ئیمام ناصر محمد یەمانی
06 - سەفەر - 1441 کۆچی
05 - 10 - 2019 زایینی
07:45 بەیانی
(بەپێی ساڵنامەی فەرمی مەککە دایکی دێیەکان)
[بۆ بەدواداچوونی بەستەری سەرەکی بەشداری بەیانەکە]
https://nasser-alyamani.org./showthread.php?p=317661
ــــــــــــــــــــــــ
ڕاگەیاندنی مژدانە بەفەرمانێک لەلایەن اللە وە..
بەناوی الله ی لەھەموو میھرەبان و بەبەزەییەکان میھرەبانترو بە بەزەییتر، دروودو سڵاو لەسەر محمد پێغەمبەری اللە دروودو سڵاوی اللە ی لەسەربێت وە لەهەموو پێغەمبەران و لەسەر ئەوەش کە شوێنیشیان کەوتوون بە چاکە لەهەموو کات و زەمان و شوێنێکدا تاکو ئەو ڕۆژەی اللە لێپرسێنەوە لەگەڵ بەندەکانیدا دەکات لەسەر ئایینەکەیان، لەدوای ئەمە..
جا ئایا چاوەڕێی چی دەکەن مژدەتان پێبدەم ئەی گەلی پشتھەڵکەرو بەدرۆزانەکان لەبەرامبەر زیکری کتێبدا بەڕاستی وا خۆر درکی بەمانگ کرد جا تێی پەڕاند لە سەرەتای مانگدا وەکو بەڕاستگەڕانێک بۆ مەرج و نیشانەیەک لەمەرج و نیشانە گەورەکانی قیامەت وە وەکو نیشانەیەک بۆ بەڕاستدانانی مەھدی چاوەڕوانکراو ناصر محمد یەمانی؟ جا چەندە بەوەم ئاگادارو ووریا کردنەوە لەزۆرێک لەمانگەکان ھەروەکو لە ھیلالی مانگی سەفەری ئەم ساڵەشتان ١٤٤١ ڕوویدا کە بەھەمان شێوە خۆر درکی بەمانگ کرد لەھیلالی مانگی سەفەر جا ھیلال لەدایک بوو بەر لە ئیقتیران (واتە ھیلال لەدایک بوو بەر لەوەی مانگ ڕێکی خۆر بێت لەسەرەتای نوێبوونەوەی مانگدا) جا خۆر کۆبوویەوە لەگەڵیدا لەکاتێکدا ھیلال لەدایک بوو بوو جا دوو شەو تێپەڕی کرد کە بریتی بوون لە شەممەو یەکشەم وە سەرجەم دەوڵەتەکانی بەشەریش ھیلالی تازەو لەدایک بووی مانگی سەفەریان نەبینی تەنھا لەدوای ئاوابوونی خۆری یەکشەممەی شەوی دووشەممە نەبێت ھەر لەبەرئەمەش ھەموو دەوڵەتە ئیسلامیە عەرەبی و عەجەمیەکان بەشەوی دووشەممە چوونە ناو سەرەتای مانگی سەفەرەوە؛ بەومانایەی ھەموویان دەوڵەتە خۆرھەڵاتی (شەرقی) و خۆرئاواییەکان (غەربیەکان) کۆبوونەوە لەسەریەک سات و کاتی مانگی سەفەر کە بریتی بوو لە سەرەتای دەستپێکی ڕۆژی دووشەممەی ئەم ساڵتان ١٤٤١، وە لۆمەی ھیچ یەکێکیش ناکەین لەسەر ئەمە حاشا للە لەبەرئەوەی ھیلالی مانگی سەفەر لەحاڵەتی درک کردندا بوو، وە فەرمانیشیان پێناکەین بەوەی سەرەتای مانگ دەستپێبکەن ھەتا ئەوکاتەی ھیلالەکەی دەبینن، وە ھەرگیزیش فەرمانیان پێ ناکەین بە جگە ئەوەی اللە و پێغەمبەرەکەی فەرمانیان پێکردوون، بەڵکو ئێمە لۆمەیان دەکەین لەسەر بەدرۆزانینی ئەوەی خۆر درکی بەمانگ کردووە لە سەرەتای مانگدا جا تێیپەڕاند جا ھیلال لەدایک بوو بەر لە مانگ گیران و ئیقتیران جا خۆر لەگەڵیدا کۆبوویەوە لەکاتێکدا ھیلال لەدایکبووە، ھەر لەبەرئەمەش ھیلالی مانگ بە ئەستوری دەبینن لەو ڕۆژەی کەوا دەردەچێت و دەردەکەوێت بۆ سەرجەم خەڵکی لەسەرەتای مانگدا جا پێی دەڵێن:
[ليلتين أو ثلاث] - ھیلالی دووشەوە یان سێ شەوە- ھەروەکو محمد پێغەمبەری اللە ئەمەی پێوتوون دروودو سڵاوی اللە لەسەرخۆی و کەس و کارەکەی بەوەی ئەگەر ھاتوو ئەمە ڕوویدا ئەوا بزانن ئێوە چوونەتە ناو سەردەمی مەرج و نیشانە گەورەکانی قیامەتەوە وە بشزانن اللە مەھدی چاوەڕوانکراوی بەسەرخەر بۆ ئەوەی کەوا محمد ھێناویەتی ڕەوانەکردووە دروودو سڵاوی پەروەردگارمی لەسەربێت وە لەسەر ئەوەش کەوا بە حەق شوێنی کەوتووە تاکو ئەو ڕۆژەی اللە لێپرسینەوە لەگەڵ بەندەکانیدا دەکات لەسەر ئایینەکەیان، وە بێگومان دواتریش مانگی بەدر تەواو پڕ دەبێت لەپێش وادەی پڕبوونەکەی کە ئەمەش بەچاوی سەریان دەبینن سەرجەمیان لەوانەی لێیان ھەڵدێت لەبەشەر لەھەموو دەوڵەتە