الإمام ناصر محمد اليماني
15 - 12 - 1434 هـ
20 - 10 - 2013 مـ

۲۸-مهر-۱۳۹۲ه.ش
05:05 صبح

[ لمتابعة رابط المشاركـــــــــة الأصلية للبيـــــــــــان ]
https://nasser-alyamani.org./showthread.php?p=120664

__________

ای مسلمانان امیدوارم به اذن خداوند و پروردگار عالمیان همیشه سلامت بوده و تا یوم الدین در مسیر حق ثابت قدم بمانید...

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وأئمة الكتاب من أوّلهم إلى خاتمهم وجميع المسلمين في كل زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد..

ای مسلمانان، امیدوارم به اذن خداوند و پروردگار عالمیان، همیشه سلامت بوده و تا یوم الدین در مسیر حق ثابت قدم بمانید. سلام خدا و رحمت و برکات او بر شما باد. می‌گویم:
«
ربِّ سلِّم سلِّم، يا ربِّ اغفر وارحم، يا ربِّ أنت أرحم بعبادك من عبدِك، ووعدك الحقّ وأنت أرحم الراحمين»
ای بندگان خدا! دعوت امام مهدی، رحمت دیگری برای عالمیان است، پس چه چیزی باعث فریب و اغفالتان شما شده است؟ ما شما را به‌سوی خداوند دعوت می‌کنیم تا گناهان شما آمرزیده شود و خداوند بدی‌های شما به حسنات بدل کند چرا که خداوند اهل عفو بوده و غفور و رحیم و حلیم است. پس به درگاه پروردگارتان رو کنید [و از طلب کنید] تا قلبتان را هدایت فرماید و بدانید که هدایت [واقعی] هدایتی است که از جانب خداوند آمده است و بدانید که خداوند هر بنده‌ای را که رو به او کند و هدايت شدن قلبش را بطلبد؛ هدایت می‌کند. پروردگار به هیچ بنده‌ای ظلم نمی‌کند و این‌طور نیست که یکی را هدایت کند و دیگری را هدایت نکند، چون از خداوند، جز خیر صادر نمی‌شود. هر خیری که به شما می‌رسد از سوی خداوند است و هر شری که به شما می‌رسد کار خودتان است. از خدا بپرهیزید و از من اطاعت کنید باشد که مورد رحمت قرار گیرید.

