الإمام ناصر محمد اليماني
09 – ربيع الثاني - 1438 هـ
07 – 01 – 2017 مـ

۱۸ - دی - ۱۳۹۵ه.ش.
03:54 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
_______________



امام مهدی به کسی که منکر مهدی ناصر محمد یمانی است اعلان تحدی [شرط گفتگو با علمای مسلمین] را یادآوری می کند .

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة الأنبياء والمرسلين من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وجميع المؤمنين في كلّ زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أما بعد..
سلام بر انصار پیشگام برگزیده و سلام بر شیخ گران‌قدر أیمن عطاء که بارها به مجادله طولانی با ما برخاسته است و سلام خداوند بر تمام مسلمانان و حق‌جویان عالم.
عزیز من شیخ گرامی ایمن عطاء محترم؛ تو را از قرآنییون می‌بینم؛ از کسانی که علی‌رغم این که به برانگیخته شدن امام مهدی ناصر محمد یمانی یقین ندارند؛ اما می‌خواهند امام مهدی ناصر محمد یمانی از قرآنییون باشد؛ و اگر خداوند عبد خود مهدی ناصر محمد یمانی را پیرو امیال و خواسته قرآنییون و کافر نسبت به سنت محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم برانگیزد؛ حتما ازامام مهدی ناصر محمد یمانی خوششان آمده و پیرو او می‌شوند. پس من امام مهدی ناصر محمد یمانی در برابر آنان حجت کبری آورده و می‌گویم:
ای جماعت قرآنییون؛ دوران گفتگو با علمای مسلمین و خطبای منابر با اسم مستعار تمام شد؛ ما برای علمای منابر در خانه‌های خداوند واحد قهار که می خواهد با مهدی منتظر ناصر محمد یمانی گفتگو کنند؛ شرطی گذاشتیم؛ آنها با اسم مستعار نمی‌توانند با من گفتگو کنند؛ چون خطیب منبر هستند و باید گفتگوی علمای منابر با مهدی منتظر ناصر محمد یمانی در آستانه ظهورش با اسم و عکسشان باشد و امر خداوند در زمان مقدر شده در کتاب مسطور جاری می‌شود. گفتگو بین مهدی منتظر و علمای منابر با اسامی مستعار کافی است؛ آیا می‌دانید حکمت بالغه این تصمیم چیست؟ برای این است که انسان‌های زیادی پای منبر این علما هستند و وقتی ما در برابرفلان عالم حجت آورده و او را با برهان علمی خاموش می‌سازیم؛ اگر خودش هدایت نشود، حتماً عده کثیری از آنان که در محضر او حاضر شده و هر جمعه پای خطبه او می‌نشینند را هدایت خواهیم کرد. حتما وقتی در مقابل مبلغین‌شان به حق حجت بیاوریم؛ ولو این که آن عالم هدایت نشود؛ مردمی که در محضرعالمی که با نام و عکسش با ما به گفتگو می‌نشیند حضور پیدا می کنند؛ هدایت خواهند شد؛ چون حتماً پیروانش اورا تحت فشار قرار داده و می‌گویند:"یا حجت را با حجت پاسخ بده و در برابرکسی که ناصر محمد یمانی نامیده می‌شود حجت اقامه کن و اورا با برهان علمی خاموش نما و یا از کسی که مردم را به سوی راه راست- صراط مستقیم- دعوت می‌کند پیروی کن. و گرنه ما اهالی فلان قریه یا فلان شهر یا فلان محله از او پیروی نکنیم؟ برای ما روشن شده که او در برابر خطیب مسجد ما حجت آورده و با برهان علمی از آیات محکم قرآن عظیم و سنت نبوی حق؛ او را ساکت کرده است. ما جز تبیین کتاب خدا و سنت حق رسولش چه می‌خواهیم؟ آیا بعد از حق چیزی جز گمراهی هست؟"
انصار پیشگام برگزیده عزیزم؛ حکمت تصمیم گرفته شده این است و با کسانی که ادعا می‌کنند علمای امت هستند و می‌خواهند برای دفاع از حدود دین با برهان علمی؛حجت را با حجت پاسخ دهند و مانع گمراهی مسلمانان از راه راست گردند؛ دیگر با نام مستعارشان گفتگو نمی‌کنیم .
