ئیمام ناصر محمد یەمانی
25 - 11 - 1430 کۆچی
13 - 11 - 2009 زایینی
02:52 بەیانی
[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://nasser-alyamani.org./showthread.php?p=5570
ــــــــــــــــــــــــ


سوننەت بریتی یە لە بەیان بۆ ھەندێک لە ئایەتەکانی کتێب و بەکردەیی بۆ خەڵکی دەگوازرێتەوەو دەمێنێتەوە..

دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان..
برای بەڕێزم خۆشەویستی دڵم باوکی محمد کەعبی بارک اللە فیک وە تۆو ھەموو پشتیوانە چاکەکارە پێشکەوتووەکانیش جێگیرو ڕاوەستاو بکات لەسەر ڕێگای ڕاست و دروست، وە سەبارەت بەم فەرموودە حەقەیە: [إني تارك فيكم ما أن تمسكتم به لا تضلوا بعدي أبداً كتاب الله وسُنتي].
واتە [من دوو شتم بۆ بەجێ ھێشتوون کە ئەگەر دەستیان پێوەبگرن ئەوا ھەرگیز لەدوای مندا گومڕا نابن ئەوانیش کتێبی اللە و سوننەتەکەمە].

ئاگاداربە سوننەت بریتی یە لە بەیان بۆ ھەندێک لە ئایەتەکانی کتێب و بەکردەیی بۆ خەڵکی دەگوازرێتەوەو دەمێنێتەوە لەبەرئەوەی بەیانەکەی کردەیی (عەمەلی) یە بۆ خەڵکی ھەموویان، جا سوێند بە اللە ئەگەر ئەوان پابەند بوبان بە فەرمانەکەی محمد پێغەمبەری اللە- دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی - بەنەنوسینەوەی فەرموودەکان ئەوا شەیتانە بەشەرەکان ھیچ نەیاندەتوانی گومڕایان بکەن لەبەرئەوەی سوننەت دواتر بەکردەیی خەڵکی دەیگوازنەوە جا ناسراو دەبێت لەلای موسڵمانان بەوەی چۆن نوێژ دەکەن، وە چۆن زەکات دەدەن، وەچۆن بەڕۆژوو دەبن، وە چۆن حەج دەکەن، جا ئەوە بە کردەیی دەیگوازنەوە بە جێبەجێکردنی لە نەوەیەکەوە بۆ نەوەیەکی تر، بەڵام لەوکاتەی ئەوان پێچەوانەی فەرمانەکەی پێغەمبەری اللە یان کرد - دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی -جا فەرمودەکانیان نووسیەوە لەدوای وەفاتی پێغەمبەر - دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی - بەچەند ساڵێكی زۆر جا لەپاش ئەوە هەل ھاتە پێش بۆ دوژمنانی اللە لەوەی بەپیلانێکی زۆر ووردو شاراوە دەستکاری فەرموودەکان بکەن و ھەڵیببەستن تاکو ڕێگری لە خەڵکی بکەن لە بەدواکەوتنی ڕێگای ڕاست بە چەند فەرموودەیەک کە پێغەمبەری اللە نەیوتوون- دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی - تاکو دەریان بهێنن لە سوننەتی کردەیی بۆ سوننەتی خوێندراوە جا زانایانی ئوممەت بەدوای سوننەتی دەستکاریکراوو شێوێندراو کەوتن لەکاتێکیشدا نازانن جا گومڕاو سەرلێشێواو بوون و خەڵکیشیان گومڕاکرد مەگەر تەنھا ئەوەی اللە ڕەحمی پێکردبێت.

وە سەبارەت بە ڕێگریکردنی محمد پێغەمبەری اللە - دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی - لەنووسینەوەی فەرموودەکانی سوننەت ھۆکارەکەی ئەوەیە لەبەرئەوەی اللە فێری کردو پێی ڕاگەیاند کە دەستەیەک ھەن لەڕواڵەتدا باوەڕدارن و باوەڕەکەیان ئاشکرا دەکەن و بێباوەڕیەکەشیان دەشارنەوەو فێڵبازن جا بەپیلانێکی زۆر ووردو نھێنیەوە دەستکاری فەرموودەکان دەکەن و ھەڵیدەبەستن بە پێغەمبەر کە پێغەمبەر نەیوتوون دروودو سڵاو لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی بەم شێوەیە دەیانەوێت موسڵمانان گومڕاو سەرلێشێواو بکەن بە گومڕاکردن و سەرلێشێواویەکی دوور لەڕێی فەرموودەکانی سوننەتی نەبەویەوە. اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی: {وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ ۖ وَاللَّـهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ} صدق الله العظيم [النساء:81].

ھەر لەبەرئەمەش محمد پێغەمبەری اللە - دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی - دەیویست موسڵمانان دووربخاتەوە لە فیتنەی شەیتانە بەشەرەکان ئەوانەی لەڕواڵەتدا باوەڕدارن و باوەڕەکەیان ئاشکرا دەکەن و بێباوەڕیەکەشیان دەشارنەوەو فێڵبازن وەھەر لەبەرئەمەش فەرمانی بە موسڵمانان کردووە بە نەنووسینەوەی فەرموودەکان وە بەمەش گەرەنتی ئەوە دەکرێت کە شەیتانە بەشەرەکان ھەرگیزاو ھەرگیز نەتوانن توشی فیتنەیان بکەن لەڕێی فەرموودە ھەڵبەستراوەکانەوە لەسوننەتی نەبەوی جا سوننەت دەبێتە جێبەجێکردنێکی كردەیی (عەمەلی) کە موسڵمانان دەیگوازنەوە لە نەوەیەکەوە بۆ نەوەیەک وە قورئانیش پارێزراوە لە تەحریف و دەستکاریکردن و شێواندن، بەڵام پێچەوانەو سەرپێچی فەرمانەکەی اللە و پێغەمبەرەکەیان کردو فەرموودەکانیان نووسیەوە پاشانیش هەل ھاتە پێشەوەو ئاسان بوو بۆ شەیتانە بەشەرەکان بە دانانی ئەم فەرموودانەی کە پێشتر بەپیلانێکی زۆر ووردو شاراوەو نھێنیەوە دەستکاریان کردبوون و ھەڵیان بەستابوون، پاشان موسڵمانانیان ھەڵگەڕاندنەوە لەدوای باوەڕھێنانەکەیان بۆ بێباوەڕی.