ای بندگان خدا! من از خدا چیزی می‌دانم که شما نمی‌دانید. من وحی جدیدی برای شما نیاورده‌ام بلکه این بیان حق قرآن مجید است تا مردم را به راه خداوند عزیز و حمید هدایت نماییم. پس خداوند یکتا و بی‌شریک را عبادت کنید و با رحمت الهی از مادون خدا بی‌نیاز شوید و از عذابش به رحمت او پناه ببرید. چه کسی بیش از خداوند نسبت به شما رحیم است؛ آیا تقوا نمی‌کنید؟ به خدا قسم، برای رهایی و نجات یافتن از عذاب خداوند، پناه‌گاهی جز خدا و طلب رحمت از خداوند و پروردگار عالمیان وجود ندارد.
ای جماعت انصار، مبادا، مبادا موعدی برای فرود عذاب الهی معین کنید و این برای جلوگیری از به فتنه افتادن خودتان و امتتان است. به امر خداوند ملتزم باشید که به رسولش و امام مهدی و تمام مسلمانان فرمان داده است که اگر کسی خواست تا موعدی برای نزول عذاب خداوند بر روگردانان معین کنند، این جواب را بدهند:
{
قُلْ إِنْ أَدْرِي أَقَرِيبٌ مَّا تُوعَدُونَ أَمْ يَجْعَلُ لَهُ رَبِّي أَمَدًا ‎﴿٢٥﴾‏ } صدق الله العظيم [الجن]
و این اجرای فرمان خداوند در آیات محکم کتاب است:
{ قُلْ إِنِّي لَا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا ‎﴿٢١﴾‏ قُلْ إِنِّي لَن يُجِيرَنِي مِنَ اللَّهِ أَحَدٌ وَلَنْ أَجِدَ مِن دُونِهِ مُلْتَحَدًا ‎﴿٢٢﴾‏ إِلَّا بَلَاغًا مِّنَ اللَّهِ وَرِسَالَاتِهِ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَإِنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ‎﴿٢٣﴾‏ حَتَّىٰ إِذَا رَأَوْا مَا يُوعَدُونَ فَسَيَعْلَمُونَ مَنْ أَضْعَفُ نَاصِرًا وَأَقَلُّ عَدَدًا ‎﴿٢٤﴾‏ قُلْ إِنْ أَدْرِي أَقَرِيبٌ مَّا تُوعَدُونَ أَمْ يَجْعَلُ لَهُ رَبِّي أَمَدًا ‎﴿٢٥﴾‏ } صدق الله العظيم [الجن]
پس اگر می‌خواهید خداوند به شما و امتتان رحم کند و آنچه که منتظر آن هستید به تأخیر اندازد؛ باید به فرمان خداوند پایبند باشید تا نه خود را گرفتار فتنه کنید نه امتتان را و به یاد داشته باشید که شما رضوان خدا به عنوان غایت خود عبادت می‌کنید نه به عنوان وسیله‌ای برای اینکه شما را به بهشت بفرستد. بدانید که خداوند از کفر بندگان راضی نیست و شاکر بودن آنها او را راضی می‌کند؛ پس مشتاق تحقق رضوان خداوند رحمان و رحیم باشید و یادتان باشد حتی اگر خداوند با «عذاب ألیم» خود، شما را یاری کرده و روگردانان را هلاک کند؛ آنها به دلیل کوتاهی‌هایی که در پیشگاه خداوند مرتکب شده‌اند دچار حسرت خواهند شد و خداوند بعد از هلاک کردن آنها با عذاب دردناک و نادم شدنشان، متحسر خواهد شد.
ای جماعت انصار پیشگام برگزیده؛ ای کسانی که هدف نهایی شما، نعیم اعظم است. مشتاق و حریص محقق شدن هدفتان باشید. والله، والله، والله عذاب خداوند بر دروازه‌هاست؛ پس اگر حریص و مشتاق تحقق رضوان خداوند ارحم الراحمین هستید، به پروردگارتان رو کرده و با انابه از او بخواهید بندگان را هدایت کند و برای هلاک شدن امت عجله نکنید؛ با آنها صبور باشید و به درگاه خداوند انابه کنید تا قلب مردم را هدایت کند، این برای شما بهتر است و باعث استواری و تثبیت بیشتر شما می‌شود.
تا زمانی که برای مسلمانان با برهان علمی حجت نیاورده‌اید، ایشان را به‌خاطر عدمِ تصدیق امام مهدی ناصر محمد یمانی ملامت نکنید. با حجت اسم او شروع کنید تا این حجت را از آنان بگیرید و نتوانند با آن برایتان حجت بیاورند بلکه شما در برابر آنان حجت داشته باشید چون به محض اینکه به مردم بگویید خداوند مهدی منتظر را برانگیخته است و دوران «گفت‌وگو قبل از ظهور» ، ظهور با نصرت خداوند و تمکین فرا رسیده است؛ عده زیادی در مورد نام او از شما سؤال خواهند کرد. به مجرد اینکه بگویید نام او «ناصر محمد» است، همین اسم، اولین عاملی خواهد بود که باعث می‌شود خداوند قلب آنان را تنگ و از حق منحرف کند. با این فتوا به آنها ثبات دهید و بگویید:
«صبر کنید، صبر کنید عزیزان من! ما حدیث حق نبوی را که در آن به نام محمد اشاره شده است و فتوا داده شده که این نام همراه اسم مهدی است، قبول داریم و چون مقصود از «تواطؤ» تطابق نیست بلکه از نظر لغوی و اصطلاحی معنی «تواطوء» ، توافق و همراهی است، پس آیا منکر این هستید که در نام ناصر محمد همراهی با نام محمد وجود دارد؟ خداوند همراهی با نام محمد را در نام پدر امام مهدی قرار داده است. حکمت آن هم در این است که خداوند امام مهدی را به عنوان نبیّ و یا رسول جدید که کتاب جدیدی داشته باشد برنمی‌انگیزد؛ بلکه خداوند او را به عنوان ناصر محمد رسول الله - صلی الله علیه وآله و سلم برمی‌انگیزد یعنی ناصر و یاری دهنده به محمد رسول الله - صلی الله علیه وآله و سلم، یعنی یاری دهنده به آنچه که با محمد رسول الله و تمام انبیا الهی از جانب پروردگارشان آمده است».
شاید یکی از پرسشگران بخواهد بگوید: «بسیاری از مردم عالم هستند که نامشان ناصر محمد است!» و امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ می‌گوید: «هیهات، هیهات.. افراد زیادی هم در دنیا هستند که نامشان محمد و ابراهیم و عیسی و موسی است! آیا نام، آنان را مانند رسولان خداوند، موسی و عیسی و محمد علیهم الصلاة و السلام می‌کند؟ ما گفتیم که خداوند حجت را در نام قرار نمی‌دهد بلکه برهان علمی مهیمن از جانب پروردگار عالمیان حجت است. به همین دلیل امام مهدی ناصر محمد یمانی قبلاً فتوا داده است اگر یکی از علمای امت در مسئله‌ای منحصراً قرآنی بر من غلبه کند، امام مهدی منتظر نیستم و ما هم‌چنان همین را می‌گوییم...پس شاهد باشید.
ای بندگان خدا؛ به خداوندی که خدایی جز او نیست؛ من نزد هیچ‌یک از مشایخ و بزرگان مسلمانان و یهودیان و نصاری [مسیحی] درس علوم دینی را نخوانده‌ام. من نزد هیچ‌یک از مشایخ انس و جن، علوم دینی را نخوانده‌ام. هیچ‌کس از بندگان خدا این علوم را به من نیاموخته است بلکه پروردگارم با وحی تفهیمی، بیان حق قرآن عظیم را به من آموخته است و من برهان‌های علمی را، از آیات محکم کتاب برایتان استنباط و استخراج می‌کنم. ما هم‌چنان درمورد بسیاری از مسایل، استنباطات و استدلال‌های زیادی داریم و هنوز آنها را کامل نکرده‌ و برای ساکت کردن تردید کنندگان نگاه داشته‌ایم مگر کسانی که به این قرآن عظیم کافر باشند که حجت در برابر آنان اقامه شده و تبلیغ قرآن و بیان آن حجت خدا و رسول خدا و امام مهدی است.
از خدا تقوا کنید، خدایی جز خداوند وجود ندارد پس او را عبادت کرده و برای حب و قرب بیشتر به خدا با هم رقابت کنید و رقابت برای حب و قربِ پروردگار را منحصر به انبیا و رسولان خداوند ندانید. آنها نیز مانند شما بشر و بنده خدا هستند؛ شما نیز مانند انبیا و رسولان در مورد -حب و قرب- خداوند حق دارید. به قاعده عبودیت که در آیات محکم کتاب آمده است پایبند باشید، قاعده‌ای که تمام بندگان مکرم خداوند خود را به آن ملزم می‌دانند، کسانی که در راه حب و قرب بیشتر به پروردگار با هم رقابت می‌کنند. خداوند درمورد چگونگی بندگی آنان به شما فتوا داده است و در آیات محکم کتابش می‌فرماید:

{ يَبْتَغُونَ إِلَىٰ ربّهم الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ ۚ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا } صدق الله العظيم [الإسراء:۵۷]
و اما قومی که محبوب خداوندند و محب او [یحبهم الله و یحبونه] آنان نیز چنین می‌کنند تا مگر به بالاترین و نزدیک‌ترین درجه قرب پروردگار نائل شوند و درصورت رسیدن به چنین درجه‌ای، تا خداوند راضی نشود، راضی نمی‌شوند. به خداوندی که خدایی جز او نیست قسم، پروردگارشان آنان را با تمام ملکوتش راضی نخواهد کرد؛ تا خود راضی شود. آنها خداوند را آن‌گونه که شایسته اوست شناخته‌اند و می‌دانند خداوند، به حق ارحم الراحمین است و فتوای خداوند در مورد حالش را باور کرده و تصدیق می‌کنند. خداوند بعد از آن که از تکذیب‌کنندگان انبیا و اولیائش انتقام گرفت و دشمنان خود و در نتیجه دشمنان آنان را هلاک کرد و این دشمنان دیگر به دشمنی با آنان و پروردگارشان بازنگشته و آرزو می‌کنند کاش به پروردگارشان ایمان آورده و او را تصدیق کرده بودند و با پیروی از رسولانش، خدا را بدون شریک عبادت کرده بودند. تا اینکه خداوند می‌بیند تک‌تک این بندگان نادم موحد، می‌گویند:
{{يَا حَسْرَتَا عَلَىٰ مَا فَرَّطْتُ فِي جَنْبِ اللَّهِ وَإِنْ كُنْتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ ﴿٥٦﴾}} [الزمر]،
و این حسرت، ندامت و حسرتی بسیار شدید است! اینجاست که پروردگارشان در نفس خود برایشان تأسف خورده و می‌فرماید:
{{{{{ يَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِم مِّن رَّسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ ‎﴿٣٠﴾‏ أَلَمْ يَرَوْا كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُم مِّنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَيْهِمْ لَا يَرْجِعُونَ ‎﴿٣١﴾‏ وَإِن كُلٌّ لَّمَّا جَمِيعٌ لَّدَيْنَا مُحْضَرُونَ ‎﴿٣٢﴾‏}}}}} صدق الله العظيم [يس]
ممکن است کسی سؤال کند: «ناصر محمد! چرا خداوند نسبت به بندگانی که به خود ظلم کرده‌اند، در نفس خود حسرت و تأسف می‌خورد؟» . امام ناصر مهدی در پاسخ می‌گوید: همانا که دلیل حسرت در نفس خداوند این است که این نادمان در نفس خود به دلیل کوتاهی‌هایی که در پیشگاه خداوند کرده‌اند متحسرند و زمانی که به خاطر این کوتاهی‌ها حسرت در نفس آنان حادث می‌شود؛ خداوند در نفس خود برای آنان حسرت می‌خورد چون او ارحم الراحمین است.
ممکن است کس دیگری سؤال کند: «چرا خداوند به جای حسرت خوردن بر آنان، آنها را مورد مغفرت خود قرار نداده و به جای عذاب، آنان را وارد بهشت خود نمی‌کند؟» . امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ به پرسشگران می‌گوید: چون آنان بعد از مرگ،جرمی مرتکب می‌شوند که بسیار بزرگتر از گناهانشان است و این جرم ناامیدی از رحمت خداست و کسی که از رحمت خداوند مأیوس شود ظلم بسیار بزرگی به خود کرده است.
ای بندگان خدا! هر یک از شما که از دنیا رفت، به کسانی که پیش از شما رفته‌اند این [خبر] را برساند:
خداوند بعد از مرگ در اعمال را می‌بندد ولی درهای دعا بسته نمی‌شوند بلکه دعا به درگاه پروردگار استمرار دارد و دربِ دعا، در دنیا و آخرت باز است و خداوند درب کرم و رحمت خود را نمی‌بندد. با مأیوس شدن از رحمت خداوند به خود ظلم نکنید و گمان شما به خدا این باشد که او شما را مورد آمرزش خود قرار خواهد داد و این گمان را از دست نداده و از رحمت او مأیوس نشوید و آن قدر او را بخوانید تا پاسختان را بدهد. بی‌تردید رحمت خداوند به بندگانش نزدیک است و وعده او حق است و او ارحم الراحمین است، چه کسی بیش از خدا نسبت به شما رحیم است؟ و هرکس از رحمت خدا مأیوس شود، به خود ظلم کرده است.
ای بندگان خدا؛ اگر در همین نزدیکی‌ها گرفتار عذاب خداوند شديد و خداوند آن را به تأخیر نيانداخت پس او را به حق «لا الله الا هو و به حق رحمتی که برخود فرض نموده و به حق بزرگی نعیم رضوان نفسش» بخوانید و از او بخواهید عذابش را از شما بردارد و وعده او حق است و او ارحم الراحمین است. مگر خداوند به شما وعده‌ی اجابت دعا را نداده و نفرموده است:
{
أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَّا تَذَكَّرُونَ ‎﴿٦٢﴾ } صدق الله العظيم [النمل]
و تصدیق وعده‌ی خدا در آیات محکم کتابش:
{ وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ ۖ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ } صدق الله العظيم [البقرة:۱۸۶].
شاید کسی سؤال کند: «چرا خداوند تعالی در اینجا فرموده است دعای مضطر را اجابت می‌نماید:
{أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاءَ الْأَرْضِ أَإِلَٰهٌ مَّعَ اللَّهِ قَلِيلًا مَّا تَذَكَّرُونَ ‎﴿٦٢﴾ } صدق الله العظيم [النمل]؟ ».
امام مهدی ناصر محمد در پاسخ می‌گوید: چون این طبع بسیاری از بندگان خداوند است که مخلصانه از خداوند درخواست نمی‌کنند مگر تمام راه‌ها بر آنان بسته شود؛ آن‌گاه است که دین خود را خالص کرده و مخلصانه او را می‌خوانند. خداوند هم به آنان پاسخ می‌دهد ولو اینکه مشرک باشند. علت مستجاب شدن دعایشان هم این است که در همان لحظه دعا کردن، شرکایی که برای خدا قائل شده بودند، رها می‌کنند و خدا هم جوابشان را می‌دهد حتی کسانی که ساعت [قیامت] برایشان فرا رسیده و از بدترین و شرورترین بندگان هستند، اگر خدا را خوانده و از رحمت او مأیوس نشوند؛ خداوند را رحیم و غفور خواهند یافت و خداوند به آنان پاسخ داده و «ساعت» را به تاخیر می‌اندازد و به زمانی [امتی] دیگر موکول می‌نماید. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
{ قُلْ أَرَأَيْتَكُمْ إِنْ أَتَاكُمْ عَذَابُ اللَّهِ أَوْ أَتَتْكُمُ السَّاعَةُ أَغَيْرَ اللَّهِ تَدْعُونَ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٤٠﴾‏ بَلْ إِيَّاهُ تَدْعُونَ فَيَكْشِفُ مَا تَدْعُونَ إِلَيْهِ إِن شَاءَ وَتَنسَوْنَ مَا تُشْرِكُونَ ‎﴿٤١﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].
ممکن است کس دیگری بخواهد سؤال کند که: «حتی قیامت [الساعة] به تأخیر می‌افتد؟ آیا اگر بدترین خلق الله، خداوند را بخوانند او اجابت کرده و قیامت [الساعة] را از آنان برمی‌دارد؟» به پاسخ پروردگار در آیات محکم کتابش اکتفا می‌کنیم که می‌فرماید:
{ قُلْ أَرَأَيْتَكُمْ إِنْ أَتَاكُمْ عَذَابُ اللَّهِ أَوْ أَتَتْكُمُ السَّاعَةُ أَغَيْرَ اللَّهِ تَدْعُونَ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٤٠﴾‏ بَلْ إِيَّاهُ تَدْعُونَ فَيَكْشِفُ مَا تَدْعُونَ إِلَيْهِ إِن شَاءَ وَتَنسَوْنَ مَا تُشْرِكُونَ ‎﴿٤١﴾} صدق الله العظيم [الأنعام]
پس چرا یأس از رحمت خدا؟ ای اهالی آتش! به درگاه پروردگارتان رو کنید و او را خالصانه بخوانید و منتظر کسانی که ادعا می‌کنید شفاعت‌ شما را خواهند کرد نمانید و تا روز قیامت منتظر آنها نشوید که در آن روز وقتی آنها را می‌خوانید، جوابی به شما نخواهند داد. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
{ وَقِيلَ ادْعُوا شُرَكَاءَكُمْ فَدَعَوْهُمْ فَلَمْ يَسْتَجِيبُوا لَهُمْ وَرَأَوُا الْعَذَابَ لَوْ أَنَّهُمْ كَانُوا يَهْتَدُونَ ‎﴿٦٤﴾} صدق الله العظيم [القصص]
و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{ إِن تَدْعُوهُمْ لَا يَسْمَعُوا دُعَاءَكُمْ وَلَوْ سَمِعُوا مَا اسْتَجَابُوا لَكُمْ وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يَكْفُرُونَ بِشِرْكِكُمْ وَلَا يُنَبِّئُكَ مِثْلُ خَبِيرٍ ﴿١٤﴾ يَا أَيُّهَا النَّاسُ أَنتُمُ الْفُقَرَاءُ إِلَى اللَّـهِ وَاللَّـهُ هُوَ الْغَنِيُّ الْحَمِيدُ﴿١٥﴾}
صدق الله العظيم [فاطر]

