللَّـهِ الْكَذِبَ وَهُمْ يَعْلَمُونَ ﴿٧٨﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
والسؤال الذي نختم به هذا البيان إلى كافة علماء المسلمين وأمّتهم هو: لماذا أبَيَتُم أن تُجيبوا دعوةَ الإمام المهديّ إلى الاحتكام إلى القرآن العظيم؟ فهل أنتم يهودٌ أم مسلمون؟ فقد صار عمر الدعوة المهديّة للإمام المهديّ ناصر محمد اليماني قرب منتصف السنة التاسعة للدعوة المهديّة في عصر الحوار من قبل الظهور ولم يستجِب علماء المسلمين والنّصارى واليهود لدعوة الاحتكام إلى القرآن العظيم، فما تظنون أنّ الله فاعلٌ بكم؟ فمن يجركم من عذاب يوم عقيم؟
وربما يودّ أحد أحبّتي الأنصار أن يقول: "آه آه يا إمامي أين غبتَ علينا فكم أقلقنا غيابك عن طاولة الحوار؟". ومن ثم يردّ على السائلين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: أردنا أن نختبر أولي العزم من الأنصار هل يهِنوا أو يستكينوا عن المواصلة للدعوة المهديّة للعالمين إلى عبادة الله وحده لا شريك له على بصيرةٍ من ربّهم بحجّة غياب الإمام ناصر محمد اليماني وانقطاعه عن كتابة البيانات؟ وكذلك أردنا أن نهيىء الفرصة للمرجفين والممترين وأعداء الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني فيسعون إلى فتنة الأنصار فيقولون لهم: "وها هو اختفى من ساحة الإنترنت العالميّة الذي زعمتم أنّه هو الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني فقد يكون تمّ قتله أو ألقي القبض عليه". ومن ثم يردّ الإمام المهديّ على الممترين والمرجفين وكافة أعدائنا أعداء الدين وأقول: إني لا أزال أقول ما قاله أحد الأنبياء لأعداء الله ورسله: {قَالَ إِنِّي أُشْهِدُ اللَّـهَ وَاشْهَدُوا أَنِّي بَرِيءٌ مِّمَّا تُشْرِكُونَ ﴿٥٤﴾مِن دُونِهِ فَكِيدُونِي جَمِيعًا ثُمَّ لَا تُنظِرُونِ ﴿٥٥﴾إِنِّي تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّـهِ رَبِّي وَرَبِّكُم} صدق الله العظيم [هود:54-55-56].
وقال الله تعالى: {وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّـهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّـهَ بَالِغُ أَمْرِهِ} صدق الله العظيم [الطلاق:3].
ألا والله إنّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني لفي أمنٍ وأمانٍ كونه وحرسه بأعين الرحمن فنِعْمَ المولى ونِعْمَ النّصير، ولن يعادي الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلا من كان من شياطين البشر من الذين كرهوا رضوان الله فأحبط أعمالهم وإنّا فوقهم قاهرون وعليهم منتصرون بإذن الله ربّ العالمين.
ويا معشر الأنصار المبلِّغين للعالمين، قد أذِنّا لكم إعلان البيان بأصواتكم عبر اليوتيوب والفيديوهات ولكن بشرط أن تتلوا البيان الحقّ للقرآن العظيم ولا تزيدوا من عند أنفسكم شيئاً، وكذلك فإن على الأنصاري أن يقول قبل أن يتلو البيان فيقول:
((( هذا بيان للإمام المهديّ ناصر محمد اليماني يتلوه على مسامعكم أحد أنصاره )))
ويا معشر الأنصار، فهل تعبدون المهديّ المنتظر أم تعبدون الله الواحد القهّار؟ ومعلوم جوابكم الحقّ فسوف تقولون: "بل نعبد الله الواحد القهّار وحده لا شريك له ولا ندعو مع الله أحداً، وندعو إلى الله على بصيرةٍ من الرحمن البيان الحقّ للقرآن العظيم" . ثم يردّ عليكم الإمام المهديّ الحقّ من ربكم وأقول: {أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِكُمْ وَمَن يَنقَلِبْ عَلَىٰ عَقِبَيْهِ فَلَن يَضُرَّ اللَّـهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّـهُ الشَّاكِرِينَ ﴿١٤٤﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].