وهرکس که ادعا نمی‌کند از علمای مسلمین است و نیامده تا حجت را با حجت پاسخ دهد؛ بلکه به دنبال حق می‌گردد و نمی‌خواهد جز راه حق؛ راهی را برگزیند و می‌گوید:" ناصر محمد یمانی؛ آیا از نظر تو ما دیگران، حق نداریم با کسی که ادعا می‌کند مهدی منتظر است گفتگو کنیم؟"امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخش می‌گوید: عزیز من؛ قبل از ظهور دوازده سال گذشته و مهدی منتظرناصر محمد یمانی در برابر گفتگو با افراد مجهول الهویه با نام مستعار؛ صبر به خرج داده است؛ تا هیچ یک از شما در برابر ما حجت نداشته باشید؛ چرا که تعداد بیانات با افراد با نام مستعار به هزاران بیان رسیده است و برای ما روشن شد که تعداد کثیری از علمای مسلمین با ما گفتگو کرده‌اند و ما در برابرشان حجت اقامه کرده‌ایم ولی آنها سکوت کرده و در مورد شأن امام مهدی منتظر فتوا ندادند؛ چون می‌ترسند او مهدی منتظر ناصر محمد باشد؛ نه انکار می‌کنند و نه اعتراف. برای همین هم تصمیم گرفتیم آنها را ازلانه‌هایشان بیرون بکشیم تا از حدود دین حنیف اسلام دفاع کنند و به صورت جدی با ناصر محمد یمانی گفتگو کنند؛ با اسم و عکس؛ نه با نام مستعار؛ در حالی که او از خطبای منبر در فلان کشور به شمار می آید؛ تا ما را باز به خانه اول در گفتگو بازنگردانند ما خیلی صبر کردیم؛ سال‌های زیادی؛ و حال وقت آن رسیده که در گفتگو با ناصر محمد یمانی جدی باشید و با تمام برهان‌های علمی که دارید؛ برای دفاع از حدود دین و ممانعت از گمراه شدن مسلمانان با او رودررو شوید؛ چرا که چه بخواهید و چه نخواهید هر روز بر تعداد انصاردر نقاط مختلف جهان اضافه می‌شود و این به خاطر سکوت شرم‌آور شما در برابر برانگیخته شدن امام مهدی ناصر محمد یمانی است
ای جماعت علمای قرآنییون؛ من مهدی منتظر ناصر محمد یمانی می‌گویم: خداوند واحد قهار و تمام انصار پیشگام برگزیده را به شهادت می‌گیرم که قادرم به اذن خدا از ایات محکم ذکر؛ برانگیخته شدن مهدی منتظر را ثابت کنم و با این که مهدی منتظر ناصر محمد از علمای مسلمین و یهود و نصاری دعوت می‌کند به حکمیت بر اساس قرآن عظیم دعوت می‌کند؛ اما این بدان معنی نیست که من از قرآنییون بوده و جز قرآن از هیچ چیز دیگری پیروی نمی‌کنم؛ من پیرو تورات و انجیل و قرآن عظیم که مهیمن بر آن کتابهاست؛ سنت حق بیان محمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم تسليماً هستم. و اگر می خواهید ناصر محمد از امیال و خواست شما پیروی کند و نسبت به سنت محمد رسول الله کافر شود؛ هیهات هیهات! به پروردگار آسمان‌ها و زمین قسم؛ من از سنت بیان دفاع خواهم کرد و با قرآن عظیم با مردم جهاد بزرگی میکنم و با حجت حق بر سر حجتها میکوبم و بگو حق آمد و باطل نابود شد همانا که باطل نابود شدنی است[ اشاره به آیه کریمه سوره الإسراء:
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ﴿۸۱﴾] و هرکس ادعا می‌‌کند از علمای منابر قرآنییون یا منابر شیعیان اثنی عشری است؛ با اسم و عکسش برای گفتگو با مهدی منتظر ناصر محمد یمانی؛ قدم پیش بگذارد و ما به اذن خداوند با برهان علمی که منحصراً ازآیات محکم قرآن عظیم استنباط می‌کنیم او را خاموش خواهیم کرد. در مورد درستی این وعده شاهد باشید؛ وعده این است که در تمام مسایل دینی،حجت ما با استنباط برهان علمی ملجم از ایات محکم قرآن عظیم خواهد بود؛ این تنها حرف نیست؛ ما به اذن خداوند واحد قهار قادر هستیم چنین کنیم؛ پس ای علما و خطبای منابر از خدا بترسید و با نام و عکستان حاضر شوید نه با نام مستعار.
ای انصار پیشگام برگزیده در عصر گفتگو قبل از ظهور؛ شما را چه شده؛ مهدی منتظر ناصر محمد یمانی تنها مدت کوتاهی در میان شما نبود؛ و قلب شما مانند قلب مادر موسی از خوف برای امام مهدی ناصر محمد یمانی تهی شد ؟ پس به شما اطمینان می‌دهیم و می‌گوییم ما در برابر چشم خداییم ـچشم خدا بر ماست ؛ خدا محافظ ماست- گمان شما در مورد کسی که خداوند بر او چشم دارد؛ چشمی که به خواب نمی‌رود چیست! چون امام مهدی ناصر محمد یمانی؛ عبد و خلیفه خداست. به خداوند واحد قهار قسم می‌خورم که خداوند با برانگیختن عبدش ناصر محمد؛ نور خود را کامل می‌کند ولو مجرمان از ظهور آن خرسند نباشند؛ پس شاهد باشید.
وسلامٌ على المرسلين والحمد لله ربّ العالمين.
أخوكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.