تذکر بده که ياد آوري برای مؤمنان مفید است [وذكِّر فإن الذكرى تنفع المؤمنين]. ای بندگان خدا شما را به تقوای الهی توصیه می‌کنم و تقوا در قلب است، پس چیزی را با خداوند شریک نگیرید. عقیده «درخواست شفاعت بنده در پیشگاه پروردگار معبود» را کنار بگذارید. امید به اینکه بنده‌ای در برابر پروردگارتان شفاعت شما را بکند، شرک به خداوند است پس هیچ‌کس را با خدا نخوانید.
ای کسانی که با دعوت امام مهدی ناصر محمد یمانی می‌جنگید، آیا نمی‌ترسید خداوند برعلیه شما اعلان جنگ کند و از عملی که مرتکب شدید، پشیمان شوید؟ یکی از شما همسرش را به‌خاطر بیعت با امام مهدی ناصر محمد یمانی طل
اق می‌دهد زيرا این زن با امام بیعت کرده تا خداوند را بدون شریک عبادت کند و از کتاب خدا و سنت حق رسولش پیروی نماید و بین هیچ‌یک از رسولان خداوند فرقی قایل نشود و اینکه رضوان خداوند را غایت و هدف نهایی عبودیت خود قرار دهد. در مقابل همسرش او را طلاق داده است!! هیهات، هیهات، به پروردگار آسمان‌ها و زمين قسم هیچ ولی و یاوری غیر از خدا نخواهد داشت مگر اینکه با توبه به درگاه خدا بازگردد...
انصار پیشگام برگزیده! من از یکی از بانوان گرامی انصار نامه‌ای خصوصی دریافت کرده‌ام که در آن شکایت کرده بود همسرش او را به دلیل بیعت با امام مهدی ناصر محمد یمانی طلاق داده است و اگر همسرش بر این طلاق اصرار داشته باشد، این زن مختار است هریک از انصار مهدی منتظر را که بخواهد انتخاب کند و ما به او امر می‌کنیم به محض تمام شدن مدت «عده» با وی ازدواج کند و اگر کسی که او انتخاب کرده متأهل باشد، همسر اول او حق ندارد با امر خداوند مخالفت نماید. پس هرکس را که می‌خواهی انتخاب کن.
و اما کسی که این بانوی انصار را به دلیل بیعتش طلاق داده است، به او ده روز مهلت می‌دهیم تا از این تصمیم که «به همسرش رجوع نخواهد کرد مگر از بیعت با امام مهدی دست بردارد» بازگردد و اگر اصرار کند که این بانو را به همسری خود بازنگرداند مگر اینکه او از بیعت با امام مهدی ناصر محمد یمانی دست بردارد، به این بانو می‌گوییم:
ای بنده خدا! همانا که این بیعت با خداوند است. ناصر محمد از شما نمی‌خواهد بنده ناصر محمد باشید که حال به شما اجازه دهد از این بیعت بازگردید بلکه ما از شما دعوت می‌کنیم خداوند را به یگانگی و به دور از شرک عبادت کنید و از کتاب خداوند قرآن عظیم و سنت حق رسولش پیروی نمایید و نسبت به هرچه برخلاف آیات محکم کتاب خداوند قرآن عظیم است، چه در تورات و انجیل باشد و چه در سنت نبوی، کافر شوید. پس ای بنده خدا، اگر شوهرت اصرار دارد تا از این بیعت حق بازگردی تا دست از جدایی و طلاق بردارد؛ چه کسی او را از خدا پناه خواهد داد؟ لا قوة إلا بالله العلي العظيم! خداوند ظلم بندگانش را می‌بخشد و عقاب پروردگارت شدید است. ما هیچ وقت تو را رها نمی‌کنیم.

این موضوع و پیشنهاد تنها مختص این بانوی انصار «ع» است
ای جماعت انصار بر شما واجب است در برابر اذیت‌ها صبر پیشه کنید. خداوند در آیات محکم کتابش به شما وعده اذیت شدن داده و می‌فرماید:

{ لَتُبْلَوُنَّ فِي أَمْوَالِكُمْ وَأَنفُسِكُمْ وَلَتَسْمَعُنَّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَمِنَ الَّذِينَ أَشْرَكُوا أَذًى كَثِيرًا وَإِن تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا فَإِنَّ ذَٰلِكَ مِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ ‎﴿١٨٦﴾‏} صدق الله العظيم [آل عمران]
و خداوند تعالی می‌فرماید:
{
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ‎﴿٢٠٠﴾‏} صدق الله العظيم [آل عمران]
در امر دعوت مردم به راه خداوند که بر پایه بصیرتی از نزد پروردگارتان است، صبور بوده و یک‌دیگر را به صبر و پایداری سفارش کنید و بدانید که در ابتدای امر، دعوت حق غریب و به شدت برای مردم عجیب است و خداوند تعالی می‌فرماید:
{ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ ‎﴿١﴾‏ بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي عِزَّةٍ وَشِقَاقٍ ‎﴿٢﴾‏ كَمْ أَهْلَكْنَا مِن قَبْلِهِم مِّن قَرْنٍ فَنَادَوا وَّلَاتَ حِينَ مَنَاصٍ ‎﴿٣﴾‏ وَعَجِبُوا أَن جَاءَهُم مُّنذِرٌ مِّنْهُمْ وَقَالَ الْكَافِرُونَ هَٰذَا سَاحِرٌ كَذَّابٌ ‎﴿٤﴾‏ أَجَعَلَ الْآلِهَةَ إِلَٰهًا وَاحِدًا إِنَّ هَٰذَا لَشَيْءٌ عُجَابٌ ‎﴿٥﴾‏ وَانطَلَقَ الْمَلَأُ مِنْهُمْ أَنِ امْشُوا وَاصْبِرُوا عَلَىٰ آلِهَتِكُمْ إِنَّ هَٰذَا لَشَيْءٌ يُرَادُ ‎﴿٦﴾‏ مَا سَمِعْنَا بِهَٰذَا فِي الْمِلَّةِ الْآخِرَةِ إِنْ هَٰذَا إِلَّا اخْتِلَاقٌ ‎﴿٧﴾‏ أَأُنزِلَ عَلَيْهِ الذِّكْرُ مِن بَيْنِنَا بَلْ هُمْ فِي شَكٍّ مِّن ذِكْرِي بَل لَّمَّا يَذُوقُوا عَذَابِ ‎﴿٨﴾‏ أَمْ عِندَهُمْ خَزَائِنُ رَحْمَةِ رَبِّكَ الْعَزِيزِ الْوَهَّابِ ‎﴿٩﴾‏ أَمْ لَهُم مُّلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا فَلْيَرْتَقُوا فِي الْأَسْبَابِ ‎﴿١٠﴾‏ جُندٌ مَّا هُنَالِكَ مَهْزُومٌ مِّنَ الْأَحْزَابِ ‎﴿١١﴾‏ كَذَّبَتْ قَبْلَهُمْ قَوْمُ نُوحٍ وَعَادٌ وَفِرْعَوْنُ ذُو الْأَوْتَادِ ‎﴿١٢﴾‏ وَثَمُودُ وَقَوْمُ لُوطٍ وَأَصْحَابُ الْأَيْكَةِ أُولَٰئِكَ الْأَحْزَابُ ‎﴿١٣﴾‏ إِن كُلٌّ إِلَّا كَذَّبَ الرُّسُلَ فَحَقَّ عِقَابِ ‎﴿١٤﴾‏ وَمَا يَنظُرُ هَٰؤُلَاءِ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً مَّا لَهَا مِن فَوَاقٍ ‎﴿١٥﴾‏ وَقَالُوا رَبَّنَا عَجِّل لَّنَا قِطَّنَا قَبْلَ يَوْمِ الْحِسَابِ ‎﴿١٦﴾‏} صدق الله العظيم [ص]
خداوندا، در رحمت خود بر بندگانت تعجیل فرما و آنها را هرگونه که می‌خواهی به رحمت خود هدایت نما که امر گذشته و آینده با توست پروردگار من و امور به خدا بازمی‌گردند. خدایا ما از تو تعجیل در هدایت بندگانت را آرزو داریم و وعده تو حق است و تو ارحم الراحمینی.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.