برغم أني لا أشك مثقال ذرةٍ أن أموت بإذن الله من قبل الظهور والتمكين والفتح المبين، ولكنّي علمتُ أنّ من الأنصار من أصابه الهلع والفزع من غياب الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وزُلزِلوا زلزالاً شديداً. وربّما تودّ إحدى الأنصاريات الطاهرات أن تقول: "يا إمامي أليس لنا الحقّ أن نفزع عليك إذا غبت عن أنصارك؟". ومن ثم نردّ على السائلين من الأنصار المكرمين وأقول: بلى يا أحباب الرحمن، وحتى تطمئن قلوبكم فقرِّروا أن تعتصموا بحبل الله القرآن العظيم، وتكفروا بالتعدّدية المذهبية في دين ربّ العالمين، وتسعوا إلى جمع شمل المسلمين، وتدعوا البشر إلى عبادة الله الواحد القهار وحده لا شريك له على بصيرةٍ من ربّكم البيان الحقّ للقرآن العظيم، وتتخذوا رضوان نفس الله غايةً، فتسعوا إلى تحقيق غايتكم لتجعلوا النّاس أمةً واحدةً على صراطٍ مستقيم فيرضى سبحانه عمّا يشركون وتعالى علواً كبيراً، ويكون ذلك هو نهجكم ما دامت أرواحكم في أجسادكم على قيد الحياة قراراً نهائياً سواء أظهر الله الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني أو توفّاه، فلستم تعبدون الإمام المهديّ حتى تنقلبوا على أعقابكم بل تعبدون الله الحيّ الذي لا يموت، فإن كانت تلك عقيدتكم الحقّ فهنا تطمئن قلوبكم.
فلكم أعجبني قول أحد الأنصار السابقين الأخيار قال: "ألا والله الذي لا إله غيره يا إمامي لئن توفاك الله من قبل ظهورك فلن أتنازل عن عبادة النعيم الأعظم من جنّة النعيم ذلك نعيم رضوان نفس ربي فكن على ذلك من الشاهدين أيها الإمام المهديّ، وكذلك لن أترك المنافسة في حبّ الله وقربه لك يا إمامي، بل أقسم بالله العظيم لتجدني من أشدّ المنافسين لك في حبّ الله وقربه وأطمع أن أكون أنا أحبّ إلى الله منك وأقرب". ثم تبسَّم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني من قول ذلك الأنصاري فقلت: الحمد لله ربّ العالمين الذي علّمكم ما علّمني فذلك هو الفضل الكبير يا معشر قوم يحبّهم ويحبّونه، أبشروا بنصرٍ من الله وفتح قريبٍ، فلا تهِنوا ولا تستكينوا ولا تكلّوا ولا تملّوا من دعوة العالمين إلى عبادة الله أرحم الراحمين على بصيرةٍ من ربّكم، وأوصيكم ثم أوصيكم ما وصاكم الله به بالحكمة في الدعوة إلى الله. تصديقاً لقول الله تعالى: {ادْعُ إِلَىٰ سَبِيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُم بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ} صدق الله العظيم [النحل:125].
ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار في عصر الحوار من قبل الظهور، ألا والله لا تهدون الناس بسلاحكم وشدة بأسكم أو بحدّة ألسنتكم؛ بل تهدون الناس بأخلاقكم وتواضعكم وكظم غيظكم والصبر على الأذى والعفو عن الجاهلين.
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين.. اللهم قد بلغت اللهم فاشهد..
أخوكم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــ
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..