خۆرهەڵاتی و خۆرئاواییەکان، جا مانگی بەدر پێویستی بە دووربینی گەورەکەر نیە ھەروەکو ئەم پەندە یەمەنیە ھەیە کە دەڵێت (في ليلة النص من ضل عنه بعيره يقص)، بەمانای دواتر شوێنەواری وشتر دەبینرێت بۆ کوێ چووە جا بەدوایدا دەگەڕێت ھەرچەندە کاتەکەش شەوە بەڵام شەوی بەدر تیشک و ڕووناکیەکەی زۆر بەھێزە بەوپلەیەی کەوا شوێن پێی وشتری پێ دەبینرێت، جا چۆن بۆ سەیرکردنی مانگ پێویست بە دووربینی گەورەکەر دەکات ھەروەکو زۆرێک لە دڵ لەرزۆکەکان لەزانایانی فەلەکی بەم قسەیە ڕێگری دەکەن بەجوڵەی چاوو سەیرکردنیان بۆ مانگی بەدر بە دووربینی گەورەکەر تاکو سەیربکەن ئایا مانگ بەدرەکەی تەواو بووە یان ھێشتا مەنزڵێکی تری ماوە؟ جا ئەگەر چەند دەزووێکی ببینن مایبێت لەچەند کاتژمێرێک تاکو قۆناغی لوتکەی بەدر کۆتایی پێبێت لەدوای کاتژمێرێک یان دوو کاتژمێر یان سێ جا دەیانبینی لەم کاتەدا دەڵێن ھێشتا مەنزڵێکی تەواوی ٢٤ کاتژمێری ماوە! جا دەیانبینی بە توندی ڕێگا دەگرن لەحەق و ڕاستی لەکاتێکیشدا دەزانن قۆناغی لوتکەی بەدری مانگ لەشەوی ناوەڕاستی مانگدا لەفڵانە کاتژمێردا دەگاتە قۆناغی لوتکەی بەدری تەواوەتی سەدا سەد، بەڵام لەوکاتەی حەق ڕووندەبێتەوەو دەردەکەوێت ئەوا دەیانبینی دەڵێن ھێشتا مەنزڵێکی ماوە لەکاتێکیشدا دەزانن ئەمە چەند دەزووێکە کە بەچەند کاتژمێرێکی کەم تیشک و ڕووناکیەکە بەرە بەرە دەوری دەدات ھەتا دەگاتە بەدری تەواوی لەسەدا سەد لەھەمان شەوی بەدرەکەدا، جا ئەگەر وابێت ھەروەکو ئەوان وایدادەنێن بەوەی ئەم چەند دەزووە حساب بکرێت کەوا بەچاوی سەریش نابینرێت بەڵکو بەتەلەسکۆبی گەورەکەر نەبێت نابینرێت کەواتە ئوممەت و خەڵکانی پێشوتر هیچ بەشەوی ناوەڕاستیان نەزانیوە لەمانگەکەدا، جا ئایا ئەم چەند دەزووە کە لەدەورووبەری مانگەکەدا ھەیە لەسەروویەوە تەنھا لەشەوی ناوەڕاستدا نیە بەتایبەتی بەتەنھا جا تیشکەکە بەرە بەرە دەوری دەدات لە میانەی ئەم شەوەدا لەھەمان مەنزڵی شەوی بەدرەکە. جا ئەوە چیتانە چۆن بڕیاری ناڕەوا دەدەن؟!! دواتریش بەدری تەواو دەبینن بۆ مانگی سەفەر کە دەبینن بەڕاستی بەر لەوادە فەلەکیە فیزیاییەکەی دەگاتە شەوی بەدرو پڕبوونی، بەڵام ھەروەکو دەڵێن (لا حياة لمن تنادي)!
وە ناشمانەوێت وادەی سزاکە دیاری بکەین بەڵکو اللە دوای بخات لەسەرتان، بەڵکو ووریاو ئاگاداری بەشەر دەکەینەوە لەسەرجەم ناوچەو شوێنە جیاوازەکان بەوەی خۆر درکی بەمانگ کرد جا ھیلال لەدایکبوو بەر لە مانگ گیران و ئیقتیران جا خۆر لەگەڵیدا کۆبوویەوە لەکاتێکدا ھیلال لەدایکبووە بەومانایەی شەوی شەممە سەرەتای دەستپێکی مانگی سەفەرە بەڵام لەحاڵەتی کۆبوونەوەدابوو جا نەتاتتوانی بیبینن لەدوای ئاوابوونی خۆری ھەینی شەوی شەممەدا، وە بەھەمان شێوە نەتانتوانی بیبینن لەدوای ئاوابوونی خۆری ڕۆژی شەممەی شەوی یەکشەممە لەسەرجەم دەوڵەتەکانی بەشەر، بەڵگە ووردو تێروتەسەل و تەواوو یەکلاکەرەوەکانیش ھەر بۆ اللە یە جا بەڵگەی اللە لەسەر بەشەر شەوی تەواوبوونی مانگی بەدرە لە مانگی سەفەری شەوی شەممەدا لەپێش وادەی پڕبوونەکەی وەکو ئاگادارکردنەوەیەکی چەندین جار دووبارەکراوە بۆ بەشەر لە زۆرێک لەمانگەکاندا بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{كَلَّا وَالْقَمَرِ ﴿٣٢﴾ وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ ﴿٣٣﴾ وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ ﴿٣٤﴾ إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ ﴿٣٥﴾ نَذِيرًا لِّلْبَشَرِ ﴿٣٦﴾ لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ ﴿٣٧﴾} صدق الله العظيم [المدثر].