اقتباس المشاركة 120672 من موضوع يا معشر المسلمين كل عامٍ وأنتم طيبون وعلى الحقّ ثابتون إلى يوم الدِّين بإذن الله ربّ العالمين..

15 - 12 - 1434 هـ
20 - 10 - 2013 مـ
05:05 صباحــاً
ــــــــــــــــــــــ


يا معشر المسلمين كلّ عامٍ وأنتم طيبون وعلى الحقّ ثابتون إلى يوم الدِّين بإذن الله ربّ العالمين ..


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وأئمة الكتاب من أوّلهم إلى خاتمهم وجميع المسلمين في كل زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد..

يا معشر المسلمين كل عامٍ وأنتم طيبون وعلى الحقّ ثابتون إلى يوم الدِّين بإذن الله ربّ العالمين، السلامُ عليكم ورحمة الله وبركاته، وأقول يا ربِّ سلِّم سلِّم، يا ربِّ اغفر وارحم، يا ربِّ أنت أرحم بعبادك من عبدِك، ووعدك الحقّ وأنت أرحم الراحمين.
ويا عباد الله، ما غرّكم بدعوة الإمام المهديّ؛ رحمةً أخرى للعالمين؟ يدعوكم إلى الله ليغفر لكم من ذنوبكم ويبدّل سيئاتكم حسناتٍ وكان الله عفوّاً غفوراً رحيماً حليماً، فأنيبوا إلى ربّكم ليهدي قلوبكم واعلموا أنّ الهدى هدى الله، واعلموا أنّه يهدي إليه من ينيب من عباده إلى ربّه ليهدي قلبه، ولا يظلم ربّك أحداً فيهدي هذا ويضلّ هذا لكون الله لا يأتي منه إلا الخير، وما أصابكم من خيرٍ فمن الله، وما أصابكم من شرٍ فمن أنفسكم، فاتقوا الله وأطيعوني لعلكم ترحمون.

ويا عباد الله، إنّي أعلم من الله ما لا تعلمون، وما جئتكم بوحيٍ جديدٍ بل البيان الحقّ للقرآن المجيد لنهدي النّاس به إلى صراط العزيز الحميد، فاعبدوا الله وحده لا شريك له، واستغنوا برحمة الله من عذابه من طلب الرحمة من عباده من دونه، فمن ذا الذي هو أرحم بكم من الله أفلا تتقون؟ فوالله لا منجى ولا ملجأ من عذاب الله إلا طلب الرحمة من الله أرحم الراحمين.

ويا معشر الأنصار، إيّاكم ثم إيّاكم من تحديد ميعاد العذاب حتى لا تفتنوا أنفسكم وأمّتكم، فالتزموا بأمر الله إلى رسوله والإمام المهديّ وجميع المسلمين حين يسأل أحدُهم عن ميعاد عذاب الله للمعرضين أن يقول ما أمره الله أن يقول: {قُلْ إِنْ أَدْرِي أَقَرِيبٌ مَا تُوعَدُونَ أَمْ يَجْعَلُ لَهُ رَبِّي أَمَدًا}، وذلك تنفيذاً لأمر الله في محكم كتابه في قول الله تعالى: {قُلْ إِنِّي لَا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا (21) قُلْ إِنِّي لَنْ يُجِيرَنِي مِنَ اللَّهِ أَحَدٌ وَلَنْ أَجِدَ مِنْ دُونِهِ مُلْتَحَدًا (22) إِلَّا بَلَاغًا مِنَ اللَّهِ وَرِسَالَاتِهِ وَمَنْ يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَإِنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا (23) حَتَّى إِذَا رَأَوْا مَا يُوعَدُونَ فَسَيَعْلَمُونَ مَنْ أَضْعَفُ نَاصِرًا وَأَقَلُّ عَدَدًا (24) قُلْ إِنْ أَدْرِي أَقَرِيبٌ مَا تُوعَدُونَ أَمْ يَجْعَلُ لَهُ رَبِّي أَمَدًا (25)} صدق الله العظيم [الجن].

فالتزموا بأمر الله حتى لا تفتنوا أنفسَكم وتفتنوا أمَّتكم إن أراد الله أن يرحمكم وأمّتكم وأخّر ما ترجون، وتذكروا أنكم تعبدون رضوان الله غايةً وليس وسيلةً لكي يدخلكم جنّته، واعلموا أنّ الله لا يرضى لعباده الكفر بل يرضى لهم الشكر، فاحرصوا على تحقيق رضوان الرحمن الرحيم، وتذكروا بأنّه حتى ولو نصركم بعذابٍ أليمٍ وأهلك المعرضين بأنهم سوف يتحسّرون في أنفسهم على ما فرَّطوا في جنب ربّهم ومن ثم تحلُّ الحسرة في نفس الله عليهم من بعد أن أصبحوا نادمين من بعد هلاكهم بعذابٍ أليمٍ.

ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار يا من اتَّخذتم النّعيم الأعظم غايةً فاحرصوا على غايتكم، فوالله ثم والله ثم والله إنّ عذاب الله على الأبواب، فأنيبوا إلى ربّكم أن يهدي عباده إن كنتم حريصين على تحقيق رضوان نفس الله أرحم الراحمين فلا تستعجلوا للأمّة الهلاك، واصبروا عليهم وأنيبوا إلى الله أن يهدي قلوبهم ذلك خيرٌ لكم وأشدّ تثبيتاً.

ولا تلوموا على المسلمين عدمَ التّصديق بالإمام المهديّ ناصر محمد اليماني ما لم تقيموا عليهم حجّة سلطانِ العلمِ مبتدئين بحجّة الاسم لتجعلوا حجّة الاسم التي يحاجونكم بها هي لكم وليست عليكم لكونكم بمجرد ما إن تُخبروا النّاس أنَّ المهديّ المنتظَر بعثه الله وصار في عصر الحوار من قبل الظهور بالنّصر والتمكين بالفتح المبين فكثيرٌ من السائلين سوف يبادركم بالسؤال عن اسمه، وبمجرد ما تقولون أنّ اسمه ناصر محمد فسوف يكون الاسم السبب الأول بأن يزيغ الله قلبه عن الحقّ، فثبّتوهم بالفتوى الحقّ وقولوا:
"مهلاً مهلاً أحبتي في الله، فنحن مُصدِّقين بالحديث النّبويّ الحقّ عن الفتوى بالإشارة للاسم (محمد) أنه يأتي يواطئ في اسم الإمام المهدي، وبما أنّ التواطؤ لا يقصد به التطابق بل
التواطؤ لغةً واصطلاحاً يقصد به التوافق فهل تُنكرون أنّ الاسم محمد لم يواطئ في الاسم (ناصر محمد)؟ وجعل الله قدر التواطؤ للاسم محمد في اسم أبِ المهديّ، والحكمة من ذلك كون الله لن يبعث الإمام المهديّ نبيّاً جديداً ولا رسولاً بكتابٍ جديدٍ؛ بل يبعثه الله ناصر محمد رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- أي ناصراً لمحمدٍ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، أي ناصراً لما جاء به محمدٌ رسول الله وكافة النّبيين من ربّهم".

وربّما يودّ أحد السائلين أن يقول: "فكم يوجد في العالمين من أشخاصٍ اسمهم ناصر محمد؟". ومن ثمّ يردُّ على السائلين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: هيهات هيهات.. فكم في العالمين اسمه محمد وإبراهيم وعيسى وموسى! فهل جعلتهم أسماءهم كمثل رسل الله موسى وعيسى ومحمد عليهم الصلاة والسلام؟ بل قلنا إنّ الله لم يجعل الحجّة في الاسم بل في سلطان العلم المهيمن من ربّ العالمين، ولذلك سبقت فتوى الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني أنه إذا غلبه أحد علماء الأمّة في مسألة حصرياً من القرآن العظيم فلستُ الإمام المهديّ المنتظَر، ولا نزال نقول... فكونوا على ذلك من الشاهدين.

ويا عباد الله، والله الذي لا إله غيره ما قطُّ درستُ علوم الدِّين عند أيٍّ من مشايخ المسلمين ولا اليهود ولا النّصارى، وما قطُّ درست علوم الدِّين عند أيٍّ من مشايخ الإنس والجنّ، وما قطُّ علّمني علوم الدِّين أحدٌ من خلق الله أجمعين؛ بل علّمني ربّي بالتّفهيم للبيان الحقّ للقرآن العظيم، فأستنبط لكم سلطان العلم من محكم الكتاب. ولا يزال لدينا الكثيرُ في كثيرٍ من مسائل الاستنباط ولم نكمل الاستنباط في المسألة وندّخره للممترين لنلجمهم به إلجاماً إلا من كفر بالقرآن العظيم والحجّة قائمة عليه فللّه الحجّة ورسوله والإمام المهدي بتبليغ قرآنه وبيانه.

فاتّقوا الله، وما من إلهٍ لكم غير الله فاعبدوه وتنافسوا على حبّ الله وقربه أيّكم أقرب، ولا تذروا التنافس إلى الربّ حصريّاً لأنبيائه ورسله، وما هم إلا بشرٌ عبيدٌ لله مثلكم ولكم الحقّ في الله مثل ما لأنبيائه ورسله، فالتزموا بناموس العبوديّة في محكم الكتاب الذي اتّبعه كافةُ العبيد المكرمين الذين عبدوا الله فتنافسوا في حبّ الله وقربه أيّهم أقرب إلى الربّ فقد أفتاكم الله عن كيفية عبوديّتهم في محكم كتابه في قول الله تعالى:
{يَبْتَغُونَ إِلَىٰ ربّهم الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ ۚ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا (57)} صدق الله العظيم [الإسراء].

وأمّا قومٌ يحبّهم الله ويحبّونه فهم كذلك يفعلون حتى إذا فازوا بأعلى وأقرب درجةٍ إلى ذات الربّ فلن يرضوا بها حتى يرضى، ألا والله الذي لا إله غيره لن يرضيهم ربّهم بملكوته جميعاً حتى يرضى، أولئك قدَروا ربّهم حقّ قدره فعرفوه حقّ معرفته بأنّه حقّاً هو أرحم الراحمين، وصدّقوا بفتوى الله عن حاله في نفسه بعد أن ينتقم من المكذِّبين بأنبيائه وأوليائه حتى إذا أهلك الله أعداءهم فإذا أعداؤهم لم يعودوا أعداءً لهم ولا لربّهم! ويتمنون لو أنّهم صدّقوا وآمنوا بربّهم واتَّبعوا رسله وعبدوا الله وحده لا شريك له، حتى إذا علم الله بقول عباده النّادمين الموحدين يقول كلٌّ منهم:
{{يَا حَسْرَتَا عَلَىٰ مَا فَرَّطْتُ فِي جَنْبِ اللَّهِ وَإِنْ كُنْتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ ﴿٥٦﴾}} [الزمر]، وهذه حسرةُ ندمٍ شديدٍ! ومن ثمّ تحلّ حسرة التأسف عليهم في نفس ربّهم فيقول: {{{{{ يَاحَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ ( 30 ) أَلَمْ يَرَوْا كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَيْهِمْ لَا يَرْجِعُونَ ( 31 ) وَإِنْ كُلٌّ لَمَّا جَمِيعٌ لَدَيْنَا مُحْضَرُونَ(32)}}}}} صدق الله العظيم [يس].

