الإمام ناصر محمد اليماني
24 - 10 - 1432 هـ
23 - 09 - 2011 مـ
۱- مهر- ۱۳۹۰ ه.ش.
08:36 مساءً
ــــــــــــــــــ


آیا ممکن است خداوند موعد عذابی را که در کتاب بر اساس ایام الله مقرر فرموده به تأخیر بیندازد؟
و این هم جواب شما تا عامل ثابت قدم ماندن خردمندان گردد....

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله أجمعين وآلهم الطيبين الطاهرين والتابعين بإحسان إلى يوم الدين، أما بعد..
و سؤال این است: آیا ممکن است خداوند موعد عذابی را که در کتاب بر اساس ایام الله مقرر فرموده به تأخیر بیندازد؟ و این هم جواب شما از آیات محکم کتاب: خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَن يُخْلِفَ اللَّـهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِندَ رَ‌بِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِّمَّا تَعُدُّونَ ﴿٤٧﴾} صدق الله العظيم [الحج]
لذا ای بانوی سؤآل کننده؛ موعد عذاب به تأخیر نمی‌افتد بلکه در خلال روزی که بر اساس ایام الله ما در آن زندگی می‌کنیم رخ می‌دهد؛ همانا که خداوند امکان به تأخیر افتادن عذاب را بر اساس ایام بشری فراهم کرده و این از رحمت خداست که با دعای صالحان عذاب را (بر اساس محاسبات زمانی بشر) به تأخیر می‌اندازد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{قُلْ مَا يَعْبَأُ بِكُمْ رَبِّي لَوْلَا دُعَاؤُكُمْ ۖ فَقَدْ كَذَّبْتُمْ فَسَوْفَ يَكُونُ لِزَامًا ﴿٧٧} صدق الله العظيم [الفرقان].
یعنی خداوند به دلیل دعای بندگان صالحش؛ تا زمانی که بخواهد آن را در خلال این آخرین روز از ایام الله به تأخیر می‌اندازد؛ و اگر خداوند دعای هیچ یک از صالحان را مستجاب نفرماید؛ عذاب در زمان مقدر شده بر سر کافران نازل خواهد شد؛ پس از شاکران باش.
و همانا که ما فتوا دادیم که به علت دعای یکی از انصار پیشگام برگزیده؛ موعد آن بعد از پایان هزار ساعت قدریه به تأخیر افتاد اما این اجل نزدیک است و عذاب در خلال این یوم الله رخ خواهد داد.
و اما روز جمعه هشتم آوریل که چند سال قبل در مورد آن به حق فتوا داده بودیم؛ من گمان می‌کردم آن موعد بر اساس ایام محاسبات زمانی بشر است و سپس خداوند دانش بیشتری به من عطا فرمود و دانستم که بشریت وارد روز عذاب بر اساس ایام الله در کتاب( محاسبه زمانی خداوند در کتاب) شده است واین روز از اول رمضان سال ۱۴۲۵ آغاز شده و امام مهدی دعوت خود در اینترنت جهانی را آغاز نکرد مگربعد از ورود بشریت به آخرین روز از ایام الله ....روزی که در خلال آن تمام نشانه‌های بزرگ ساعت(اشراط الساعة الکبری) رخ خواهند داد و زمان عذاب بر اساس محاسبات زمانی (ایام الله) به تأخیر نمی‌افتد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَن يُخْلِفَ اللَّـهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِندَ رَ‌بِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِّمَّا تَعُدُّونَ ﴿٤٧﴾} صدق الله العظيم
( مترجم: با عنایت به آیه فوق الذکر؛ حساب ایام در کتاب با محاسبات زمانی بشری تفاوت دارد . موعد عذاب ممکن است بر اساس محاسبات زمانی بشر تأخیر بیفتد اما بر اساس محاسبات زمانی در کتاب تأخیری ندارد و در همان روز مقدر شده رخ خواهد داد)
چیزی که نگفته‌ایم را به ما نسبت مده وبه ما افترا نزن که برای یک امر دو فتوای مختلف داده‌ایم؛ بگو اگر راست می‌گویید برهان‌تان چیست؛ برهان اشکاری بیاور که نشان دهد ناصر محمد یمانی برای یک مسئله دو فتوای متفاوت داده است.
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.