وە بەھەمان شێوە شەوی یەکشەممە شەوی دووەمی مانگی پڕو بەدرە بەئیزنی اللە ی تاک و تەنھاو ئێجگار بێ سنور بەتوانا کە خۆرو مانگ و سەرجەم ھەسارەو ئەستێرەکان ھاتووچۆ دەکەن بەفەرمانی ئەو ئەی گەلی پشتھەڵکەران لەزیکری کتێبەکەی ھەروەکو گەلە گوێدرێژی کێوین کە لە ترسی شێر ھەڵھاتوون! جا چاوەڕێی چی دەکەن بەوەی مژدەتان پێبدەم جا پاک و بێگەردی بۆ ئەو اللە یەی کەوا دەزانێت بەوەی دواتر ئێوە دەزانن ئەمە حەق و ڕاستە! بەگوێرەی ھەواڵ و دەنگوباسەکان لەمەحکەمی زیکری کتێبدا بەوەی ھەواڵی داوە زۆرێک لەبەشەر لەوە تێناگەن کە ئەمە حەق و ڕاستە لەلایەن پەروەردگارەکەیانەوە تەنھا لەدوای سزایەکی بەئێش نەبێت، لەوەیە یەکێک لەپرسیارکاران بیەوێت بڵێت: "مانای زمانەوانی عەرەبی وشەی (یوعون) چیە؟"، وەڵامەکەی مەبەست لە وشەی (یوعون) واتە تێدەگەن. جا ئای لەم سەیروسەمەرەو سەرسوڕمانیە ئەی گەلی عەجەم و عەرەب ئایا ھەرگیز تێناگەن لەوەی ئەمە حەق و ڕاستە لەلایەن پەروەردگارەکەتانەوە تەنھا بەسزایەکی بەئێش نەبێت جا پاشان دەڵێن پەروەردگارمان ئەم سزایەمان لێ لابدە بەڕاستی ئێمە باوەڕدارین (ربنا اكشف عنا العذاب إنا مؤمنون)! وە بەڕاستیش ئێمە بانگمان دەکردن بۆ سوژدەبردن و ملکەچی ئێوەش ئەوکات ساغ و سەلامەت بوون ھەتا ئەوکاتەی سزا ئاشکراکەتان بینی جا لەپاش ئەوە دەزانن ئەمە حەق و ڕاستە لەلایەن پەروەردگارەکەتانەوە، جا پاک و بێگەردی بۆ اللە ی زانا بەغەیب و نهێنی و شاراوەکان ئەو زاناترە بە بەندەکانی لە بەندەکەی بەوەی بەندەکانی بەم سزایە تێدەگەن و فام دەکەن کە ئەمە حەق و ڕاستە لەلایەن پەروەردگارەکەیانەوە، ھەرلەبەرئەوەش اللە فەرمانی بەخەلیفەکەی کردووە لەزانستی ئیمام مەھدی لە زانستی غەیب و شاراوەدا بەوەی مژدەیان پێبدات بەسزایەکی بەئێش و ئازار، جا ئەم فەرمانە لە مەحکەمی کتێبدایە بۆ ئێوە کەوا چەندین جار بەیادم ھێناونەتەوە لەوەی اللە ی پایەبەرز دەفەرموێت:
{فَلَا أُقْسِمُ بِالشَّفَقِ ﴿١٦﴾ وَاللَّيْلِ وَمَا وَسَقَ ﴿١٧﴾ وَالْقَمَرِ إِذَا اتَّسَقَ ﴿١٨﴾ لَتَرْكَبُنَّ طَبَقًا عَن طَبَقٍ ﴿١٩﴾ فَمَا لَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ ﴿٢٠﴾ وَإِذَا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لَا يَسْجُدُونَ ۩ ﴿٢١﴾ بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا يُكَذِّبُونَ ﴿٢٢﴾ وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا يُوعُونَ ﴿٢٣﴾ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ﴿٢٤﴾} صدق الله العظيم [الإنشقاق].