وربّما يودّ أحد السائلين أن يقول: "يا ناصر محمد، ولماذا حلّت حسرة التّأسف في نفس الله على عباده الظالمين لأنفسهم؟". ومن ثمّ يردُّ عليه الإمام المهديّ ناصر محمد وأقول: إنما الحسرة في نفس الله سببها في أنفس النّادمين على ما فرّطوا في جنب ربّهم، فحين حدث التّحسر في أنفسهم على ما فرّطوا في جنب ربّهم فهنا تحدث الحسرة في نفس الله عليهم كون الله هو أرحم الراحمين.

وربّما يودّ سائلٌ آخر أن يقول: "ولماذا لا يرحمهم الله فيخرجهم من عذابه إلى جنّته بدلاً من التّحسر عليهم؟". ومن ثمّ يردُّ على السائلين الإمام المهديّ ناصر محمد وأقول: ذلك لكونهم ارتكبوا جرماً أعظم من ذنوبهم من بعد موتهم وهو اليأس من رحمة الله، ومن يقنط من رحمة ربّه فقد ظلم نفسه ظلماً عظيماً.

ويا عباد الله من مات منكم فبلّغوا الذين من قبلكم إنّما أغلقَ اللهُ باب الأعمال من بعد الموت ولم يغلق باب الدعاء؛ بل الدعاء إلى الربّ مستمرٌ؛ بابُه مفتوحٌ في الدّنيا وفي الآخرة فلن يغلق الله باب كرمه ورحمته، فلا تظلموا أنفسكم باليأس من رحمة الله، وظُنّوا في الله أنّه سوف يرحمكم، ولا تقطعوا الظنّ بالله ولا تستيئِسوا من رحمته، وادعوه حتى يجيبكم، إنّ رحمة الله قريبٌ من عباده، ووعده الحقّ وهو أرحم الراحمين، فمن ذا الذي هو أرحم بكم من الله؟ فمن استيأس من رحمة ربّه فقد ظلم نفسه.

ويا عباد الله، لئن حلّ بكم عذابُ الله قريباً إذا لم يؤخِّره الله فادعوه: (بحقّ لا إله إلا هو وبحقّ رحمته التي كتب على نفسه وبحقّ عظيم نعيم رضوان نفسه) أن يكشف عنكم عذابه، ووعده الحقّ وهو أرحم الراحمين. ألم يعِد من دعاه بالإجابة في قول الله تعالى:
{أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاء الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ قَلِيلاً مَّا تَذَكَّرُونَ} صدق الله العظيم [النمل:62].

وتصديقاً لوعد الله في محكم كتابه:
{وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ ۖ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ} صدق الله العظيم [البقرة:186].

وربّما يودّ أحد السائلين أن يقول: "ولماذا قال الله تعالى المضطر يجيب دعوته في قول الله تعالى
{أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ خُلَفَاء الْأَرْضِ أَإِلَهٌ مَّعَ اللَّهِ قَلِيلاً مَّا تَذَكَّرُونَ} صدق الله العظيم؟". ومن ثمّ يردُّ على السائلين الإمام المهديّ ناصر محمد وأقول: هكذا طَبْعُ كثيرٍ من عباد الله لا يدعون الله مخلصين إلا إذا تقطّعت بهم الأسباب؛ دعوا الله مخلصين له الدِّين ومن ثمّ يجيبهم حتى ولو كانوا من المشركين، وسبب الإجابة كونهم تخلّوا في نفس لحظة الدُّعاء عن شركائهم فيجيبهم الله، وحتى الذين تقوم عليهم الساعة وهم من أشرار الخلق يجيبهم ربّهم لو دعوه ولم يستيئِسوا من رحمته فسوف يجدون الله غفوراً رحيماً فيجيبهم ويؤخِّر السّاعة عنهم إلى حينٍ وأمّةٍ أخرى. تصديقاً لقول الله تعالى: {قُلْ أَرَأَيْتَكُمْ إِنْ أَتَاكُمْ عَذَابُ اللَّهِ أَوْ أَتَتْكُمُ السَّاعَةُ أَغَيْرَ اللَّهِ تَدْعُونَ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ (40) بَلْ إِيَّاهُ تَدْعُونَ فَيَكْشِفُ مَا تَدْعُونَ إِلَيْهِ إِنْ شَاءَ وَتَنْسَوْنَ مَا تُشْرِكُونَ (41)} صدق الله العظيم [الأنعام].

وربّما يودّ سائلٌ آخر أن يقول: "وحتى السَّاعة يؤخِّرها الله فيكشفها عنهم لو دعا الله أشرُّ خلق الله من تقوم عليهم إذاً لأجابهم وكشف الساعة عنهم؟". ومن ثم نكتفي بردِّ الجواب من الربّ من محكم الكتاب:
{قُلْ أَرَأَيْتَكُمْ إِنْ أَتَاكُمْ عَذَابُ اللَّهِ أَوْ أَتَتْكُمُ السَّاعَةُ أَغَيْرَ اللَّهِ تَدْعُونَ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ (40) بَلْ إِيَّاهُ تَدْعُونَ فَيَكْشِفُ مَا تَدْعُونَ إِلَيْهِ إِنْ شَاءَ وَتَنْسَوْنَ مَا تُشْرِكُونَ (41)} صدق الله العظيم، فلمَ اليأس من رحمة الله؟ فيا معشر أهل النّار أنيبوا إلى ربّكم وادعوه مخلصين، ولا تنتظروا لشفعائكم كما تزعمون فتلبثون فيها إلى يوم الدِّين ثم تدعوهم فلا يستجيبوا لكم. تصديقاً لقول الله تعالى: {وقِيلَ ادْعُوا شُرَكَاءكُمْ فَدَعَوْهُمْ فَلَمْ يَسْتَجِيبُوا لَهُمْ وَرَأَوُا الْعَذَابَ لَوْ أَنَّهُمْ كَانُوا يَهْتَدُونَ} صدق الله العظيم [القصص:64].

وتصديقاً لقول الله تعالى:
{إِن تَدْعُوهُمْ لَا يَسْمَعُوا دُعَاءَكُمْ وَلَوْ سَمِعُوا مَا اسْتَجَابُوا لَكُمْ وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يَكْفُرُونَ بِشِرْكِكُمْ وَلَا يُنَبِّئُكَ مِثْلُ خَبِيرٍ ﴿١٤﴾ يَا أَيُّهَا النَّاسُ أَنتُمُ الْفُقَرَاءُ إِلَى اللَّـهِ وَاللَّـهُ هُوَ الْغَنِيُّ الْحَمِيدُ﴿١٥﴾} صدق الله العظيم [فاطر].

وذكِّر فإن الذكرى تنفع المؤمنين.. ويا عباد الله أستوصيكم بتقوى الله والتقوى في القلب فلا تشركوا بالله شيئاً، وذروا عقيدة طلب شفاعةِ العبيدِ للعبيد بين يدي الربّ المعبود فتلك عقيدة شرك بالله أن ترجو من عبدٍ فتسأله أن يشفع لك بين يدي ربّك، فلا تدعوا مع الله أحدا.