وەھا ئەوە ئێوە دەبینن بەوەی ناصر محمد یەمانی چەندە بانگتان دەکات بەشەوو ڕۆژ لەڕێی ئەم ئامێری ھەواڵەوەو دەڵێت: ئەی گەلی بەشەر شوێنی زیکر (قورئان) ی پارێزراو لەتەحریف و دەستکاری بکەون؛ کە پەیامی اللە یە بۆ سەرجەم خەڵکی، جا لەگەڵ ئەوەشدا یەکەم کەس کە ڕێگری لەمەھدی چاوەڕوانکراو دەکات بریتی بوون لەموسڵمانان و وتیان: "بەڵکو تۆ درۆزنێکی خراپەکاری و مەھدی چاوەڕوانکراو نیت جا چۆن فەرمانمان پێدەکەی بەوەی شوێنی زیکری (قورئان) بکەوین و واز لەسوننەتی محمد پێغەمبەری اللە بھێنین دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی؟". پاشان مەھدی چاوەڕوانکراو وەڵامی دانەوەو وتی: پەنا دەگرم بە اللە بەوەی لە نەزانان بم؛ بەڵکو منی مەھدی چاوەڕوانکراو دەستم گرتووە بە کتێبەکەی اللە و سوننەتی حەق، بەڵکو تەنھا کوفر دەکەم بەوەی دژو پێچەوانەو مخالفی مەحکەمی قورئانە لەسوننەتی نەبەویدا ئەمەش بەگوێرەی فەتواکەی اللە لە مەحکەمی کتێبەکەی بەوەی دەفەرموێت ئەوەی دژو مخالف و پێچەوانەی مەحکەمی قورئان بێت لەفەرموودەکانی سوننەتدا ئەوا بەدڵنیاییەوە ئەم فەرمودەیە لەلایەن جگە لە اللە وەیە بەو مانایەی لەلایەن شەیتانی نەفرەت لێکراوەوەیە، ئەوەش لەبەرئەوەی قورئان و سوننەتی بەیان ھەردووکیان ھەمووی لەلایەن اللە ی ڕەحمانەوەیە جا ناکرێت و نابێت و نەبووە بۆ سوننەتی بەیان مخالف و دژو پێچەوانەی مەحکەمی قورئان بێت جا ئاگاداربن لەقورئاندا جیاکەرەوە ھەیە لەنێوان حەق و بەتاڵ بەڵام زانایانی ئوممەت تاکو ئەم کاتژمێرەش لەدەرچوونی ئەم وەڵامەم ھێشتا ھەر پشتھەڵکەرن لە بانگەوازەکەی مەھدی چاوەڕوانکراو بۆ لای حوکم کردن بە کتێبەکەی اللە، وە ئایا دەشزانن لەبەرچی یە؟ ئەمە لەبەرئەوەی ئەوان دەزانن من دواتر پێچەوانەیان دەکەم لە زۆرێک لەوانەی ئەوان لەسەرین ھەر لەبەرئەوەش بانگەوازەکەی مەھدی چاوەڕوانکراو سەرسامی نەکردوون بۆ بەدواکەوتنی زیکری کتێب و حوکم کردن بۆ لای! ئایا نازانن بەوەی من ڕاسپێردراوم بە بەیانی قورئان ھەروەکو چۆن محمد پێغەمبەری اللە بۆ خەڵکی ڕوونیدەکردەوە - دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی - جا موسڵمانان دەگەڕێنمەوە بۆ سەر پێڕەوی نبوەتی یەکەم ھەروەکو چۆن موسڵمانان لەسەری بوون لەسەردەمی محمد پێغەمبەری اللە دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی؟ بێگومان ڕاستیش دەکەین.

وە منی مەھدی چاوەڕوانکراو بڕوام بە قورئان و سوننەتی بەیانیش ھەیە وە بەڵگەشتان بۆ دەھێنم لە سوننەتی بەیان لە خودی قورئان، جا ئاگاداربن سوێند بەو اللە یەی کەوا ھیچ پەرستراوێک نیە جگە لەئەو نەبێت ئەگەر بێتو زانایانی ئوممەت وەڵامی بانگەوازی حوکم کردن بۆ لای کتێبەکەی اللە بدەنەوە ئەوا بەحەق توشی سەرسامیەکی سەرسورھێنەر دەبنەوە بەجۆرێک ھەروەکو بڵێی ئەمڕۆ قورئانیان بەسەردا دابەزیبێت لەبەرئەوەی تێیدەگەن و دەیزانن و عەقڵیان دەخاتە کار بەڵام زۆربەی خەڵکی سوپاس گوزارنین.

جا ئەی ئوممەتی مەھدی چاوەڕوانکراو لەسەردەمەکەی و قەدەرە دیاریکراوەکەی لە دێڕە نوسراوەکانی کتێبەکەی اللە بەڕاستی اللە منەتی بەسەر ئێوەدا کردووە بەوەی مەھدی چاوەڕوانکراوی لە نەوەی ئەم ئوممەتەدا ڕەوانەکردووە جا ئایا نابن بە کەسانێکی سوپاسگوزار؟

وەئەی ئوممەتی ئیسلام چۆن بەدڵنیاییەوە مەھدی چاوەڕوانکراو فەتواتان بۆ دەدات بەوەی ڕەوانیە بۆ ئێوە فەتوا بدەن بە ئیجتیھادەوە بەبێ زانست پاشانیش ئەو خۆی بێت درۆو بوختان ھەڵببەستێت لەسەر اللە و بڵێت مەھدی چاوەڕواکراوە ئەگەر بێتو ئەو بەڕاستی مەھدی چاوەڕوانکراو نەبێت ئەگەر بینیتان بەدڵنیاییەوە اللە پشتگیری کردووە بە دەسەڵاتی زانست؟ جا چۆن نورو تاریکاییەکان کۆدەبنەوە ئەی قەوم ئایا تێناگەن؟

جا ئاگاداربن سوێند بە اللە بەڕاستی ئینتەرنێت نیعمەتێکی گەورەیە لەلایەن اللە وە، جا بانگەوازە نوسراوەکەی مەھدی چاوەڕوانکراوو بەڵگە نوسراوەکەی کەوا شەو ڕۆژ دەتواندرێت بخوێندرێتەوە چاکترە لەوەی بەیانێک بخوێنمەوە جا ئەوەی گوێی لێدەگرێت گوێی لێدەبێت و ئەوەشی فەرامۆشی دەکات دەڕوات؛ بەڵکو بەیانی پارێزراو شەوو ڕۆژ دەخوێندرێتەوە لەھەموو ناوچەو شوێنەکانەوە، وە ھەرچەندە بەھەزاران بەشەریش ئاگاداربوون بەسەریدا ھێشتاش ھەر بەسەر بەیانەکانی حەق بۆ زیکری کتێبەکەی اللە دەبینن و دەیخوێننەوە لە ماڵپەڕەکەی مەھدی چاوەڕوانکراو جا ھەندێکیان بەهەندێک ڕادەگەیەنن بەڵام بەداخەوە ھێشتا ھەر دڵنیانەبوون بەوەی ناصر محمد یەمانی بەڕاستی بریتی یە لەمەھدی چاوەڕوانکراو! بەو مانایەی ئەوان بەڕاستیان دانەناوەو بەدرۆشیان نەزانیوە جا ھێشتا زۆرێکیان ھەر لە دوودڵی و گوماندان بەوەی ئایا دەبێت ئەوە بەڕاستی مەھدی چاوەڕوانکراو بێت یان درۆزنێکی خراپەکارە؟ بەڵام مەھدی چاوەڕوانکراو دواتر لە ناخ و قوڵایی خۆتانەوە بە قسەیەکی بەپێزو ڕەوانەوە پێتان دەڵێت: ئەی خۆشەویستەکانم لەبەر خۆشەویستی اللە ئەی ھەموو موسڵمانان لە نێرو مێ، سوێند بە اللە من خۆشمدەوێن لەبەر اللە وە زەلیلم لەسەرتان جا لە ڕەقی و توندیەکەم مەترسن لە ھەندێک بەیانەکاندا بەڵکو من دەمەوێت لەتاریکاییەکان بتانبەم بەرەو نورو ڕۆشنایی، وە ھەرچی قسە بەپێزو ڕەوانەکەیە ئەوا بریتی یە لەوەی خۆتان تەنھا بکەن لەگەڵ پەروەردگارە تاک و بێ شەریکەکەتان لەخەڵوەتێکدا جا موناجات لەگەڵ اللە بکەن لەشوێنێک کەوا کەس گوێی لەموناجاتەکانتان نەبێت جگە لە اللە پاشان بە ملکەچی و دڵسۆزیەوە بپاڕێنەوەو بکڕوزێنەوە لەلای اللە جا بڵێن:

(ئەی اللە بەڕاستی تۆ حەقی بەڵێنەکەشت حەقە جا بمان نوسە لەگەڵ شاھێدەکان، ئەی اللە بەڕاستی تۆ دەزانی و بەندەکانت نازانن وە ئێمە ھیچ زانستێکمان نیە تەنھا ئەوە نەبێت کە تۆ فێرت کردووین بەڕاستی تۆ باڵادەست و داناو کاربەجێی، ئەی اللە ئەگەر دەزانی مەھدی چاوەڕوانکراو بەڕاستی بریتی یە لە ناصر محمد یەمانی ئەوا مەیکە بەھۆی حەسرەتی پەشیمانی لەسەر بەندەکەت، جا دواتر پەشیمان ببمەوە لەسەر ئەوەی نەبووم بە یەکێک لە شوێنکەوتووە پشتیوانە پێشکەوتووەکانی، جا ئەی اللە بینام بکە بە بەیانەکەی بۆ کتێب ھەتا ئەوکاتەی دەزانم ئەو بەحەق و ڕاست قسە دەکات وە ڕێنمایی دەکات بۆ ڕێگای ڕاست، ئەی اللە ئەگەر ئەو ڕێنمایی دەکات بۆ حەق و حەق لەگەڵ ئەودایە ئەوا ئەی اللە دڵم ھیدایەت بدە بۆ بەدواکەوتنی حەق بەحەقی گوفتاری حەقی هیچ پەرستراوێک نیە جگە لە اللە نەبێت و محمدیش پێغەمبەری اللە یە دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی).

پاشان پاڕانەوەو کڕوزانەوەکە بەردەوام بێت ھەتا ئەوکاتەی دڵەکەی ملکەچ دەبێت و دەترسێت وە چاوەکانی فرمێسکی لێ دەبارێت جا لەناخ و دەروونیدا ھەست بەخۆشەویستیەکی گەورە دەکات بۆ ناصر محمد یەمانی، ئەمەش نیشانەی تەقوای ئیمام ناصر محمد یەمانیە بەوەی ئەو بانگ دەکات بۆ حەق وە ڕێنمایی دەکات بۆ ڕێگای ڕاست. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَـٰنُ وُدًّا ﴿٩٦﴾ فَإِنَّمَا يَسَّرْنَاهُ بِلِسَانِكَ لِتُبَشِّرَ بِهِ الْمُتَّقِينَ وَتُنذِرَ بِهِ قَوْمًا لُّدًّا ﴿٩٧﴾} صدق الله العظيم [مريم].

وە بەڕاستی بینیم برایەکەم عبد الله ئیبن عەبدولعەزیز ئامۆژگاریتان دەکات دەربارەی ئیرەیی و حەسودی، جا ئەم پیاوە ڕاستی کرد جا بەڕاستی ھەندێک لەوانەی کە بەدوای حەق و ڕاستیدا دەگەڕێن لە مەھدی چاوەڕوانکراو ناگەڕێن تەنھا بۆ ئەوە نەبێت لەبەرئەوەی گومان دەبات لەوانەیە ئەوکەسە بریتی بێت لە مەھدی چاوەڕوانکراو ھەتا ئەوکاتەی حەق دەدۆزێتەوە جا ئەوکات شەیتان بەئیرەیی و حەسودی توشی خەتەرەی دەکات لەناخ و دەروونیدا جا نایەوێت بۆی ڕوون ببێتەوە بەوەی ناصر محمد یەمانی بریتی یە لەمەھدی چاوەڕوانکراو وە ئاواتی ئەوە دەکات ناصر محمد یەمانی مەھدی چاوەڕوانکراو نەبێت تاکو ھیواو ئاواتەکەی لەلای ھەر بەردەوام بێت بەوەی ئەو مەھدی چاوەڕوانکراوە، وە پاک و بێگەردی بۆ اللە جا ئایا پۆست و پلەوپایەکەی مەھدی چاوەڕوانکراو دەپەرستن یان اللە دەپەرستن ئەی ئەو گەلەی بەدوای حەق و ڕاستیدا دەگەڕێن! خۆزیا منیش سەربازێکی وون دەبووم لەڕێگای پەروەردگارەکەم جا من کاروباری پۆست و پلەو پایەی مەھدی چاوەڕوانکراوم لەلا گرنگ نیە، وە ئەی قەوم ئایا چیتان لە ڕازاوەیی و ماڵ و موڵک دەوێت؟ جا سوێند بە اللە ئەگەر دەتانزانی چێژ لە خۆشەویستیەکەی اللە و پێشبڕکێکردن لەسەر نزیکبوونەوەو خۆشەویستنەکەی چەندە ئەوا مەلەکوتی دنیاو دواییشتان تێھەڵدەدایە دوای خۆتانەوە وەھەرگیزیش ڕازی نەدەبوون بەجگە لە خۆشەویستیەکەی اللە و نزیکیەکەی و نیعمەتی ڕازبوونی نەفسەکەی بەبێ گۆڕینەوە بەشتێکی تر بۆ ھەمیشە.

وەئەی گەلی موسڵمانان ئایا دەتانەوێت اللە خۆشتانی بوێت؟ جا ببن بەکەسانێکی چاک و پاک کەوا دەبورن لەوانەی ستەمتان لێدەکەن وە بدەن بەوانەی پێتان دەدەن، وە بشدەن بەوانەی بێبەشتان دەکەن، وە ببن بەوانەی بەچاکەکاری و شێوازی جوان پاڵ بەهەڵەو خراپەکاریەوه دەنێن جا ئەو کاتە بەڕاستی گەورە دەبن لەڕوانگەی بەشەرەوە، پاشان اللە ی دروستکاری گەورەش شاھێدیتان بۆ دەدات بەوەی ئێوە لەسەر ڕەوشتێکی گەورەن، وە ئەمەش بریتی یە لە ڕەوشتی نێردراوو پێغەمبەرو بەندە نزیکەکان لە بەندەکانی اللە ئەوانە بریتین لەبەندەکانی اللە ی ڕەحمان ئەوانەی خۆیان بەگەورەنازانن و بەلەسەرخۆیی بەسەر زەویدا دەڕۆن وە ئەگەر نەزانەکان ئەوانیان دواند پێیان دەڵێن سەلامتان لێبێت و لێیان دەبوورن.

جا با ژیانتان لەپێناوی اللە بێت، جا ئاگاداربن سوێند بە اللە ئەوانەی ناژین لەپێناوی اللە ئەوا اللە یان نەناسیوە وە قەدرو ڕێزیشیان نەگرتووە بەو شێوەیەی حەق و ڕەوایە قەدرو ڕێزی بگیرێت، جا چیتان دەوێت لەم ژیانەو کەل و پەل و خۆشیەکانی؟ جا شوێنم بکەون ئەوکات چێژ وەردەگرن لەو نیعمەتەی کەوا گەورەترە لە نیعمەتی مەلەکوتەکەی دنیا وە گەورەترە لە مەلەکوتی ئەو بەھەشتەش کەوا پانتایی و فراوانیەکەی هێندەی پانتایی و فراوانی ئاسمانەکان و زەوی دەبێت اللە ش لەسەر ئەوەی دەیڵێم شاھێدو وەکیلە ئەگەر بێتو اللە خۆشتانی بوێت وە ھەرگیزیش اللە خۆشتانی ناوێت ھەتا ئەو کاتەی شوێنی بانگەوازی حەقی لای پەروەردگارەکەتان دەکەون جا اللە دەپەرستن بەو شێوەیەی ڕەوایە بپەرسترێت جا واز لە بەگەورەگرتنی بەندەکانی دەھێنن و دڵتان ڕوودەکاتە ئەوەی پێشبڕکێ بکەن لەگەڵ مەھدی چاوەڕوانکراوو سەرجەم نێردراوو پێغەمبەرەکان لەسەر خۆشەویستی اللە و نزیکبوونەوە لێی بە پەلەکردن لەکردنی کاروکردەوە چاکەکان جا ئەوکاتیش دەبن بەکەسانی دڵسۆز بۆ اللە و لە اللە ترس، جا چەندە جوانە ئەم حەسودی و ئیرەییە لە پەلەکردن بۆ کردنی کاروکردەوەی چاکە جا حەسودەکە ھەست بە حەسودی و ئیرەییەکی جوان دەکات لەوکاتەی کەوا ئەو برایەی دەبینێت ماڵی ھەیەو پەلەدەکات بەکردنی کاروکردەوە چاکەکان بۆ نزیکبوونەوە لە پەروەردگارەکەی پاشان ئەویش دەستدەکات بەگریان و دەڵێت:

(ئەی پەروەردگار بەڕاستی تۆ دەزانی من حەسودی و ئیرەیی نابەم بەخەڵکی لەسەر دنیا بەڵام من حەسودی و ئیرەیی دەبەم بەخەڵکی دەربارەی تۆ لەسەر نزیکبوونەوە لەتۆ بەماڵە حەڵاڵەکانیان، ئەی اللە جا دەرگاکانی ڕێزو چاکەو ڕەحمەتەکەت بەسەرماندا بکەوە وەجێگیرو ڕاوەستاویشم بکە لەسەر پێشبڕکێکردن بۆ خۆشەویستی و نزیکیەکەت جا تۆ پەروەردگاری منی و منیش بەندەی تۆم خۆشەویستی و نزیکیەکەت دەپەرستم ھەتا ئەوکاتەی ڕازی دەبیت، گەورەترین نیعمەتیش لە ڕازیبوون و خۆشەویستی و نزیکبونەوەکەتدایە جا تۆ چەندە جوانی ئەی پەرستراوەکەم سیفاتەکانیشت چەندە جوانن ئەی لەهەموو میهرەبان و بەبەزەییەکان میهرەبانترو بەبەزەییتر).

وەئەی خەڵکینە: لەپەروەردگارەکەتان بترسن و وازبێنن لە بەگەورەگرتنی بەندەکانی بەھەموویانەوە ھەر لەم ھەشت فریشتانەی کەوا عەرشیان ھەڵگرتووە ھەتا مێشوولەیەک جا ھەموویان ھەر بەندەی اللە ن ئەوەی لەسەر پێ دەڕوات یان دەفڕێت جا ئەوانە ھەموویان بەندەی اللە ن وەکو ئێوە. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {وَمَا مِن دَابَّةٍ فِي الْأَرْضِ وَلَا طَائِرٍ يَطِيرُ بِجَنَاحَيْهِ إِلَّا أُمَمٌ أَمْثَالُكُم ۚ مَّا فَرَّطْنَا فِي الْكِتَابِ مِن شَيْءٍ ۚ ثُمَّ إِلَىٰ رَبِّهِمْ يُحْشَرُونَ ﴿٣٨﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].

بەڵکو پێغەمبەرو نێردراوەکانیش وەکو ئێوە چەند بەندەیەک بوون و تۆزقاڵێکیش لەسەرووی ئێوەوە نین دەربارەی حەق لەزاتی اللە؛ بەڵکو ئەو پەروەردگاری ھەمووتانە، بەڵام کێشەی بەشەر ئەوەیە کاتێک دەبینن اللە ڕێز لەبەشەرێک دەنێت جا لەجیاتی ئەوەی بێت پێێشبرکێی لەگەڵدا بکەن تاکو ئەوانیش ئەم ڕێزە بەدەست بھێنن لەلایەن پەروەردگارەکەیانەوە وەکو ئەوان ئەوا دێن ڕێگای خواروخێچ دەگرنە بەر جا پشت بەم بەندەیە دەبەستن کە اللە ڕێزی لێگرتووە جا خۆیان بەگۆڕەکەنیاندا هەڵدەسون و تەوەسول دەکەن پێی و لێی دەپاڕێنەوە بۆ نزیکبوونەوە لەپەروەردگارکەیان تاکو شەفاعەتیان بۆ بکەن لەلای جا گومڕاو سەرلێشێواو بوون لە ڕێگای ڕاست و دروست.

وە ئەی خەڵکینە بەڕاستی منی مەھدی چاوەڕوانکراو ئەوەتان پێناڵێم پەروەردگارەکەم بەتەنھا بۆ منە بەتایبەت نەخێر جا پێویستە لەسەرم و ھەردەبێت پێشبڕکێم لەگەڵدا بکەن لەسەر خۆشەوستی اللە و نزیکبوونەوە لێی، جا ئاگادار بن ئەگەر بێتو بەمە فەتواتان بۆ بدەم ئەوا ھیچ کەسێک ناتوانێت لەلایەن اللە وە ھیچ سودێکم پێبگەیەنێت لەئاسمانەکان زەوی جا ئەوکاتیش لەسزادراوان دەبم پەناش دەگرم بە اللە بەوەی قسەیەک بکەم و بۆشم ڕەوا نەبێت ئەم قسەیە بکەم؛ بەڵکو ئەو اللە یە بپەرستن کە پەروەردگاری من پەروەردگاری ئێوەشە، وە اللە ش دەکەم بەشاھێدو ئەویش لەسەر ئێوەش من دەکات بەشاھێد ھەتا لەناوتاندا بمێنم جا شاھێدبن لەسەر بانگەوازەکەی من بەحەق، منیش وەکو ئێوە بەشەرێکم ئەوەی بۆ من ھەیە دەربارەی اللە بۆ ئێوەش ھەیە وە فەرمان و کاروبارەکەی ئیمام مەھدیش وەکو فەرمان و کاروبارەکەی پێغەمبەران و نێردراوەکانە وە نە پێغەمبەریشەو نە نێردراویش بەڵام اللە ڕێزی لێگرتووە بە ڕێزلێگرتن جا ھەندێک لەپێغەمبەرەکانی کردووە بە وەزیرەکەی ئەو ئەمەش بەدڵنیاییەوە کاروبارو ڕێزلێگرتنێکی گەورەیە ئەمەش ھیچم بۆ زیاد ناکات تەنھا زەلیلی نەبێت لەبەردەستی للە، وە بانگەوازیشتان دەکەم بۆ پەرستنی اللە وەکو ئەوەی ڕەوایەو دەبێت بپەرسترێت جا پەلەبکەن و وەرن لە دوای مەھدی چاوەڕوانکراو بەئاڕاستەی اللە، جا با لەدواوە کەسێکتان ھەوڵ بدات کراسەکەی مەھدی چاوەڕوانکراو لەپشتەوە ڕابکێشێت تاکو پێشی بکەوێتەوە بۆ لای اللە ئەگەر دەتوانێت بە پەلەکردن و پێشبڕکێکردن بە کاروکردەوە چاکەکان وە بە پەرستن و بەندایەتیکردن لەسەر خۆشەویستی اللە و نزیکیەکەی جا اللە بپەرستێت بەتەنھا بێ ئەوەی ھیچ شەریک و ھاوبەشێکی بۆ دابنێت جا مەھدی چاوەڕوانکراو بەگەورە نەگرێت تا بێت ڕێزدارتری بکات و ھەڵیبکێشێت بەسەر اللە.