ھا ئەوە بەندەکەت فەرمانەکەتی جێبەجێکرد ئەی پەرستراوەکەم وە مژدەم پێی بە پشتھەڵکەراندا لەبەرامبەر بانگەوازی حوکم کردن بۆ لای قورئانی گەورەو دەستگرتن پێی جا زۆربەیان ڕوویان وەرگێڕاو پشتیان لێی کرد بە کوفرکردن و خۆبەگەورەزانین لەزەوی و پیلان گێڕان بەناحەق؛ وە پیلانی ئهوانەش ههر خۆی پووچ دهبێتهوەو بێ بهرو ناکامه وە خەلیفەکەی اللە پەروەردگارێکی ھەیە کەوا پاسەوانی دەکات، وە خەریکە سەردەمی گفتوگۆی بەر لەدەرکەوتنیش کۆتایی پێبێت، وە خەریکە بانگەوازەکەی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی بگاتە پانزە ساڵی قەمەری بەحسابی زەمینی و نیو ساڵی قەمەری بەحسابی ساڵی مانگ بەگوێرەی ساڵەکانی مانگ نەک ساڵی کۆچی و نە زایینیش جا لەلای ئیمام مەھدی نە بەرواری کۆچی ھەیەو نە زایینی لەبەرئەوەی بەروار لەکتێبەکەی اللە لە کاتی لەدایکبوونی پێغەمبەری اللە مەسیح عیسای کوڕی مەریەم دەستپێناکات نە لەکاتی کۆچکردنەکەی محمد پێغەمبەری اللە ش دروودو سڵاوی اللە یان لەسەربێت، جا بۆ حەق نیە شوێنی ئارەزووەکانی ئێوە بکەوێت نە شوێنی بەگەورەگرتنتان بۆ پێغەمبەرەکانتان بە زێدەڕەوی کردن دەربارەیان بە ناحەق ئەی گەلی موشریک و ھاوبەشدانەران بۆ اللە و پێغەمبەرەکانی و یاوەرە نزیکەکانی لەچاکەکارەکان، جا سوێند بە اللە پاشانیش سوێند بە اللە ئەوانە ناتوانن ھیچ سودێکتان پێبگەیەنن لەلای اللە وە ھەرگیزاو ھەرگیزیش جگە لە اللە ھیچ پاڵپشت و بەسەرخەرێکتان دەست ناکەوێت نە دەرگایەکی دەربازبوونیش بۆتان لە اللە وە نە شوێن و پەنایەکیش لە سزایەکەی تەنھا ڕاکردن نەبێت لە اللە وە بۆ لای اللە پاک و بێگەردی بۆی! جا ئەوە بەڕاست دابنێن، بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{فَفِرُّوا إِلَى اللَّـهِ ۖ إِنِّي لَكُم مِّنْهُ نَذِيرٌ مُّبِينٌ ﴿٥٠﴾ وَلَا تَجْعَلُوا مَعَ اللَّـهِ إِلَـٰهًا آخَرَ ۖ إِنِّي لَكُم مِّنْهُ نَذِيرٌ مُّبِينٌ ﴿٥١﴾} صدق الله العظيم [الذاريات].
جا چەندەم ئاگادارو ووریای ئەم بیرو باوەڕەی داواکردنی شەفاعەتەم بۆ بەندەکان لەبەردەستی پەروەردگاری بەندەکان کردنەوە جا زۆربەتان پشتان ھەڵکردو ڕووتان وەرگێڕا بەشەریک و ھاوبەش دانان بۆ اللە وەکو ئەوانەی پێش خۆتان وتتان: "هؤلاء شفعاؤنا عند اللە - ئەوانە شەفاعەتکارمانن لەلای اللە"، پاک و بێگەردی و پایەبەرزی بۆی لەوەی دەیکەنە شەریک و ھاوەڵی! وە سوێند بەو اللە یەی کەوا ھیچ پەرستراوێکی تر نیە جگە لەئەو نەبێت بەو اللە یەی کەسی تر ناپەرستم جگە لەئەو نەبێت من بەوە نازانم و شتێکیش نیە بەوەی لەوێدا بەندەیەک ھەبیت لەم مەلەکوتەی اللە بۆی ڕەوا بێت تاکو بوێری داواکردنی شەفاعەت بکات لەلای اللە جا بڵێت: "يا إلهي شفّعني"، جا ھەرگیز شەفاعەتی شەفاعەتکاران سودتان پێناگەیەنن ھەروەکو وایدادەنێن بەوەی ئەوان لە اللە داوا دەکەن شەفاعەتتان بۆ بکەن لەسزایەکەی، پاک و بێگەردی و پایەبەرزی و گەورەیی بۆی! وە بەڵێ دەرگای دوعاکردن کراوەیە لەدنیاو دواییدا وە اللە دەرگای ڕەحمەت و میھرەبانیەکەی داناخات بەڵام من دەتانبینم -ھەتا لە دواییش پێتان دەوترێت - خۆتان و ئهوانەی کردبووتان بەشەریک و ھاوبەشی اللە لەجێگای خۆتان بوهستن- لەزانستی غەیب و شاراوەدا بەپشتڕاستکردنەوەی ئەم فەرموودەیەی اللە ی پایەبەرز:
{وَالَّذِينَ كَسَبُوا السَّيِّئَاتِ جَزَاءُ سَيِّئَةٍ بِمِثْلِهَا وَتَرْهَقُهُمْ ذِلَّةٌ ۖ مَّا لَهُم مِّنَ اللَّـهِ مِنْ عَاصِمٍ ۖ كَأَنَّمَا أُغْشِيَتْ وُجُوهُهُمْ قِطَعًا مِّنَ اللَّيْلِ مُظْلِمًا ۚ أُولَـٰئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ ﴿٢٧﴾ وَيَوْمَ نَحْشُرُهُمْ جَمِيعًا ثُمَّ نَقُولُ لِلَّذِينَ أَشْرَكُوا مَكَانَكُمْ أَنتُمْ وَشُرَكَاؤُكُمْ ۚ فَزَيَّلْنَا بَيْنَهُمْ ۖ وَقَالَ شُرَكَاؤُهُم مَّا كُنتُمْ إِيَّانَا تَعْبُدُونَ ﴿٢٨﴾ فَكَفَىٰ بِاللَّـهِ شَهِيدًا بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ إِن كُنَّا عَنْ عِبَادَتِكُمْ لَغَافِلِينَ ﴿٢٩﴾ هُنَالِكَ تَبْلُو كُلُّ نَفْسٍ مَّا أَسْلَفَتْ ۚ وَرُدُّوا إِلَى اللَّـهِ مَوْلَاهُمُ الْحَقِّ ۖ وَضَلَّ عَنْهُم مَّا كَانُوا يَفْتَرُونَ ﴿٣٠﴾} صدق الله العظيم [يونس].