اقتباس المشاركة 22698 من موضوع هل موعد العذاب يمكن أن يؤخّره الله بحسب أيام الله في الكتاب؟ وإليكم الجواب تثبيتاً لأولي الألباب..

الإمام ناصر محمد اليماني
25 - 10 - 1432 هـ
23 - 09 - 2011 مـ
08:36 مساءً

[ لمتابعة رابط المشاركة الأصليّة للبيان ]
https://nasser-alyamani.org./showthread.php?p=22696
ــــــــــــــــــ



هل موعد العذاب يمكن أن يؤخّره الله بحسب أيام الله في الكتاب؟
وإليكم الجواب تثبيتاً لأولي الألباب..


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله أجمعين وآلهم الطيّبين الطاهرين والتابعين بإحسان إلى يوم الدين، أما بعد..
والسؤال هو: هل موعد العذاب يمكن أن يؤخِّره الله بحسب أيام الله في الكتاب؟ وإليكم الجواب من محكم الكتاب، قال الله تعالى:
{وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَن يُخْلِفَ اللَّـهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِندَ رَ‌بِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِّمَّا تَعُدُّونَ ﴿٤٧﴾} صدق الله العظيم [الحج].

إذاً يا أيتها السائلة، إنّ موعد العذاب لن يتأخّر بل يحدث خلال يوم الله الذي نعيش فيه الآن، وإنّما جعل الله موعد العذاب قابلاً للتأخير بحسب أيام البشر بسبب دعاء الصالحين رحمة من الله، تصديقاً لقول الله تعالى:
{
قُلْ مَا يَعْبَأُ بِكُمْ رَبِّي لَوْلَا دُعَاؤُكُمْ ۖ فَقَدْ كَذَّبْتُمْ فَسَوْفَ يَكُونُ لِزَامًا ﴿٧٧} صدق الله العظيم [الفرقان].

بمعنى أنّ الله يؤخِّره بسبب دعاء الصالحين من عباده إلى ما يشاء الله خلال يومه الأخير، فإن لم يجب الله دعوة أحدٍ من الصالحين فسوف يكون لزاماً على الكافرين في أجله المسمَّى، فكوني من الشاكرين.

وإنّما أفتينا أنّه تأخر في موعده بعد انتهاء ألف ساعةٍ قدريّةٍ فتأخّر خلال يوم الله إلى أجل قريب بسبب دعوة أحدٍ من الأنصار السابقين الأخيار.

وأما يوم الجمعة ثمانية إبريل قبل بضع سنين فقد سبقت فتوانا بالحقّ أنّي كنت أظنّه بحسب أيام البشر ومن ثمّ زادني الله من علمه إنّما دَخلَ البشر في يوم العذاب بحسب أيام الله في الكتاب وبدأ من غرّة رمضان لعام 1425 ولم يبدأ الإمام المهدي في الانترنت العالميّة إلا من بعد دخول البشر في يوم الله الأخير، وتحدثُ خلاله الأشراط الكبرى للساعة أجمعين، فلن يتأخّر حساب العذاب حسب يوم الله في الكتاب، تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَن يُخْلِفَ اللَّـهُ وَعْدَهُ وَإِنَّ يَوْمًا عِندَ رَ‌بِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِّمَّا تَعُدُّونَ ﴿٤٧﴾} صدق الله العظيم، فلا تفتري علينا ما لم نقُلْه أنّي أفتيتُ في مسألةٍ واحدةٍ مرّتين بفتوى مختلفة! قل هاتوا برهانكم إن كنتم صادقين، فهاتي البرهان المُبين أنّ ناصر محمد اليماني أفتى في مسألةٍ واحدةٍ مرتين بفتوى مختلفة.

وسلامٌ على المرسَلين، والحمد للهِ ربِّ العالمين ..
أخوكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني .
____________

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..