لەوەیە یەکێکتان بیەوێت بمپچڕێنێت و بڵێت: "چۆن مەھدی چاوەڕوانکراو ڕێزدارتر بکەین و ھەڵی بکێشین بەسەر اللە! پەنا دەگرین بە اللە لەکردنی ئەم شتە" جا لەپاش ئەوە بەحەق وەڵامتان دەدەمەوەو دەڵێم: ئەوکاتە مەھدی چاوەڕوانکراو ڕێزدارتر دەکەن کاتێک وایدادەنێن ئەو خۆشەویسترو نزیکترە لەلای اللە لەئێوە جا بەڕاستی ئەوکاتە ئێوە مەھدی چاوەڕوانکراوتان ڕێزدارتر کردووەو ھەڵتان کێشاوە بەسەر اللە! پاشانیش مەھدی چاوەڕوانکراو ھیچ سودێکتان پێناگەیەنێت لەلای اللە. جا ئەی پشتیوانە چاکەکارە پێشکەوتووەکان وەڵامی اللە بدەنەوە بۆ ژیاندنەوەی دڵەکانتان جا وەڵانی فەرمانەکەی اللە بدەنەوە لە مەحکەمی کتێبەکەی: {يَا أَيُّهَا النَّاسُ اعْبُدُوا رَبَّكُمُ الَّذِي خَلَقَكُمْ وَالَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ ﴿٢١﴾} [البقرة]،

وە {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّـهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ} صدق الله العظيم [المائدة:35].

بەڵکو نێردراوو پێغەمبەرەکانیش چەند بەندەیەک بوون وەکو ئێوە ئەوەی بۆ ئەوان ھەبوو دەربارەی اللە بۆ ئێوەش ھەیە جا پێشبڕکێیان لەگەڵدا بکەن لەسەر خۆشەویستی و نزیکیەکەی اللە، ئایا نابینن ئەوان پێشبڕکێ دەکەن لەسەر خۆشەویستی اللە و نزیکبوونەوە لێی وە ھەندێکیان چاکەو ڕێزی خۆی بەسەر ھەندێکیاندا نەداوە لەبەرئەوەی ئەوان دەزانن بۆیان ڕەوا نیە ھەندێکیان چاکەو ڕێزی خۆی بدات بەسەر ھەندێکی تر لەلای اللە؛ بەڵکو پێشبڕکێ دەکەن تاکو دەرکەوێت کامیان نزیکترە لەلای پەروەردگار، جا ئەگەر ھاتوو یەکێکیانت بەسەرخۆتدا ھەڵکێشا ئەوا بەدڵنیایەوە ئەوکاتە تۆ لە موشریک و ھاوبەشدانەرانی، جا سەیربکەن ئایا ھەندێکیان چاکەو ڕێزی خۆیان داوە بەسەر ھەندێکیاندا؟ بەڵکو ڕێزدارکردن بەدەستی اللە یە نەک بەدەستی بەشەر، بەشەر ھیچی لەسەر نیەو بۆی نیە تەنھا ئەوە نەبێت پێشبڕکێ بکەن لەسەر خۆشەویستی اللە و نزیکبوونەوە لێی تاکو دەرکەوێت کامیان نزیکترە. بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز: {تِلْكَ الرُّسُلُ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۘ مِّنْهُم مَّن كَلَّمَ اللَّـهُ ۖ وَرَفَعَ بَعْضَهُمْ دَرَجَاتٍ ۚ وَآتَيْنَا عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ الْبَيِّنَاتِ وَأَيَّدْنَاهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ ۗ وَلَوْ شَاءَ اللَّـهُ مَا اقْتَتَلَ الَّذِينَ مِن بَعْدِهِم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَلَـٰكِنِ اخْتَلَفُوا فَمِنْهُم مَّنْ آمَنَ وَمِنْهُم مَّن كَفَرَ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّـهُ مَا اقْتَتَلُوا وَلَـٰكِنَّ اللَّـهَ يَفْعَلُ مَا يُرِيدُ ﴿٢٥٣﴾} صدق الله العظيم [البقرة].

وە اللە ی پایەبەرز فەرموویەتی: {رَّبُّكُمْ أَعْلَمُ بِكُمْ ۖ إِن يَشَأْ يَرْحَمْكُمْ أَوْ إِن يَشَأْ يُعَذِّبْكُمْ ۚ وَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ وَكِيلًا ﴿٥٤﴾ وَرَبُّكَ أَعْلَمُ بِمَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۗ وَلَقَدْ فَضَّلْنَا بَعْضَ النَّبِيِّينَ عَلَىٰ بَعْضٍ ۖ وَآتَيْنَا دَاوُودَ زَبُورًا ﴿٥٥﴾ قُلِ ادْعُوا الَّذِينَ زَعَمْتُم مِّن دُونِهِ فَلَا يَمْلِكُونَ كَشْفَ الضُّرِّ عَنكُمْ وَلَا تَحْوِيلًا ﴿٥٦﴾ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَىٰ رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ ۚ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا ﴿٥٧﴾ وَإِن مِّن قَرْيَةٍ إِلَّا نَحْنُ مُهْلِكُوهَا قَبْلَ يَوْمِ الْقِيَامَةِ أَوْ مُعَذِّبُوهَا عَذَابًا شَدِيدًا ۚ كَانَ ذَٰلِكَ فِي الْكِتَابِ مَسْطُورًا ﴿٥٨﴾} صدق الله العظيم [الإسراء].

کەواتە ئەی قەوم، بەدڵنیایەوە فەرمانی پێشبڕکێ کردن لەسەر خۆشەویستنی اللە و نزیکبوونەوە لێی اللە تایبەتی نەکردووە بە نێردراوو پێغەمبەرەکان، جا شەریک و ھاوەڵ بۆ اللە دامەنێن بەڕاستی من بۆ ئێوە لە ئامۆژگاریکارانم جا شوێنی نێردراوو پێغەمبەرەکان بکەون جا پێشبڕکێ بکەن ھەمووتان ئەی بەندەکانی اللە بۆ لای اللە تاکو دەرکەوێت کامەتان خۆشەویسترین و نزیکترین کەسە لەلای، جا اللە تایبەت مەکەن بە پێغەمبەرەکانی تا بەتەنھا ئەوان پێشبڕکێی لەسەر بکەن تاکو دەرکەوێت کامیان نزیکترە، ئایا فەتواکەی اللە نابینن دەربارەی نێردراوو پێغەمبەرەکان: {يَبْتَغُونَ إِلَىٰ رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ} [الإسراء:57].

وەکو جێبەجێکردنێک بۆ فەرمانەکەی اللە لە مەحکەمی کتێبەکەی: {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّـهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ} [المائدة:35] صدق الله العظيم؟
ئەی اللە ئەوە من ڕامگەیاند، ئەی اللە شاھێدبە..جا شاھێدبن بەحەق ئەی گەلی پشتیوانە چاکەکارە پێشکەوتووەکان لەسەر ئەوەی مەھدی چاوەڕوانکراو بەڕاستی سپارده‌کەی ڕاگەیاند جا ئەم دیوارو بەربەستەی تێکشکاند کە بەگەورەگرانی بەندەکانی اللە ھەڵیانبەستووەو دەریخست ئەم بیروباوەڕە ھی بەندە زێدەڕەوەکانەو بەگەورەگرتنی پەروەردگارەکەشیان لەبیرکردووە جا وێڵ و گومڕاو سەرگەردان بوون و ڕێگای ڕاست و دروستیان ون کرد.

ئەی خەڵکینە قەدرو ڕێزی پەروەردگارەکەتان بگرن بەو شێوەیەی کەوا حەق و شایەنیەتی قەدرو ڕێزی بگیرێت ئەگەر ئێوە بەتەنھا ئەو دەپەرستن، جا لۆمەم مەکەن ئەی گەلی پشتیوانەکان و سەرجەم سەردانیکاران لەوکاتەی دەمبینن وەڵامتان دەدەمەوە جا زانستان زیاتر دەکەم بەڵکو ئەوە دەربارەی حەقی پەرستن و بەندایەتیکردنەکەتان بۆ پەروەردگار بەیاد دەھێنمەوە پاک و بێگەردی بۆی جا بەڕاستی بەیادھێنانەوە سود بە باوەڕداران دەگەیەنێت.

وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان..
براتان؛ ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی.
_______________

اقتباس المشاركة 5570 من موضوع السُنّة هي بيانٌ لبعض آيات الكتاب ويتوارثها الناس عَمليّاً ..


الإمام ناصر محمد اليماني
25 - 11 - 1430 هـ
13 - 11 - 2009 مـ
02:52 صبـاحـاً
ـــــــــــــــــــــــ



السُنّة هي بيانٌ لبعض آيات الكتاب ويتوارثها الناس عَمليّاً ..

بسم الله الرحمن الرحيم، وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخي الكريم حبيب قلبي (أبو محمد الكعبي)، بارك الله فيك وثبّتك وجميع الأنصار السابقين الأخيار على الصِّراط المستقيم، وبالنسبة للحديث الحقّ: [إني تاركٌ فيكم ما إن تَمسَّكتم به لا تضِلّون بعدي أبداً: كتاب الله وسُنّتي].

ألا وإن السُنّة هي بيانٌ لبعض آيات الكتاب ويتوارثها الناس عَمَليّاً لأنّ بيانها يكون عَمليّاً للناس جميعاً، ألا والله لو التزموا بأمر محمدٍ رسولِ الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - بعدم كتابة الأحاديث لما استطاع شياطين البشر أن يُضلّوهم شيئاً لأنّ السُنّة سوف يتوارثونها عَمليّاً فيصبح معروفاً لدى المسلمين كيف يُصَلّون، كيف يُزكّون، وكيف يصومون، وكيف يحجّون، فيتوارثون ذلك عَمليّاً بالتطبيق من جيلٍ إلى جيلٍ بالوراثة العَمليّة، ولكنهم حين خالفوا أمر رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - فكتبوا الأحاديث من بعد وفاة الرسول - صلّى الله عليه وآله وسلّم - بسنين كثيرةٍ ومن ثمّ حانت الفرصة لأعداء الله فيما كانوا يُبيِّتون من الأحاديث لِيصدّوا الناس عن الصراط المستقيم بأحاديثَ لم يقُلها محمدٌ رسولُ الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - حتى أخرجوهم عن السُّنة العَمليَّة إلى السُّنة المقروءة فاتَّبع علماءُ الأُمَّة السُّنةَ المُحرَّفةَ وهم لا يعلمون فضَلّوا وأضَلّوا إلّا من رحم ربي.

وبالنسبة لِنَهي محمدٍ رسولِ الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - عن كتابة أحاديث السُنّة فالسبب لأنّ الله علَّمه أنه توجد طائفةٌ يُظهِرون الإيمان ويُبطِنون الكفر يُبيِّتون أحاديثَ عن النّبيّ غير التي يقولها النّبيّ عليه الصلاة والسلام وآله يريدون أن يُضِلّوا المسلمين ضلالاً بعيداً عن طريق أحاديث السُنّة النَّبويَّة وقال الله تعالى: {وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِندِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِّنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ ۖ وَاللَّـهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ} صدق الله العظيم [النساء:81].

ولذلك أراد محمدٌ رسولُ الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - أن يُجنِّب المسلمين من فتنة شياطين البشر الذين يُظهِرون الإيمان ويُبطِنون الكفر ولذلك أمر المسلمين بعدم كتابة الأحاديث وبهذا يضمن أنّ شياطين البشر لا ولن يستطيعوا فتنتهم عن طريق الأحاديث المُفتراة في السُنّة النَّبويَّة فجعل السُنّة هي التطبيق العمليّ يتوارثه المسلمون من جيلٍ إلى جيل والقرآن محفوظٌ من التحريف، ولكنّهم خالفوا أمر الله ورسوله وكتبوا الأحاديث ثمّ تسَنَّتْ الفرصة لشياطين البشر بوضع الأحاديث التي كانوا يُبيِّتونها من قبل، ثمّ رَدّوا المسلمين من بعد إيمانهم كافرين.

وها أنتم ترون أنّ ناصر محمد اليمانيّ كم ينادي الليل والنهار عبر جهاز الأخبار: "يا معشر البشر اتّبعوا الذِّكر المحفوظ من التحريف رسالة الله إلى الناس كافةً"، فإذا أوّل من يتصدَّى للمهديّ المنتظَر هم المسلمون وقالوا: "بل أنت كذّابٌ أشِرٌ ولستَ المهديّ المنتظَر، فكيف تأمرنا أن نتّبع الذِّكر ونترك سُنّة محمدٍ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم؟". ثُمّ ردّ عليهم المهديّ المنتظَر وقال: أعوذُ بالله أن أكون من الجاهلين؛ بل أنا المهديّ المنتظَر مُستمسكٌ بكتاب الله و بسُنّة رسوله الحقّ، وإنما أكفر بما خالف لمُحكم القرآن في السُنّة النَّبويَّة حسب فتوى الله في مُحكم كتابه أنّ ما خالف لمُحكم القرآن من أحاديث السُنّة فإنّ ذلك الحديث من عند غير الله أيْ: من عند الشيطان الرجيم، وذلك لأنّ القرآن وسُنّة البيان هما جميعاً من الرحمن ولا ينبغي لسُنّة البيان أن تُخالف لمُحكم القرآن، ألا وإنّ في القرآن الفرقان بين الحقّ والباطل ولكن علماء الأُمَّة إلى حدّ السّاعة لصدور ردّي هذا وهم لا يزالون مُعرضين عن دعوة المهديّ المنتظَر إلى الاحتكام إلى كتاب الله، وهل تدرون لماذا؟ وذلك لأنهم يعلمون أنّي سوف أُخالفهم في كثيرٍ ممّا هم عليه ولذلك لم تُعجبهم دعوة المهديّ المنتظَر إلى اتّباع الذِّكر والاحتكام إليه! أفلا يعلمون أنّي مُكلَّفٌ ببيان القرآن كما كان يُبيِّنه محمدٌ رسولُ الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - للناس؟ فأُعيدُ المسلمين إلى منهاج النبوّة الأولى كما لو كان المسلمون في عصر محمدٍ رسول الله - صلّى الله عليه وآله وسلّم - وإنا لصادقون.

وأنا المهديّ المنتظَر أؤمن بالقرآن وبسُنّة البيان وآتيكم بالبرهان لسُنّة البيان من ذات القرآن، ألا والله الذي لا إله غيره لو استجاب علماء الأُمَّة لدعوة الاحتكام إلى الكتاب لوجدوا العجب العُجاب بالحقِّ وكأنّ القرآن تنزّل اليوم عليهم لأنّهم فهموه وعقلوه وعلِموه ولكن أكثر الناس لا يشكرون.