اقتباس المشاركة 246871 من موضوع الإمام المهديّ يذكّر بإعلان التحدي لمن ينكر أنه المهديّ ناصر محمد اليماني ..


[ لمتابعة رابط المشاركة الأصليّة للبيـان ]
https://nasser-alyamani.org./showthread.php?p=246861

الإمام ناصر محمد اليماني
09 – ربيع الثاني - 1438 هـ
07 – 01 – 2017 مـ
03:54 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
_______________


الإمام المهديّ يذكّر بإعلان التحدي لمن ينكر أنه المهديّ ناصر محمد اليماني ..

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة الأنبياء والمرسلين من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وجميع المؤمنين في كلّ زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد..

السلام عليكم معشر الأنصار السابقين الأخيار، وسلام الله على فضيلة الشيخ أيمن عطاء الذي لطالما جادلنا فأكثر جدالنا، وسلام الله على كافة المسلمين والباحثين عن الحقّ في العالمين.
وَيَا حبيبي في الله فضيلة الشيخ أيمن عطاء المحترم، وأراك من القرآنيين من الذين يريدون أن يكون الإمام المهديّ ناصر محمد قرآنيّاً برغم أنهم غير موقنين ببعث الإمام المهديّ ناصر محمد، ولكن لو يبعث الله عبده المهديّ ناصر محمد اليماني متّبعاً لأهواء القرآنيين كافراً بسنّة محمدٍ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلم فهنا حتماً يعجبهم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني فيتّبعونه. فمن ثمّ يقيم عليهم الحجّة الكبرى الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول:

يا معشر القرآنيين، لقد انتهى عصر حوار علماء المسلمين من خطباء المنابر وهو يحاور بالاسم المستعار، وأنزلنا شرطاً للحوار لمن أراد حوار المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني من علماء المنابر في بيوت الله الواحد القهّار أن لا يحاورنا باسمٍ مستعارٍ كونه خطيب منبرٍ فلا بدّ أن يكون حوار علماء المنابر بالاسم والصورة في حوارهم مع المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني قبيل ظهوره، وكان أمر الله قدراً مقدوراً في الكتاب المسطور. وكفى حواراً بالاسم المستعار بين المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني وعلماء المنابر، وهل تدرون ما الحكمة البالغة من هذا القرار؟ وذلك كون علماء المنابر يحضر أمام منابرهم كثيرٌ من البشر وحين نقيم الحجّة على العالِم الفلاني فنلجمه بسلطان العلم إلجاماً فإذا لم يهتدِ هو فحتماً سوف نهدي كثيراً ممن يحضرون محاضراته وخطبه في كلّ جمعةٍ، فحتماً حين نقيم على دُعاتهم الحجّة بالحقّ فلسوف يهتدون إذا لم يهتدِ ذلك العالِم الذي يحاورنا بالاسم والصورة كونه سوف يضغط عليه أتباعه فيقولون له: "إما أن تقرع الحجّة بالحجّة فتقيم الحجّة على المدعو ناصر محمد اليماني فتلجمه بسلطان العلم أو تتبع الداعي إلى الصراطٍ المستقيمٍ، ما لم فسوف نتّبعه نحن أصحاب القرية الفلانيّة أو المدينة الفلانيّة أو الحارة الفلانيّة كونه تبيّن لنا أنه أقام على خطيب مسجدنا الحجّة بسلطان العلم الملجم من محكم القرآن العظيم والسّنة النبويّة الحقّ. فماذا نريد بعد تبيان كتاب الله وسنّة رسوله الحقّ! فهل بعد الحقّ إلا الضلال؟".

وَيَا أحبتي في الله الأنصار السابقين الأخيار، فتلك هي الحكمة من اتّخاذ القرار بعدم الحوار مع الاسم المستعار مع الذين يدّعون أنهم من علماء الأمّة ويريدون أن يقرعوا الحجّة بالحجّة للذود عن حياض الدين للدفاع بسلطان العلم من إضلال المسلمين عن الصراط المستقيم.