ويا معشر الذين يحاربون دعوة الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، ألا تخافون أن يعلن الله الحرب عليكم فتصبحوا على ما فعلتم نادمين؟ بل منكم من يطّلق زوجته بسبب أنّها بايعت الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني على أن تعبد الله وحده لا شريك له وعلى أن تتّبع كتاب الله وسنّة رسوله الحقّ وعلى أن لا تفرق بين أحدٍ من رسل الله وعلى أن تتخذ رضوان الله غايةً في العبودية، فما كان من زوجها إلا أن يطلقها! وهيهات هيهات وربّ الأرض والسماوات لن يجد له من دون الله وليّاً ولا نصيراً إلا أن يتوب إلى الله متاباً.

ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار لقد وردت إلينا شكوى على الخاص من إحدى الأنصاريّات المكرمات أنّ زوجها طلقها بسبب أنّها بايعت الإمام المهدي ناصر محمد اليماني! فإن أصرّ زوجُها على استمرار الطلاق فلها الخيار فلتختر من تشاء من أنصار المهديّ المنتظَر وسوف نأمره فوراً أن يتزوّجها بعد انقضاء العدّة، وإن كان متزوّجاً من اختارت فلا ينبغي لزوجته الأولى المُعارَضة في أمر الله، فلتختر من تشاء.
وأمامَ من طلّق الأنصاريّة بسبب البيعة مهلة عشرة أيام من تاريخ الغد؛ إمّا أن يتراجع عن اتّخاذ القرار أنّه لن يرجعها في ذمته إلا إذا تخلت عن مبايعة الإمام المهديّ، وإن أصرّ على أن لا يرجعها في ذمته حتى تتخلّى عن مبايعة الإمام المهدي ناصر محمد ، ومن ثم نقول لها:

يا أمة الله، إنما البيعة لله ولم يدعُكم ناصر محمد إلى عبادة ناصر محمد حتى يسمح لكم بالتخلّي عن البيعة لله بل ندعوكم إلى عبادة الله وحده لا شريك له وإلى اتّباع كتاب الله القرآن العظيم وسنّة نبيّه الحقّ وإلى الكفر بما يخالف لمحكم كتاب الله القرآن العظيم سواءً يكون في التوراة أو في الإنجيل أو في السُّنة النبويّة، فإن كان زوجكِ يا أمّة الله مُصرّاً على الاستمرار في الطّلاق والفراق حتى ترجعي عن هذه البيعة الحقّ فمن يُجيرهُ من الله؟ لا قوة إلا بالله العلي العظيم.. وإنّ ربك لذو مغفرةٍ للنّاس على ظلمهم وإن ربّك لشديد العقاب، فلن نتخلّى عنكِ أبداً.

وهذا العرض حصريّاً لهذه الأنصارية ( ع )، فوجب عليكم الصّبر يا معشر الأنصار مهما لاقيتُم من الأذى فقد وعدكم الله بالأذى في محكم كتابه في قول الله تعالى:
{لَتُبْلَوُنَّ فِي أَمْوَالِكُمْ وَأَنفُسِكُمْ وَلَتَسْمَعُنَّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلِكُمْ وَمِنَ الَّذِينَ أَشْرَكُوا أَذًى كَثِيرًا ۚ وَإِن تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا فَإِنَّ ذَٰلِكَ مِنْ عَزْمِ الْأُمُورِ ‎﴿١٨٦﴾‏‏} صدق الله العظيم [آل عمران].

وقال الله تعالى:
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللهَ لَعَلَّكُم تُفلِحُونَ} صدق الله العظيم [آل عمران:200].

فاصبروا وصابروا ورابطوا في الدعوة إلى سبيل الله على بصيرةٍ من ربّكم واعلموا أنّ الدعوة إلى الحقّ في بادئ الأمر كان غريباً على النّاس لدرجة العجب الشديد، وقال الله تعالى:
{ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ (1) بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي عِزَّةٍ وَشِقَاقٍ (2) كَمْ أَهْلَكْنَا مِن قَبْلِهِم مِّن قَرْنٍ فَنَادَوْا وَلَاتَ حِينَ مَنَاصٍ (3) وَعَجِبُوا أَن جَاءهُم مُّنذِرٌ مِّنْهُمْ وَقَالَ الْكَافِرُونَ هَذَا سَاحِرٌ كَذَّابٌ (4) أَجَعَلَ الْآلِهَةَ إِلَهاً وَاحِداً إِنَّ هَذَا لَشَيْءٌ عُجَابٌ (5) وَانطَلَقَ الْمَلَأُ مِنْهُمْ أَنِ امْشُوا وَاصْبِرُوا عَلَى آلِهَتِكُمْ إِنَّ هَذَا لَشَيْءٌ يُرَادُ (6) مَا سَمِعْنَا بِهَذَا فِي الْمِلَّةِ الْآخِرَةِ إِنْ هَذَا إِلَّا اخْتِلَاقٌ (7) أَأُنزِلَ عَلَيْهِ الذِّكْرُ مِن بَيْنِنَا بَلْ هُمْ فِي شَكٍّ مِّن ذِكْرِي بَلْ لَمَّا يَذُوقُوا عَذَابِ (8) أَمْ عِندَهُمْ خَزَائِنُ رَحْمَةِ رَبِّكَ الْعَزِيزِ الْوَهَّابِ (9) أَمْ لَهُم مُّلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا فَلْيَرْتَقُوا فِي الْأَسْبَابِ (10) جُندٌ مَّا هُنَالِكَ مَهْزُومٌ مِّنَ الْأَحْزَابِ (11) كَذَّبَتْ قَبْلَهُمْ قَوْمُ نُوحٍ وَعَادٌ وَفِرْعَوْنُ ذُو الْأَوْتَادِ (12) وَثَمُودُ وَقَوْمُ لُوطٍ وَأَصْحَابُ الأَيْكَةِ أُوْلَئِكَ الْأَحْزَابُ (13) إِن كُلٌّ إِلَّا كَذَّبَ الرُّسُلَ فَحَقَّ عِقَابِ (14) وَمَا يَنظُرُ هَؤُلَاء إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً مَّا لَهَا مِن فَوَاقٍ (15) وَقَالُوا رَبَّنَا عَجِّل لَّنَا قِطَّنَا قَبْلَ يَوْمِ الْحِسَابِ (16)} صدق الله العظيم [ص].

اللهم عجّل برحمتك وأهدهم برحمتك كيفما تشاء فلك الأمر ربّي من قبل ومن بعدُ وإلى الله تُرجع الأمور، اللهم إنّنا نستعجلك في هدى عبادك ووعدك الحقّ وأنت أرحم الراحمين.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
____________

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..