فيا أُمّة المهديّ المنتظَر في عصره وقدَره المقدور في الكتاب المسطور لقد منَّ الله عليكم أن بعث المهديّ المنتظَر في جيلكم في هذه الأُمّة أفلا تكونوا من الشاكرين؟

ويا أُمّة الإسلام كيف إن المهديّ المنتظَر يُفتيكم أنه لا يجوز لكم أن تُفتوا بالاجتهاد بغير علمٍ ثُمّ يفتري هو على الله ويقول إنّه المهديّ المنتظَر؟ ما لم يكن هو حقاً المهديّ المُنتظَر إذا وجدتم أنّ الله قد أيَّده بسلطان العلم فكيف تجتمع النور والظلمات يا قوم أفلا تعقلون؟

ألا والله إن الإنترنت نعمةٌ من الله كُبرى، فدعوة المهديّ المُنتظَر وحُجّته مكتوبةٌ تُقرأ الليل والنهار خيرٌ من أن أُلقِي إليكم البيان فيسمعه من سمعه ويذهب سُدىً؛ بل بيانٌ محفوظٌ يُقرأ الليل والنهار من جميع الأقطار، وبرغم أنه وفد إلينا آلافٌ من البشر فاطّلَعوا ولا يزالون يطّلعون على البيان الحقّ للذِّكر في موقع المهديّ المنتظَر فيُبلّغون به بعضهم بعضاً ولكن للأسف لم يوقنوا أنّ ناصر محمد اليمانيّ هو حقاً المهديّ المنتظَر! بمعنى أنهم لم يُصدِّقوا ولم يُكذِّبوا فلا يزال الكثير في رَيبهم يتردَّدون هل هذا هو حقاً المهديّ المنتظَر أم إنه كذّابٌ أشر؟ ولكن المهديّ المنتظَر سوف يقول لكم في أنفسكم قولاً بليغاً:
يا أحبابي في حُبّ الله يا جميع المسلمين والمسلمات: إنني والله أُحبّكم في الله وذليلٌ عليكم فلا تخشوا قسوتي في بعض البيانات إنّما أريد أن أزجركم من الظلمات إلى النور، وأما القول البليغ هو أن تختلوا بأنفسكم مع ربّكم وحده لا شريك له فتُناجون الله في مكانٍ لا يسمع مُناجاتكم سواه ثُمّ تتضرَّعوا إلى الله فتقولوا:

(اللهم إنك أنت الحقّ ووعدك الحقّ فاكتبنا مع الشاهدين، اللهم إنك تعلم وعبادك لا يعلمون ولا علم لنا إلّا ما علَّمتنا إنك أنت العزيز الحكيم، اللهم إن كنت تعلم أنّ المهديّ المنتظَر هو حقاً ناصر محمد اليمانيّ فلا تجعله حسرةً على عبدك (أو أَمَتك)، فأندم أني لم أكن من أتباعه وأنصاره السابقين الأخيار، اللهم فبصِّرني ببيانه للكتاب حتى أعلم أنه ينطق بالحقِّ ويهدي إلى صراطٍ مستقيم، اللهم إن كان يدعو إلى الحقِّ والحقُّ هو معه اللهم فاهدِ قلبي إلى اتّباع الحقّ بحقّ القول الحقّ لا إله إلّا الله مُحمدٌ رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم).

ثُمّ يستمرّ بالتضرّع حتى يخشع قلبه وتسيل عيناه من الدمع فيشعر في نفسه حُبّاً عظيماً لناصر محمد اليمانيّ، وتلك علامة التقوى للإمام ناصر محمد اليمانيّ أنه يدعو إلى الحقّ ويهدي إلى صراطٍ مستقيم تصديقاً لقول الله تعالى: {إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَـٰنُ وُدًّا ﴿٩٦﴾ فَإِنَّمَا يَسَّرْنَاهُ بِلِسَانِكَ لِتُبَشِّرَ بِهِ الْمُتَّقِينَ وَتُنذِرَ بِهِ قَوْمًا لُّدًّا ﴿٩٧﴾} صدق الله العظيم [مريم].

وقد رأيت أخي عبد الله ابن عبد العزيز ينصحكم من الحسد، وصدق الرجل فإن بعض الباحثين عن الحقّ ما بحث عن المهديّ المُنتظَر إلّا لأنه يظنّ أنه لربما هو المهديّ المنتظَر حتى إذا عثر على الحقّ فقد ينزغه الشيطان بحسدٍ في نفسه فلا يريد أن يتبيّن له أنّ ناصر محمد اليمانيّ هو المهديّ المنتظَر ويتمنى أن لا يكون ناصر محمد اليمانيّ هو المهديّ المنتظَر لكي يستمرّ الأمل عنده أنه هو المهديّ المنتظَر. ويا سبحان الله فهل تعبدون منصب المهديّ المنتظَر أم تعبدون الله يا معشر الباحثين عن الحقّ! ألا ليتني جنديٌّ مجهولٌ في سبيل ربّي فلا يهمّني شأن منصب المهديّ المنتظَر، ويا قوم فما تريدون بالزينة والملك؟ ألا والله لو تعلمون المتعة في حُبّ الله والتنافس على قُربه وحبّه لنبذتم ملكوت الدنيا والآخرة وراء ظهوركم ولن ترضوا بغير حُبّ الله وقربه ونعيم رضوان نفسه بديلاً أبداً.

ويا معشر المسلمين: هل تريدون أن يحبَّكم الله؟ فكونوا طيّبين تعفون عمّن ظلمكم، وتُعطون من أعطاكم وتُعطون من حرمكم، وتدرأون السيّئة بالحسنة تكونون حقاً عظماءَ في نظر البشر، ثُمّ يَشهد اللهُ لكم الخالق العظيم أنّكم لعلى خُلقٍ عظيمٍ، وتلك أخلاق الأنبياء والمقرَّبين من عباد الله أولئك هم عباد الرحمن الذين لا يستكبرون ويمشون على الأرض هوناً وإذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاماً.

فلتكن حياتكم من أجل الله، ألا والله إنّ الذين لا يعيشون من أجل الله إنهم لم يعرفوا الله ولم يُقدِّروه حقّ قدره، وما تريدون بهذه الحياة ومتاعها؟ فاتّبعوني تستمتعوا بالنعيم الأعظم من نعيم ملكوت الدنيا والأعظم من ملكوت الجنّة التي عرضها السماوات والأرض والله على ما أقول شهيدٌ ووكيلٌ لو يحبُّكم الله ولن يحبَّكم الله حتى تتبعوا دعوة الحقّ من ربّكم فتعبدوا الله كما ينبغي أن يُعبد فتذروا تعظيم عباده فتُشمّروا لتنافسوا المهديّ المنتظَر وكافة الأنبياء والمرسلين في حُبّ الله وقُربه بالمسارعة في الخيرات فتكونوا لله خاشعين، فما أجمل الحسد في المسارعة في الخيرات فيشعر الحاسد بالحسد الجميل حين يرى أخاه الذي لديه المال يُسارع بالخيرات في التقرّب إلى ربّه ثُمّ يبكي فيقول:

(يا ربّ إنك تعلم أني لا أحسد الناس على الدُنيا ولكنّي أحسد الناس فيك على التقرّب إليك بحلال أموالهم، اللهم فافتح علينا أبواب فضلك ورحمتك وثبِّتني على التنافس في حُبّك وقُربك فأنت ربّي وأنا عبدك أعبد حُبّك وقُربك حتى ترضى، ألا وإن النعيم الأعظم هو في رضوانك وفي حبّك وقُربك، فكم أنت جميلٌ يا إلهي فما أجمل صفاتك يا أرحم الراحمين).

ويا أيّها الناس: اتقوا ربّكم فاعبدوه وذروا تعظيم عباده جميعاً من حملة العرش الثمانية إلى البعوضة، جميع عباد الله ما يَدبُّ أو يطير فإنّهم عبيدٌ لله أمثالكم تصديقاً لقول الله تعالى: {وَمَا مِن دَابَّةٍ فِي الْأَرْضِ وَلَا طَائِرٍ يَطِيرُ بِجَنَاحَيْهِ إِلَّا أُمَمٌ أَمْثَالُكُم ۚ مَّا فَرَّطْنَا فِي الْكِتَابِ مِن شَيْءٍ ۚ ثُمَّ إِلَىٰ رَبِّهِمْ يُحْشَرُونَ ﴿٣٨﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].