ومن لم يدّعِ أنه من علماء المسلمين ولم يأتِنا ليقرع الحجّة بالحجّة بل باحثاً عن الحقّ يريد اتّباعه ولا غير الحقّ يريد سبيلاً ويقول: "يا ناصر محمد اليماني، فهل ترى أنّ ليس لنا نحن الآخرون الحقّ في الحوار مع المهديّ المنتظَر الذي تدّعي شخصيته؟". فمن ثمّ يردّ عليه الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: يا أحبتي في الله، لقد مضى اثنا عشر عاماً قُبيل الظهور والمهديّ المنتظَر ناصر محمد صابرٌ على حوار الاسم المستعار لمجهولي الهويّة وذلك حتى لا تكون لأحدٍ منكم الحجّة كونها صارت آلاف البيانات بسبب الحوار مع الاسم المستعار، وتبيّن لنا بأنّنا حاورنا كثيراً من علماء المسلمين وأقمنا عليهم الحجّة بالحقّ ثم سكتوا عن الفتوى في شأن الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني خشيةً منهم أن يكون هو المهديّ المنتظَر ناصر محمد، فلا هم أنكروا ولا هم أقرّوا، ولذلك قررنا أن نخرجهم من أوكارهم ليدافعوا عن حياض دين الإسلام الحنيف فيأتي جاداً بالحوار مع ناصر محمد اليماني بالاسم والصورة وليس بالاسم المستعار وهو محسوبٌ من خطباء المنابر في الديار الفلانيّة. فلا تردّونا في كلّ مرةٍ إلى مربع الصفر في الحوار، فقد صبرنا عليكم كثيراً؛ سنين عدداً، وآن الأوان أن تكونوا جادين في الحوار فتواجهوا ناصر محمد اليماني بكلّ ما أوتيتم من سلطان العلم للذود عن حياض الدين وعدم إضلال المسلمين، كون الأنصار كلّ يومٍ في تزايدٍ من مختلف الأقطار شئتم أم أبيتم، وذلك بسبب صمتكم المخزي بين يدي بعث الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.

وَيَا معشر العلماء القرآنيين، إنّني أنا المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني أقول: إني أشهد الله الواحد القهار وكافة الأنصار السابقين الأخيار أنّني لإثبات بعث المهديّ المنتظَر من محكم الذكر لقادرٌ بإذن الله الواحد القهار، وبرغم أنّ المهديّ المنتظَر ناصر محمد يدعو علماء المسلمين والنصارى واليهود إلى الاحتكام إلى القرآن العظيم ولكن ليس معنى هذا أنّي قرآنيٌّ لا أتّبع إلا القرآن وحده؛ بل متّبعٌ للتوراة والإنجيل والقرآن العظيم المهيمن عليهم ومتّبعٌ لسنّة البيان الحقّ لمحمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلّم تسليماً. فإن تريدوا أن يكون ناصر محمد متبعاً لأهوائكم كافراً بسنّة محمدٍ رسول الله الحقّ فهيهات هيهات! وربّ الأرض والسماوات إننّي سوف أدافع عن سنّة البيان فأجاهد الناس بالقرآن العظيم جهاداً كبيراً فأقرع الحجّة بالحجّة الحقّ فإذا هو دامغٌ، وقل جاء الحقّ وزهق الباطل إنّ الباطل كان زهوقاً. فمن ذا الذي يدّعي أنه من علماء منابر القرآنيين أو منابر الشيعة الاثني عشر فليتقدم لحوار المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني بالاسم والصورة، فنحن لها بإذن الله بسلطان العلم الملجم نستنبطه من محكم القرآن العظيم حصريّاً، فكونوا على صدق هذا الوعد من الشاهدين، وهي حجّة استنباط سلطان العلم الملجم من محكم القرآن العظيم في كافة مسائل الدين، ولا نقولها إلا ونحن لها بإذن الله الواحد القهّار، فاتقوا الله يا معشر العلماء وخطباء المنابر وتقدّموا للحوار بالاسم والصورة وليس بالاسم المستعار.

وَيَا معشر الأنصار السابقين الأخيار في عصر الحوار من قبيل الظهور، ما خطبكم لا يغيب عنكم المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني قليلاً إلا وأصبحت أفئدتكم كمثل فؤاد أم موسى فارغاً خوفاً على الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني؟ فمن ثم نطمئنكم ونقول نحن بأعين الله فما ظنّكم بمن جعله الله بأعينه التي لا تنام! ذلك كوني الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني عبد الله وخليفته. وأقسم به الله الواحد القهار ليتمّ ببعث عبده ناصر محمد نوره ولو كره المجرمون ظهوره فكونوا على ذلك من الشاهدين، وسلامٌ على المرسلين والحمد لله ربّ العالمين.

أخوكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
__________________


اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..