جا چەندەم ئامۆژگاری کردن بەوەی اللە فەرمانی پێکردوون لە مەحکەمی کتێبەکەی لەوەی اللە ی پایەبەرز دەفەرموێت:
{وَأَنَّ الْمَسَاجِدَ لِلَّـهِ فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّـهِ أَحَدًا ﴿١٨﴾} صدق الله العظيم [الجن].
جا ئەو اللە یە گوێی لەئێوەیە بەڵکو تەنانەت بەم خەتەرەو وەسوەسەیەش دەزانێت کە بە ناخ و دەروونتاندا دێت جا ئەم کەسە نێوەندو واسیتەیە چیە دایدەنێن (لەنێوان خۆتان و اللە)؟ ئایا کەسێکی تر ھەیە بۆتان بەڕەحم و میھرەبانتر بێت لە اللە ی لەھەموو میھرەبان و بەبەزەییەکان میهرەبانترو بەبەزەییتر؟ پاک و بێگەردی و پایەبەرزی و گەورەیی بۆی لەوەی دەیکەنە شەریک و ھاوبەشی، اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی:
{فَمَالِ هَـٰؤُلَاءِ الْقَوْمِ لَا يَكَادُونَ يَفْقَهُونَ حَدِيثًا} صدق الله العظيم [النساء:78].
جا ئایا قسەی موشریک و ھاوبەشدانەرەکان لەئێوە چیە لەبەرامبەر ئەوەی گوێتان لە ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی دەبێت بەوەی نەفی داواکردنی شەفاعەتی بەندەکان دەکات لەبەردەستی پەروەردگاری پەرستراودا جا کاتێک وتم بەتەنھا داوا لە اللە بکەن ئینجا کوفرتان کرد بەوەو دڵتان گیراو بێزاری دایگرتن بەھۆی ئەوەی ئەگەر بێتو کاتێک بانگهواز بکرێت بۆ لای پهرستنی اللە ی تاک و تهنها كوفر دەکەن و باوەڕبەوە ناھێنن خۆ ئهگهر هاوهڵی بۆ بڕیار بدرێت لەدوعاو پاڕانەوەدا ئەوا ئەوکاتە باوهڕ بهوه دههێنن! جا ئەوکاتە دەڵێم ئەی اللە بەڕاستی ھەر تۆ حوکم و دادوەری دەکەی لەنێوان بەندەکانتدا لەسەر ئەو شتانەی لەسەری جیاوازو ناکۆکن لەنێوان بانگەوازکاری حەق و بانگەوازکاری پوچ و بەتاڵ، اللە ی پایەبەرزیش فەرموویەتی:
{ذَٰلِكُم بِأَنَّهُ إِذَا دُعِيَ اللَّـهُ وَحْدَهُ كَفَرْتُمْ ۖ وَإِن يُشْرَكْ بِهِ تُؤْمِنُوا ۚ فَالْحُكْمُ لِلَّـهِ الْعَلِيِّ الْكَبِيرِ ﴿١٢﴾} صدق الله العظيم [غافر].
وە ھێشتا ھەر ھەوڵ و کۆشش دەکەین بۆ دەرھێنانی بەندەکان لە پەرستن و بەندایەتیکردنی بەندەکان بە دوعاو پارانەوەکانیان لەگەڵ اللە بۆ پەرستن و بەندایەتیکردنی اللە ی پەروەردگاری بەندەکان تاکو بەتەنھا داوا لەئەو بکەن بێ ئەوەی ھیچ شەریک و ھاوەڵێکی بۆ دابنێن لە دوعاو پاڕانەوەدا نە شەریک و ھاوەڵیشی بۆ دابنێن لە بەندایەتیکردندا بەڵکو لە اللە بترسن، هیچ هێزێک نیە تەنها بە اللە ی پایەرزی گەورەوە نەبێت، ئێمە هەر بۆ اللە ین و هەر بۆ لای ئەویش دەگەڕینیەوە، اللە م بەسە پشت و پەنام بێت پشتم هەر بەئەو بەستووە کە پەروەردگاری عەرشی گەورەیە.
وەئەی گەلی پشتیوانەکان خاوەنی ھەژمارە یوتیوبەکان باشترە ئەوە بکەن کە بانگەوازەکەی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی بەخوێندنەوەی بەیانەکەی قورئان بۆ قورئان بڵاوبکەنەوە بەڵام بۆ پێویست بە مۆسیقا دەکات لەمیانەی خوێندنەوەی بەیانەکەدا؟ ئایا دەتانەوێت گوێگرەکە گوێ لەمۆسیقاکە ڕابگرێت یان گوێ لە بەیانەکە؟ جا ئەوە چیتانە چۆن بڕیاری وا دەدەن! جا ھەرچەندە خوێندنەوەی بەیانەکانی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی زۆر خۆشحاڵم دەکات جا ئەگەر بەدەنگی نێر بێت یان مێ جا شتێکی زۆر چاکە ئەوەی دەیکەن بەڵام بەبێ مۆسیقا بێت تاکو گوێگرەکە گوێ لە خوێندنەوەی بەیانەکە ڕابگرێت بەڵکو اللە ڕەحمیان پێبکات، جا گوێڕایەڵم بن بەڵکو ھۆشیارو بەئاگا بن. وە دروودو سڵاو لەسەر نێردراوو پێغەمبەرەکان سوپاس و ستایشیش بۆ اللە ی پەروەردگاری هەموو جیهان..