وإنما الرُّسل والأنبياء عبيدٌ لله أمثالكم لا يتفوَّقون عليكم بمثقال ذرةٍ من الحقّ في ذات الله؛ بل هو ربّكم جميعاً، ولكن مشكلة البشر حين يرون الله يكرّم أحد البشر فبدل أن يُنافسوه لكي ينالوا التكريم من ربّهم مثله فإنهم يتّخذون الطريق المعوجّ فيعمدون إلى هذا العبد الذي كرّمه الله فيتمسّحون بقبره و يتوسّلون به قربةً إلى ربّهم ليشفع لهم عنده فضلّوا عن سواء السبيل.

ويا أيّها الناس إني المهديّ المنتظَر لا أقول لكم: إنّ ربّي الله هو لي وحدي حصريّاً فلا ينبغي لكم أن تنافسوني في حُبّ الله وقُربه. ألا والله لو أُفتيكم بذلك لما أغنَى عنّي مَن في السماوات والأرض مِن الله شيئاً فأكون من المعذَّبين وأعوذُ بالله أن أقول ما ليس لي بحقّ؛ بل اعبدوا الله ربّي وربّكم، وأُشهدُ الله وجعلني عليكم شهيداً ما دمت فيكم فاشهدوا على دعوتي بالحقِّ، وإنما أنا بشرٌ مثلكم ولي في الله ما لكم وشأن المهديّ المنتظَر كشأن الأنبياء والمرسلين وليس نبيّاً ولا رسولاً ولكن الله كرّمه تكريماً فجعل من الرُسل له وزراءَ وإنّ هذا لهو التكريم العظيم ولن يزيدني إلّا ذُلاً بين يدي الله، وأدعوكم إلى عبادة الله كما ينبغي أن يُعبد فانطلقوا وراء المهديّ المنتظَر نحو الله، فليحاول أحدكم أن يَجُرَّ المهديّ المُنتظَر بقميصه من دُبرٍ ليسبقَه إلى الله إن استطاع بالمسارعة بالخيرات والتعبّد في حُبّ الله وقُربه فيعبد الله وحده لا شريك له فلا يُعظِّم المهديّ المُنتظَر فيُفضِّله على الله.

ولربّما يودّ أحدكم أن يقاطعني: "وكيف أن نُفضِّل المهديّ المنتظَر على الله! ونعوذ بالله من ذلك". ومن ثُمّ أردّ عليكم بالحقِّ وأقول: إنكم حين تُفضِّلون المهديَّ المنتظَر أن يكون هو أحبّ إلى الله منكم فقد فضَّلتم المهديَّ المنتظَر على الله! ثُمّ لا يُغني عنكم المهديّ المنتظَر من الله شيئاً. يا أيّها الأنصار السابقين الأخيار استجيبوا لله ليحيي قلوبكم فاستجيبوا لأمر الله في مُحكم كتابه: {يَا أَيُّهَا النَّاسُ اعْبُدُوا رَبَّكُمُ الَّذِي خَلَقَكُمْ وَالَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ ﴿٢١﴾} [البقرة]، و {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّـهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ} صدق الله العظيم [المائدة:35].

وإنما الأنبياء والمرسلين عبادٌ أمثالكم لهم في الله ما لكم فنافسوهم في حُبّ الله وقُربه، أفلا ترون إنهم يتنافسون على حُبّ الله وقُربه ولم يُفضِّلوا بعضهم بعضاً لأنهم يعلمون أنه لا يجوز لهم أن يُفضِّلوا بعضهم بعضاً إلى الله؛ بل يتنافسون أيّهم أقرب إلى الربّ، فإن فضَّلتَ أحداً سواك فإنك لمن المشركين، فانظروا هل فضَّل بعضهم بعضاً؟ والتفضيل بيد الله وليس بأيدي البشر وما عليهم إلّا أن يتنافسوا على حُبّ الله وقُربه أيّهم أقرب تصديقاً لقول الله تعالى: {تِلْكَ الرُّسُلُ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۘ مِّنْهُم مَّن كَلَّمَ اللَّـهُ ۖ وَرَفَعَ بَعْضَهُمْ دَرَجَاتٍ ۚ وَآتَيْنَا عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ الْبَيِّنَاتِ وَأَيَّدْنَاهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ ۗ وَلَوْ شَاءَ اللَّـهُ مَا اقْتَتَلَ الَّذِينَ مِن بَعْدِهِم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَلَـٰكِنِ اخْتَلَفُوا فَمِنْهُم مَّنْ آمَنَ وَمِنْهُم مَّن كَفَرَ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّـهُ مَا اقْتَتَلُوا وَلَـٰكِنَّ اللَّـهَ يَفْعَلُ مَا يُرِيدُ ﴿٢٥٣﴾} صدق الله العظيم [البقرة].

وقال الله تعالى: {رَّبُّكُمْ أَعْلَمُ بِكُمْ ۖ إِن يَشَأْ يَرْحَمْكُمْ أَوْ إِن يَشَأْ يُعَذِّبْكُمْ ۚ وَمَا أَرْسَلْنَاكَ عَلَيْهِمْ وَكِيلًا ﴿٥٤﴾ وَرَبُّكَ أَعْلَمُ بِمَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۗ وَلَقَدْ فَضَّلْنَا بَعْضَ النَّبِيِّينَ عَلَىٰ بَعْضٍ ۖ وَآتَيْنَا دَاوُودَ زَبُورًا ﴿٥٥﴾ قُلِ ادْعُوا الَّذِينَ زَعَمْتُم مِّن دُونِهِ فَلَا يَمْلِكُونَ كَشْفَ الضُّرِّ عَنكُمْ وَلَا تَحْوِيلًا ﴿٥٦﴾ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلَىٰ رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَيَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَيَخَافُونَ عَذَابَهُ ۚ إِنَّ عَذَابَ رَبِّكَ كَانَ مَحْذُورًا ﴿٥٧﴾ وَإِن مِّن قَرْيَةٍ إِلَّا نَحْنُ مُهْلِكُوهَا قَبْلَ يَوْمِ الْقِيَامَةِ أَوْ مُعَذِّبُوهَا عَذَابًا شَدِيدًا ۚ كَانَ ذَٰلِكَ فِي الْكِتَابِ مَسْطُورًا ﴿٥٨﴾} صدق الله العظيم [الإسراء].

إذاً يا قوم، إنّ أمر التنافس في حُبّ الله وقُربه لم يجعله الله حصريّاً على الأنبياء والمرسلين، فلا تشركوا بالله إني لكم لمن الناصحين فاتّبعوا الأنبياء والمرسلين فتَنافسوا جميعاً عباد الله إلى الله أيُّكم أحبّ وأقرب، فلا تجعلوا الله حصرياً لرُسلِه ليتنافسوا عليه وحدهم أيّهم أقرب، أفلا ترون فتوى الله في شأن الأنبياء والمرسلين: {يَبْتَغُونَ إِلَىٰ رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ} [الإسراء:57]، تنفيذاً لأمر الله في مُحكم كتابه: {يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّـهَ وَابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسِيلَةَ} [المائدة:35] صدق الله العظيم؟

اللهم قد بلَّغت، اللهم فاشهد.. فاشهدوا بالحقِّ يا معشر الأنصار السابقين الأخيار أنّ المهديّ المنتظَر قد بلَّغ الأمانة فحطَّم الحاجز الذي افتراه المُعَظِّمون لعبادِ الله المُبالِغون ونسوا التعظيم لربّهم فضلّوا عن سواء السبيل.

يا أيّها الناس قدِّروا ربّكم حقّ قدْره إن كنتم إياه تعبدون، فلا تلوموني يا معشر الأنصار وكافة الزوار حين تجدوني أجيبكم فأزيدكم علماً بل ُأكرِّر عليكم التذكير في حقّ العبوديّة للربّ سبحانه فإنّ الذكرى تنفع المؤمنين.

وسلامٌ على المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
_________________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..