خەلیفەی اللە و بەندەکەی ئیمام مەھدی ناصر محمد یەمانی.
_______________
إعلان البشرى بأمرٍ من الله ..
بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على محمد رسول الله صلّى الله عليه وسلم وجميع المرسلين وعلى من تبعهم بإحسان في كلّ زمان ومكان إلى يوم الدين، أما بعد..
فماذا تنتظرون أن نبشّركم به يا معشر المعرضين عن الذكر والمكذبين أن الشمس أدركت القمر فتلاها في أوّل الشهر تصديق شرطٍ من أشراط الساعة الكبر وآية التصديق للمهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني؟ فلكم تكرر النذير في أشهرٍ كُثر كما حدث لهلال شهر صفر لعامكم هذا 1441 فكذلك أدركت الشمس القمر في هلال شهر صفر فولد الهلال من قبل الاقتران فاجتمعت به الشمس وقد هو هلال فانقضت ليلتان وهنّ السبت والأحد ولم يشاهد هلال شهر صفر كافة دول البشر إلا بعد غروب شمس الأحد ليلة الإثنين ولذلك دخلوا غرّة صفر جميع الدول الإسلاميّة العربيّة والأعجميّة بليلة الإثنين؛ بمعنى أنهم اجتمعوا جميعاً دول الشرق والغرب على أن واحد صفر هو بدْءاً من يوم الإثنين لعامكم هذا 1441، ولا نلومهم على ذلك حاشا لله كون هلال شهر صفر كان في حالة إدراكٍ، ولا نأمرهم أن يبدأوا غرّة الشهر حتى يشهدوا هلاله، ولن نأمرهم بغير ما أمرهم الله ورسوله، وإنما نلومهم على التكذيب بأنّ الشمس أدركت القمر في أوّل الشهر فتلاها فولد الهلال من قبل الكسوف والاقتران فاجتمعت به الشمس وقد هو هلال، ولذلك ترون هلال الشهر منتفخاً يوم خروجه للناس كافةً في أوّل الشهر فيُقال: [ليلتين أو ثلاث] كما علمكم محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلم أنه إذا حدث ذلك فاعلموا أنكم دخلتم في عصر أشراط الساعة الكبر وبعثَ اللهُ فيكم المهديّ المنتظَر الناصر لما جاء به محمدٌ صلوات ربي وسلامه عليه وعلى من تبعه بالحقّ إلى يوم الدين، وحتماً يكتمل البدر لشهر صفر قبل موعده يرونه بأمّ أعينهم كافة من أشرق عليهم من البشر في كلّ دولةٍ شرقيّةٍ وغربيّةٍ، فلا يحتاج القمر البدر إلى المجهر المكبر كما يقول المثل اليمني (في ليلة النص من ضل عنه بعيره يقص)، بمعنى أنه سوف يرى أثر بعيره أين ذهب فيبحث عنه برغم أنه ليلٌ ولكن ليلة البدر شديدة الإضاءة لدرجة أنه يرى أثر قدم البعير، فكيف يحتاج أن ينظر إلى القمر بالمجهر المكبر كما يصدّ كثيرٌ من المرجفين من علماء الفلك بحركة النظر إلى القمر البدر بالمجهر المكبر لينظروا هل اكتمل بدره أم باقي له منزلة؟ فإذا رأوا شعيراتٍ تبقت من ساعات طور البدر تنتهي بعد ساعة أو ساعتين أو ثلاث فترونهم يقولون باقي منزلة كاملة 24 ساعة! فترونهم يصدون عن الحقّ صدوداً وهم يعلمون أنّ طور البدر في ليلة النصف من الشهر يصل إلى طور البدر المكتمل مائة في المائة الساعة الفلانيّة، ولكن حين يحصحص الحقّ فترونهم يقولون باقي منزلة وهم يعلمون أنما شعيرات ساعات البدر يحلقها الضياء شيئاً فشيئاً حتى يصل بدر التمام مائة بالمائة بنفس ليلة البدر، فلو كان كما تزعمون أنّ الشعيرات التي لا تُرى بالعين المجردة بل بالتلسكوب المكبر إذاً لما عرفتْ الأممُ الأولى لليلة النصف الأولى من الشهر، فهل الشعيرات تحدث في أطراف القمر من الأعلى إلا في ليلة النصف حصرياً فيحلقها الضياء شيئاً فشيئاً خلال الليلة في نفس منزلة ليلة البدر. ما لكم كيف تحكمون؟!! ولسوف ترون بدر القمر لشهر صفر وأنه حقاً حَلتْ ليلة الإبدار قبل موعده الفلكيّ الفيزيائيّ، ولكن لا حياة لمن تنادي!
ولا نريد أن نحدد موعد العذاب لعل الله يؤخركم، وإنما نحذر البشر في مختلف الأقطار بأن الشمس أدركت القمر فولد الهلال من قبل الكسوف والاقتران فاجتمعت به الشمس وقد هو هلال بمعنى أن ليلة السبت بداية غرّة شهر صفر ولكن كان في حالة اجتماعٍ فلا تستطيعون رؤيته بعد غروب شمس الجمعة ليلة السبت، وكذلك لا تستطيعون رؤيته بعد غروب شمس يوم السبت ليلة الأحد في كافة دول البشر، ولله الحجّة البالغة فحجّة الله على البشر ليلة اكتمال بدر شهر صفر ليلة السبت من قبل أوانه نذيراً متكرراً للبشر في كثيرٍ من الأشهر تصديقاً لقول الله تعالى: {كَلَّا وَالْقَمَرِ ﴿٣٢﴾ وَاللَّيْلِ إِذْ أَدْبَرَ ﴿٣٣﴾ وَالصُّبْحِ إِذَا أَسْفَرَ ﴿٣٤﴾ إِنَّهَا لَإِحْدَى الْكُبَرِ ﴿٣٥﴾ نَذِيرًا لِّلْبَشَرِ ﴿٣٦﴾ لِمَن شَاءَ مِنكُمْ أَن يَتَقَدَّمَ أَوْ يَتَأَخَّرَ ﴿٣٧﴾} صدق الله العظيم [المدثر].
وكذلك ليلة الأحد ليلة البدر الثاني بإذن الله الواحد الأحد الفرد الصمد مجري الشمس والقمر وكافة الكواكب بأمره يا معشر المعرضين عن ذكره كأنهم حُمُرٌ مستنفرةٌ فرّتْ من قسورة! فماذا تنتظرون أن نبشركم به فسبحان من يعلم بما سوف تعلمون أنه الحقّ! بحسب الأخبار في محكم الذكر أنّ كثيراً من البشر لن يوعوا أنه الحقّ من ربهم إلا بعذابٍ نُكرٍ. وربما يودّ أحد السائلين أن يقول: "وما المعنى اللغوي العربي لكلمة يوعون؟"، والجواب بالمراد لكلمة يوعون أي يفهمون. فيا للعجب يا معشر العجم والعرب فهل لن توعوا أنه الحقّ من ربكم إلا بعذابٍ أليمٍ فمن ثم تقولون ربنا اكشف عنا العذاب إنا مؤمنون! وقد كنا ندعوكم للسجود وأنتم سالمون حتى تروا العذاب المبين فمن ثم تعلمون أنه الحق من ربكم، فسبحان علام الغيوب هو أعلمُ بعباده من عبده بما يوعون به عباده أنه الحقّ من ربهم، ولذلك أمر الله خليفته في علم الإمام المهدي في علم الغيب أن يبشّرهم بعذابٍ أليمٍ، فذلك الأمر في محكم الكتاب لكم ذكرناكم به كراراً ومراراً في قول الله تعالى: {فَلَا أُقْسِمُ بِالشَّفَقِ ﴿١٦﴾ وَاللَّيْلِ وَمَا وَسَقَ ﴿١٧﴾ وَالْقَمَرِ إِذَا اتَّسَقَ ﴿١٨﴾ لَتَرْكَبُنَّ طَبَقًا عَن طَبَقٍ ﴿١٩﴾ فَمَا لَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ ﴿٢٠﴾ وَإِذَا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لَا يَسْجُدُونَ ۩ ﴿٢١﴾ بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا يُكَذِّبُونَ ﴿٢٢﴾ وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا يُوعُونَ ﴿٢٣﴾ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ﴿٢٤﴾} صدق الله العظيم [الإنشقاق].
وها عبدك نفذ أمرك يا إلهي وبشرتُ المعرضين عن دعوة الاحتكام إلى القرآن العظيم والاعتصام به فأبوا أكثرهم إلا كفوراً واستكباراً في الأرض ومكراً بغير الحقّ؛ ومكر أولئك هو يبور ولخليفة الله ربٌّ يحميه، وأوشك أن ينتهي عصر الحوار من قبل الظهور، وأوشكت دعوة الإمام المهدي ناصر محمد اليماني أن تبلغ خمسة عشر عاماً قمريّاً بحسابكم الأرضي ونصف عامٍ قمريّ بحساب سنة القمر بحسب سنين القمر وليس هجرياً ولا ميلادياً فليس لدى الإمام المهديّ تاريخٌ هجري ولا ميلادي كون التاريخ في الكتاب لم يبدأ منذ ميلاد رسول الله المسيح عيسى ابن مريم ولا منذ هجرة محمدٍ رسول الله صلى الله عليهم وأسلم تسليماً، وما كان للحقّ أن يتّبع أهواءكم ولا تعظيمكم لرسلكم بالمبالغة فيهم بغير الحقّ يا معشر المشركين بالله رسلَه وأولياءَه المقربين من الصالحين، فوالله ثم والله لا نغني عنكم من الله شيئاً ولا ولن تجدوا لكم من دون الله ولياً ولا نصيراً ولا ملجأ لكم من الله ولا مفرَّ من عذابه إلا الفرار من الله إليه سبحانه! فصدقون، تصديقاً لقول الله تعالى: {فَفِرُّوا إِلَى اللَّـهِ ۖ إِنِّي لَكُم مِّنْهُ نَذِيرٌ مُّبِينٌ ﴿٥٠﴾ وَلَا تَجْعَلُوا مَعَ اللَّـهِ إِلَـٰهًا آخَرَ ۖ إِنِّي لَكُم مِّنْهُ نَذِيرٌ مُّبِينٌ ﴿٥١﴾} صدق الله العظيم [الذاريات].
فلكم أنذرتكم عقيدة طلب الشفاعة للعبيد بين يدي الربّ المعبود فأبى أكثركم إلا الشرك بالله وقالوا كمثل قول الذين من قبلهم: "هؤلاء شفعاؤنا عند الله"، سبحانه عمّا يشركون وتعالى علواً كبيراً! والله الذي لا إله غيره ولا أعبد سواه لا أعلم أنّ هناك عبدٌ في ملكوت الله له الحق أن يتجرأ لطلب الشفاعة من الله فيقول: "يا إلهي شفّعني"، فلن تنفعكم شفاعة الشافعين كما تزعمون أنهم يطلبون من الله أن يشفعوا لكم من عذابه، سبحانه وتعالى علواً كبيراً! ونَعم إنّ الدعاء مفتوحٌ في الدنيا والآخرة ولم يقفل اللهُ باب رحمته ولكني أراكم - حتى في الآخرة مكانكم أنتم وشركاؤكم - في علم الغيب تصديقاً لقول الله تعالى: {وَالَّذِينَ كَسَبُوا السَّيِّئَاتِ جَزَاءُ سَيِّئَةٍ بِمِثْلِهَا وَتَرْهَقُهُمْ ذِلَّةٌ ۖ مَّا لَهُم مِّنَ اللَّـهِ مِنْ عَاصِمٍ ۖ كَأَنَّمَا أُغْشِيَتْ وُجُوهُهُمْ قِطَعًا مِّنَ اللَّيْلِ مُظْلِمًا ۚ أُولَـٰئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ ﴿٢٧﴾ وَيَوْمَ نَحْشُرُهُمْ جَمِيعًا ثُمَّ نَقُولُ لِلَّذِينَ أَشْرَكُوا مَكَانَكُمْ أَنتُمْ وَشُرَكَاؤُكُمْ ۚ فَزَيَّلْنَا بَيْنَهُمْ ۖ وَقَالَ شُرَكَاؤُهُم مَّا كُنتُمْ إِيَّانَا تَعْبُدُونَ ﴿٢٨﴾ فَكَفَىٰ بِاللَّـهِ شَهِيدًا بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ إِن كُنَّا عَنْ عِبَادَتِكُمْ لَغَافِلِينَ ﴿٢٩﴾ هُنَالِكَ تَبْلُو كُلُّ نَفْسٍ مَّا أَسْلَفَتْ ۚ وَرُدُّوا إِلَى اللَّـهِ مَوْلَاهُمُ الْحَقِّ ۖ وَضَلَّ عَنْهُم مَّا كَانُوا يَفْتَرُونَ ﴿٣٠﴾} صدق الله العظيم [يونس].
فلكم نصحت لكم ما أمركم الله به في محكم كتابه في قول الله تعالى: {وَأَنَّ الْمَسَاجِدَ لِلَّـهِ فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّـهِ أَحَدًا ﴿١٨﴾} صدق الله العظيم [الجن]، فهو يسمعكم بل ويعلم ما توسوس به أنفسكم فلماذا الوسيط؟ فهل يوجد من هو أرحم بكم من الله أرحم الراحمين؟ سبحانه عمّا يشركون وتعالى علواً كبيراً، وقال الله تعالى: {فَمَالِ هَـٰؤُلَاءِ الْقَوْمِ لَا يَكَادُونَ يَفْقَهُونَ حَدِيثًا} صدق الله العظيم [النساء:78]، فما خطب المشركين منكم ما إن يسمع الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني ينفي طلب شفاعة العبيد بين يدي الربّ المعبود وإذا قلتُ ادعوا الله وحده كفرتم واشمأزت قلوبكم بسبب أنه إذا دُعي الله وحده تكفروا وأن يشرك به في الدعاء تؤمنوا! اللهم إنك تحكم بين عبادك فيما كانوا فيه يختلفون بين دعاة الحقّ ودعاة الباطل، وقال الله تعالى: {ذَٰلِكُم بِأَنَّهُ إِذَا دُعِيَ اللَّـهُ وَحْدَهُ كَفَرْتُمْ ۖ وَإِن يُشْرَكْ بِهِ تُؤْمِنُوا ۚ فَالْحُكْمُ لِلَّـهِ الْعَلِيِّ الْكَبِيرِ ﴿١٢﴾} صدق الله العظيم [غافر].
ولا نزال نسعى لإخراج العبيد من عبادة العبيد بدعائهم مع الله إلى عبادة الله ربّ العبيد فيدعونه وحده لا شريك له في الدعاء ولا في العبادة لعلهم يتقون، لا قوة إلا بالله العلي العظيم، إنا لله وإنا إليه راجعون، حسبي الله لا إله إلا هو عليه توكلت وهو ربّ العرش العظيم.
ويا معشر الأنصار أصحاب اليوتيوب خيراً ما تفعلون بنشر دعوة الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني بتلاوة بيان القرآن بالقرآن ولكن بشرط عدم وجود الموسيقا أثناء تلاوة البيان؛ فهل تريدون المستمع يستمع للموسيقا أم يستمع للبيان؟ ما لكم كيف تحكمون! برغم إنه ليسعدني كثيراً أصحاب دعوة اليوتيوب بقراءة بيانات الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني سواء كان ذكراً أم أنثى فنِعْمَ ما يفعلون ولكن من غير موسيقا حتى يستمع المستمع إلى تلاوة البيان لعلّهم يُرحمون، فأطيعوني لعلكم ترشدون، وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني .
_______________
اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..